עזרה לחתולת רחוב

אנ1נא

New member
עזרה לחתולת רחוב

שלום,
ליד ביתי יש חתולת רחוב ידידותית ומתוקה, מעוקרת ומואכלת על ידי מאכילי רחוב. רקע שאולי רלוונטי ואולי לא - לפני מספר חודשים התנפח גלגל עין ימין שלה עד שלא יכלה לסגור את העין. הזמנתי לוכד דרך עיריית תל אביב בכדי לדאוג לה לטיפול אך הוא לא הצליח ללכוד אותה. כעת היא נותרה עם עין אחת בלבד - אני מקווה שמישהו הצליח ללכוד אותה ולהסיר את העין באופן מסודר.
זמן מה לאחר מכן ראיתי אותה עם פצע פתוח ולא יפה בצואר באותו הצד, בשטח של כמה סמ"ר. מספר פעמים לאורך תקופה של כמה שבועות ראיתי אותה והפצע לא נסגר ואף הדיף ריח רע. היום סוף סוף ראיתי שהפצע בתהליך החלמה, אך סביבו הפרשות קרושות וכנ"ל באוזן שבאותו הצד. בבירור מגרד לה - מדי פעם היא מנערת את הראש, ועל ציפורני רגלה הימנית האחורית ראיתי מעט פרווה ודם, אני מנחשת שכתוצאה מגירוד.
היא ידידותית כהרגלה ונראית שלווה, עד כמה שאני יכולה להעיד, אם כי מעט רזתה בשנה האחרונה.
רק היום הצלחתי לצלם אותה - מצורפות מספר תמונות.

אחרי כל הפירוט הנ"ל, השאלה שלי היא מה אוכל לעשות למענה. לצערי אני בתקציב דחוק עד מאד, ובנוסף יש לי ספק גדול ביכולתי לתפוס אותה. אני יכולה לשים לה אמפולת רוולושן וכדור תילוע, אני מנחשת שזה לא יכול להזיק. האם יש דבר נוסף שעשוי לעזור בסבירות גבוהה בהנחה שלא אצליח לבקר איתה אצל וטרינר ולאבחן באופן מסודר? חיטוי במשחה כלשהי? אשמח לכל עצה

תודה בשם שתינו



 
למעלה