סדנא ווירטואלית הכנת פייה.

אור224

New member
../images/Emo187.gif סדנא ווירטואלית הכנת פייה.

סדנא ווירטואלית –הכנת פיה"משודרגת" /ליבוד מחט שיתוף פעולה- הדרכה גולדפיש צילומים הרבנית קוקיה והמצלמה של הדסית התמונות צולמו במהלך הסדנא האחרונה,שהתקיימה בפורום. אז קדימה מתחילים.
 

אור224

New member
החומרים הדרושים

צמר שוטלנד לבן –כ 20 ג"ר לערך. צמר מרינו -מעט מאד (כ-5 גר) מרינו בצבעים שונים.\ אפשר אפילו פיסות שאריות של מרינו בצבעים שונים מעט מאד שוטלנד צבע גוף (אופציונלי, לא חייב) צמר לשיער מה שרוצים חוט רקמה צבעוני שמתאים לצבעי הפיה או מטאלי פאייטים, קריסטלים להדבקה, פרחי פימו וקישוטים קטנים אחרים מי שרוצה כנפיים מחומר אחר כמו שקף או עלה שקוף שתביא. מנקה מקטרות פשוט רצוי לבן דבק גוטרמן למי שיש או מעט דבק פלסטי וקיסם מנקה אוזניים להדבקה מחט ליבוד בומר משטח –ספוג לליבוד
 

אור224

New member
הערה

הערה- חסרים מספר שלבים מצולמים,אשתדל להסביר עד כמה שניתן ללא תמונות. המלצה- למי שזוהי הכנת פייה ראשונה ,ניתן להיעזר בשלבים הראשונים גם בסדנת הפיות הווירטואלית,שהועברה כאן בפורום. יש פירוט מלא ותמונות לשלב הכנת הראש,שיער קישוטים מצרפת קישור ישיר לסדנא.
 

אור224

New member
תמונות של רצועת צמר השוטלנד

לשלב הכנת הראש וכן מנקה המקטרות, רצוי להשתמש במנקה מקטרות לבן.
 

אור224

New member
שלבים 1 ו 2

1. ניקח רצועה של צמר לבן שוטלנד כ -15 ס"מ ,נקשור קשר במרכז. 2. נעביר צד אחד מעל הצד השני כך שהקשר יכוסה על ידי צד אחד. קצת קשה להסביר ואין לנו תמונה אבל הוספתי לכן קישור לסדנא ווירטואלית,שהועברה כאן, של הכנת הפיות. זה בדיוק כמו הכנת הפייה- שלבים 3 ו 4 בקישור שצורף מקודם. .
 

אור224

New member
3

3. ניקח רצועה קטנה ונלפף סביב הראש ,כדי לסגור . (שוב, ניתן להעזר בתמונה שצולמה לסדנת הפיות בקישור שצורף בתחילת השירשור. בשלב זה ניתן להיעזר במחט –בומר הליבוד כדי לתת צורה מדויקת יותר לראש.
 

אור224

New member
4

4. ידיים-ניקח מנקה מקטרות,רצוי לבן נחתוך באורך הרצוי. כאן השתמשנו לערך ב3/4 מאורכו
 

אור224

New member
5

5. ניקח רצועת צמר דיי דקה ודיי קצרה (תמיד ניתן להוסיף עוד צמרים במהלך העבודה,לפי הצורך). נקשור קשר לא חזק קרוב לקצה הרצועה,נשחיל בתוכו את קצה מנקה המקטרות, נסגור מעל מנקה המקטרות עם הקצה הקצרצר,שהותרנו ונתחיל ללפף את הקצה הארוך לאורכו של מנקה המקטרות. כך נעשה גם בצד השני. והנה התמונות
 

אור224

New member
6

6. ניקח את הרצועה עם הקשר,ראש, שהכנו מקודם ונמקם את הידיים בין 2 הרצועות. ניקח רצועה קטנה מאוד ונלפף באזור המותן.
 

אור224

New member
המשך-נעבוד עם 2 הרצועות

, נמקם אותן בצורת האות x . יש לשים לב לדאוג לאורכים שווים מלפנים ומאחור.
 

אור224

New member
8

8. נתחיל ללבד עם מחט הליבוד באזור המותן,מלפנים ומאחור וכמו כן נמשיך הלאה בחלק העליון, לדאוג ללבד עם המחט באזורים של מתחת לזרועות. לדקור בעדינות ולא הרבה,אנו רוצים לשמור על צביון של פייה אוורירית.
 

אור224

New member
9

9. נתחיל לתת מעט צורה לחצאית התפוחה,נדקור בעדינות מכל הכיוונים ומתחת.
 

אור224

New member
10

10. ניקח רצועת מרינו , ברוחב החצאית ובהיקפה. נעטוף ונתחיל ללבד עם המחט בעדינות רבה ממש בכמה אזורי חיבור . לא ללבד –לא לדקור הרבה .שוב , אנו רוצים שתישאר אוורירית.
 
למעלה