חתונה בבית על הים

YossiRoash

New member
חתונה בבית על הים

לצערנו החוויה שלנו מבית על הים ומזל טלה (הקייטרינג) היתה שונה משל זוגות אחרים. כן האוכל שלהם מאד טעים (אך אל תצפו לרמה של הטעימות כלל) וכן המקום יפייפה. חודש לפני החתונה רציתי להעביר למנהל הארוע הערות חשובות בנוגע לאורחים והוא אמר לי שכל הערה ובקשה צריכה להרשם במערכת האינטרקטיבית בלבד - המערכת אגב היא מדהימה! אך לצערי שום דבר ממנה לא בוצע למעט מיקום היושבים. אני אתן מספר דוגמאות מצומצם אך תאמינו לי שזו רק דוגמית משלל בעיות שהגיעו אליי תוך כדי ארוע (ואני אפילו לא רוצה לדעת מה עוד קרה ולא הגיע אליי). משפחת הכלה דוברת רוסית בלבד והובטח לנו שהמלצר (מתוך 25 מלצרים) יהיה דובר רוסית אך הדבר לא קרה - יש לציין כי למעלה מ 20% מתושבי המדינה דוברים שפה זו ולא מדובר במקצוע בו חסרים דוברי שפה זו. חלק מהאורחים שלנו הגיעו ממדינות שונות על פני הגלובוס וכיוון שאינם בקיאים בחתונה ישראלית קלאסית הדפסנו באנגלית את התפריטים כדי שידעו למה לצפות אך לצערנו הם כלל לא חולקו אף שהדבר הובטח לנו כמו כל שאר הדברים - נשמע קטן אבל ישבנו, תרגמנו, עצבנו ורצנו לבית דפוס להדפיס זאת וכל זה לא קורה בקליק. אחותי ובני משפחתה לא קיבלו את מנות הגלאט כושר שהוזמנו עבורם. תוך כדי האירוע הן מנהל הארוע מטעם בית על הים ומזל טלה באו והתנצלו מספר פעמים אך לא בשביל תירוצים והתנצלויות אתה בא להתחתן במקום יוקרתי. והרשימה עוד ארוכה.... בשורה התחתונה - מאכזב לדעת שמכרו לך מוצר בינוני במחיר יוקרתי ומאכזב יותר לדעת שלצד שלל התירוצים והטלת האחריות בין בית על הים כלפי מזל טלה ולהפך אף אחד לא מנסה לקחת אחריות, להגיד טעינו ולנסות לשפר ללקוח הבא. דבר נוסף, מרגע שאתה חותם איתם פתאום אין עם מי לדבר או לבקש משהו אפילו קטן - אם זה לא בחוזה אל תצפה להרבה מהם.
 

ronitvas

New member
מצטערת לשמוע על החוייה שלכם

כאן בפורום אנחנו נוהגים להעלות קרדיטים (עם החיוב והשלילה) לכל הספקים באירוע. תגובה כזאת שלך, כשאתה חדש בפורום או בתפוז, יוצרת תחושה של חוסר אמינות.
אם אתה רוצה להעלות קרדיטים בצורה מסודרת, כפי שנהוג כאן בפורום, אתה מוזמן בשמחה!
מזל טוב
 
למעלה