התייעצות לגבי קבליר קינג צארלס

התייעצות לגבי קבליר קינג צארלס

שלום, אנו מתעניינים בכלב זה, אך מקריאה של מידע ברשת הבנו שיש לגזע זה בעיות בריאות רבות. האם כאשר קונים מבית גידול מורשה עם כל התעודות ואילן יוחסין, מצמצים משמעותית את הסיכון לבעיות בריאות? ידוע לנו שכלבים גזעיים פחות בריאים, אך האם יש בעיות בריאות משמעותיות ספיציפית לכלב זה?
תודה רבה
 
ק.ק. צ'ארלס

היי
יש לגזע מספר מחלות אופייניות
בניהן מחלות לב,
עמוד שדרה
בריחת פיקה ברגל
סינדרום עין יבשה

לצערי אף בית גידול בארץ לא מבצע בדיקות גניות טרם ההרבעה.
באירופה כן מבצעים .
 
תודה ושאלה נוספת

אם כן אני מבין שאכן לגזע זה יש יחסית יותר בעיות בריאותיות ?
אנו מעוניינים בכלב קטן, חברותי ללדים קטנים ושאינו מרבה לנבוח. האם יש גזעים אחרים מומלצים?
תודה
יאיר
 

Yukita

Active member
מנהל
יש כלבים קטנים וחברותיים רבים

בעמותות. אם אינכם כאלה שמתעניינים בתצוגות כלבים וזכייה בפרסים בתחרויות כאלו, והמטרה היחידה היא כלב קטן וחמוד שמתאים לילדים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקר בכמה עמותות ולראות מה יש שם שיתאים לכם. בחלק מהעמותות גם מציעים ייעוץ וליווי בתהליך בחירה ואימוץ.
&nbsp
דרך להגדיל את הסיכוי שהכלב יתאים לכם הוא לשכור מאלף מנוסה שיישב איתכם על רשימת הדרישות שלכם ואז יילך איתכם לעמותות ויעזור לכם לקבוע אלו כלבים הכי מתאימים לכם וגם ילווה אתכם בתהליך האיקלום בבית. 100% בטחון יש אמנם רק במוות ובמיסים, כידוע, אך ניתן לשפר סיכויים. גם כלב גזעי למהדרין יכול להתברר כנבחן ובעייתי מבחינתכם, כך שהשאלה היא לא האם הכלב גזעי או לא, אלא האם הכלב עצמו מתאים לכם.
&nbsp
בגדול מאוד, מרבית הכלבים הקטנים נבחנים יותר ממרבית הכלבים הגדולים. זה לא אומר שכולם נובחים, רק שבמבט כולל, כלב קטן מרגיש יותר מאויים פשוט כי הוא קטן, ולכן לחוץ יותר. טיפול נכון שעוזר לכלב להיות רגוע מאוד עוזר. גם כאן מאלף טוב ומנוסה, עם גישה רגועה, שמחפש איך ליצור חיבור רגוע ונעים בין הכלב לבעליו, יוגל לעזור לכם.
&nbsp
&nbsp
 
כלב קטן

יש מגוון רחב של גזעי כלבים קטנים .
נבחנות כתכונה היא עניין סטראוטיפי , יכולים להיות שני כלבי צ'יוואווה אחד רגוע ושליו והשני אנרגטי ונבחן , כל אחד ואופיו , אין שום קשר ישיר לגזע הכלב .
מציע לכם לפקוד את אחת העמותות להצלת בעלי חיים , לחפש כלב קטן וחמוד , לראות את החיבור על הילדים, לשאול את מתנדבי העמותה על אופיו, סיפור הרקע שלו ועל פי כך להחליט.
כך גם תתנו בית לכלב אומלל וגם תזכו לחבר לחיים .

בהצלחה
 


 
למעלה