רעיון להפתעה מהדודים בחתונה של אחיין

לבר

New member
רעיון להפתעה מהדודים בחתונה של אחיין

שלום
אחיין אהוב שלנו מתחתן.
אנחנו רוצים לעשות לו משהו נחמד בחתונה, עם כל בני הדודים (לא מצגת או שיר...).
נשמח מאד לקבל רעיונות

תודה מראש
 

Shamy

New member
אולי ברכות מיוחדות?

נגיד כל בן דוד יבחר להביא חפץ קטן וסמלי עם ברכה מקושרת לחפץ. דוגמה מישהו יביא כוס נחמדה לשתייה (כמו ספל ) ויגיד-זה הספל תמיד יזכיר לך להסתכל על חצי הכוס המלאה ולא הריקה בכל מצב בחיים.
 

iritki

New member
כמה רעיונות

1. פלאש מוב. לבחור שיר לחבר לו תמונות וללמוד אותם כולם. לדבר עם הדי ג'י שישים את השיר מתישהו יחסית בהתחלה ואז כשהו מתחיל אז כולכם רקדו אותו. אם התנועות פשוטות אנשים אחרים גם יוכלו להצטרף. ויחסית זה משהו שדורש מעט הכנות מבחינת פגישה משותפת - כ יאפשר שמישהו אחד יצלם את הריקוד ויעביר לכולם - והם ילמדו בזמנם החופשי.
&nbsp
2. אם זה מתאים למקום ולאופי האירוע : הוספת עיצוב אישי או ברכות אישיות באירוע עצמו. למשל לעשות ספר ברכות מכם ולהשאיר בו עוד עמודים ריקיםפ רבים לשאר האורחים ולבאירוע עצמו, ליד הכספת לששים לארגן שולחן ברכות עם כל ציוד שצריך (מלא טושים וחותמות ומדבקות מגניבות להוסיף לקישוט הברכה) ואז כל האורחים יוכלו להוסיף משלהם ותהייה מזכרת.
&nbsp
3. כיוון שהוא החתן אז בדרך כלל יש זמן בבוקר שהוא לא ממש צריך להתארגנות ארוכה (מתחיל רק בצהריים להתארגן לקשט את האותו ולקחת את הכלה) אז אם הוא רוצה ומתאים ללכת כולכם יחד לאיזה ארוחת בוקר מפנקת.
&nbsp
4. חולצות מגניבות שכולכם תלבשו עם כל מיני משפטים אישיים: אני אוהב את החתן כי הוא מצחיק, הם זוג כל כך מושלם כי XXX, סבתא תמיד אמרה שהוא בחיים לא ימצא מישהי בגלל השיניים העקומות כל מיני כאלה... ובריקודים להחליף לחולצות האלה ואז כל פעם הוא יגלה משפט אחר....
 
למעלה