יש לנו הערב חתונה, לא בא לי ללכת

יש לנו הערב חתונה, לא בא לי ללכת


פתאום גיליתי שלא חייבים ללכת לכל חתונה, מה נגיד לחברים שמחתנוים?

יש לי בעיה עם זה, לא יודעת מה נגיד להם.
 
לא להגיע בלי להודיע או הודעה בהתראה כל כך קצרה

משאירה את הזוג במצב מחורבן שבו הם הזמינו מנה שאף אחד לא יאכל... המנה עלתה להם כסף ונועדה לכך שמישהו יהנה ממנה. אגב, בעיני אין צורך "לממן" את המנה שלכם וזאת לא מטרת המתנה. כלומר אתם ממש לא חייבים להביא מתנה בשווי המנה או כסף בכלל, אבל אם מישהו טרח ודאג לכם למנה, מן הראוי שתכבדו את זה ותגיעו לשמוח בשמחתו.
עכשיו זה כבר מאוחר מידי, אבל להבא, תחליטי מראש אם את מעוניינת להגיע לאירוע כלשהו או לא. אם לא, תדאגי להודיע את זה לבעלי האירוע בהקדם האפשרי לאחר קבלת ההזמנה.
אם זה מישהו שאת יודעת שהזמין אותך "סתם" (מהמחלקה בעבודה וכדומה), את יכולה בהחלט להגיד משהו כמו "תודה רבה על ההזמנה, לצערי לא אוכל להגיע".
אם זה מישהו קרוב יותר, תמצאי תירוץ כמו: בת דודתי מתחתנת באותו היום ואם לא אגיע המשפחה תחרים אותי, יש לי תור לבדיקה שאני מחכה לה כבר חצי שנה או סגרנו לאותו הלילה לצימר לכבוד יום ההולדת של פוצי (תירוץ מצויין לחתונות ביום חמישי).
אולי יסתכלו עלייך בעין עקומה, אבל זה כלום לעומת איך שיסתכלו עלייך אם תגידי שאת כן מגיעה ובסוף לא תגיעי...
 

jessie7

New member
הבעיה מתחילה

כאשר מזמינים את כל העולם ואישתו, ואנשים שמקבלים הזמנה מתמרמרים במקום לשמוח וזה טבעי- לי קרה מקרה שלמדתי באיזו השתלמות אחת לשוע, ואחת הבחורות שלמדה איתי תחתנה וחילקה הזמנות לכל המשתלמות, מנחות, מזכירות. וגם להגיד לבעל האירוע שלא מגיעים, זה מעמיד אנשים במצב לא נעים, כי יש אמרות לא נעימות בסגנון " למה?" " איך אפשר?" איך זה שאת לא באה ועוד. אז לעיתים אנשים נאלצים לשקר, כי דוחקים אותם לפינה.
 

jessie7

New member
לא חייבת

את לא חייבת להגיע וגם לא חייבת דין וחשבון לאף אחד. היום הם חברים הכי טובים שלך, עוד כמה חודשים המצב יכול להשתנות.
 
למעלה