המלצות על ספקים -אוגוסט 2016

Shamy

New member
המלצות על ספקים -אוגוסט 2016

פה אפשר לשים המלצות על כל מיני ספקים ונותני שירותים. לא פרסומים אלא המלצות של אנשים פרטיים בלבד.

שיהיה לכולנו מזל טוב וחתונה נפלאה
 
דיג'יי גרוע זהירות

דיג'יי עמי (dj's ami ( אכזבה גדולה. עשינו בת מצווה באולם טימין בפתח תקווה הם המליצו עליו מאד. קיבלנו את ההמלצה שלהם ועשינו טעות גדולה. שלושה שבועות לפני הבת מצווה הילדה הכינה רשימת שירים שהיא והבנות בכתה אוהבות (הדברים הרגילים שיש היום לא משהו מיוחד) אמר שברור הוא מכיר הכל ואין שום בעיה, חוץ מזה המשפחה הכינה שירים וביקשה פלייבקים, על הכל הוא אמר אין בעיה הכל ברור הכל מוכן. רק בשביל להיות בטוח שלחתי לו לינקים לפלייבקים. כשהתחילו לשיר הוא שם את השיר ולא את הפלייבק, כמובן שרצתי אליו והוא אמר שלא מצא פלייבק, אמרתי לו איך יכול להיות זה השיר " עשי רק מה שבך של גלי עטרי" יש מיליון פלייבקים שלו וגם שלחתי לך לינק ואמרת הכל בסדר. התשובה שלו : " אין לי את זה, זה מה יש" . ואז התחילו הריקודים והוא כמעט לא שם שירים מהרשימה של הבנות (באמת לא משהו מיוחד, הכל קיים באינטרנט זמין וחינמי), הילדה שלי וגם החברות ביקשו הוא אומר להן "טוב" ואז ממשיך בשלו ושם איזה מוזיקה שבא לו כולל מוסיקת טרנס כבידה שרוקנה את הרחבה בתוך דקה. באתי אליו וביקשתי שישים את השירים של הבנות , התשובה: "אין לי את זה, אני שם מה שיש לי" . בנוסף הוא הבטיח רמקול נוסף בחצר של האולם, כמובן שזה לא קרה! [email protected] אל תיצרו איתו קשר לטובתכם.
 
בית בכפר במושב גנות- ממליצה!!

אחותי התחתנה שם ועברתי איתה בתחילת החודש את כל התהליך איתם. אין לי מילים לתאר כמה הצוות שם תותח מקצועי והמקום היה הרבה מעבר לציפיות של כולנו!
מגיע להם
 

michrich

New member
אירועים עסקיים

שלום לכולם, רציתי לתת לכם המלצה על המקום המושלם לאירועים עסקיים בתל אביב - רדינג3. שבוע שעבר ערכנו שם אירוע חברה ויותר טוב מזה לא יכל להיות. הצוות המקצועי, האווירה והייחודיות של המקום עלתה על כל הציפיות. ממליץ בחום!
 
המלצה לצלם אירועים בראשון לציון

שלום הייתי רוצה להמליץ לכם על סטודיו אלירון צילום חתונות בראשון לציון הם צילמו אותי בחתונה, יצא לנו קליפ נדיר ביותר, אלבומים עם תמונות מהמממות
ומשוויצון מדהים שאני מראה אותו בלי סוף לכל מי שאני פוגשת, פשוט מהמם.
הם גם מצלמים בריתות, בר מצוות, בת מצוות, ועוד...
 

Shamy

New member
המלצות על רבנים ושירותי רבנות שונים -לפרסם פה

 

אילנה9913

New member
צלם מגנטים מדהים!!!

לפני חודשיים היתי בחתונה של חברה טובה והיא הזמינה מגנטים..
עכשיו המגנטים כבר חודשיים על המקרר נראים כאילו צולמו היום! ביקשנו מהצלם להישאר אחרי 12 בלילה והוא הסכים בשמחה, ספק אחר היה לוקח 200 שקל לשעה נוספת ...המגנטים נדירים עם הרבה צבע ואפקטים יפים--- ממליצה בחום!!!!!!!
זה קישור של האתר שלהם https://www.facebook.com/magnethas
חפשו בפייסבוק MAGNETHAS מגנטים לאירועים
 

Shamy

New member
המלצות על שונות (כל מה שלא בענפים למעלה) לפרסם פה בבקשה

 

מיכל2מ

New member
המלצה לאולם אירועים

אני הייתי לפני שבוע בחתונה באולם אירועים שבע בתל אביב. זה הפעם הראשונה שאני מבקרת באולם הזה, חייבת לציין שמזמן לא נהנתי ככה מאולם כמו הפעם, האוכל היה מצויין שזה נדיר באולמות במרכז בזמן האחרון. המלצרים היו ממש נחמדים ומהירים. העיצוב של האולם יפה ויש גישה נוחה. זה הקישור לאתר למי שמעוניין.
 

Shamy

New member
שלום רב

תודה רבה על ההמלצה - שימי לב שלא שרשרת כראוי...להבא לשים לב לכך(כי טעות כזו איני יכולה לתקן)

שרשור נכון הוא להגיב בדיוק להודעה לה את רוצה לענות - במקרה הזה היית צריכה ללחוץ הגב להודעה שכתוב בה - המלצות על אולמות אירועים נא לשרשר פה..אני ארכיב תמונה שמדגימה שרשור נכון ואעלה למען כל הגולשים במהלך שבוע הבא.

המשך יום נעים ושנפגש רק בשמחות


שיימי מנהלת פורום חתונות
 

kolhakvod

New member
מגנטים לאירועים בצפון

שלום הייתי רוצה להמליץ לכם על חברת מגנטפיק - מגנטים לאירועים בצפון, החברה קיימת כבר שנים מהיכרות אישית ונותנת שירות ואיכות במחירים שפויים לכל כיס.
 

Shamy

New member
שלום רב

ראשית , תודה רבה על ההמלצה ועל תגובתך ! זה חשוב מאוד לתת המלצות של אנשים ולא פרסומיות, מברכת ומחזקת את יידיך.חשוב שבפורום יהיו המלצות על בתי עסק שקשורים לחתונה ומצד גולשים ולא מפרסמים (זוהי מטרתו העיקרית של הפורום לספק מידע ,הסברים והמלצות מגולשים לגולשים!)

יחד עם זאת שים לב ששרשרת לא נכון, אני מבקשת בכל לשון של בקשה לנסות ולשרשר נכון (לשם "ניקיון" הפורום ושיהיה נוח בעין.) מגנטים היה מתאים יותר לשונות מאשר המלצה על אולמות אירועים.

אינני יכולה לתקן שרשור זה ולכן אשאיר אותו במקומו אבל נא לשים לב לפעמים הבאות או להודעות אחרות, ישנו גם שרשור כיצד לשרשר נכון (ראה כמה פוסטים מתחת)
בגדול פשוט צריך לשרשר את תגובתך בדיוק להודעה שעליה אתה מעוניין להגיב כך גם העניין יהיה הרבה יותר קריא בשרשור מסוג זה (ולא להשיב להודעת האב ישירות)

העיקר שיהיה שמח ונשואים וזוגיות מאושר לשנים רבות ואהבה שתהדהד עד אין קץ!

שיימי
 
למעלה