ריברסייד -אכזבה (כאורח בחתונה)

yanivya2

New member
ריברסייד -אכזבה (כאורח בחתונה)

הייתי במקום בחתונה לא מזמן. הייתי בלא מעט אולמות חתונה בחיי, חלקם גרועים יותר וחלקם משובחים ומומלצים. הפעם הרגשתי שמזלזלים בנו האורחים.
זה התחיל מהגעתי למקום. ההושבה בוצעה באמצעות סיטינג. נכנסתי וחיפשתי את המקום שלי וגיליתי שמדובר בשולחן עגול וקטן (שבד"כ משתמשים בו לקבלת פנים). לא רק זה אלא גם שהוא היה מאוכלס באופן מלא.
כנראה שהאנשים שישבו שם חשבו שזה שולחן לקבלת פנים...
חברים שלי אמרו לי לשבת במקום אחר, שזה בכלל היה שילוב של ספה ושולחן של סלון.
אני לא מבין איך אפשר לאכול ככה אבל ניחא. כמובן שהשולחן הזה היה באוברבוקינג... אנשים ישבו בצורה כל כך לא מסודרת ובעייתית במקום שזה היה פשוט חוסר מקצועיות לשמה.
החלטתי שאני רוצה לשבת כמו בן אדם וניגשתי למלצרים בבקשה לשבת ליד שולחן נורמלי.
הם אמרו לי שיש מקום, אבל הוא רק בשולחן אחד ספציפי שהיה תקוע בקצה האולם, ליד מקום הכניסה של המלצרים מהמטבח. שם כבר השתמשו גם בסכו"ם/כוסות. קנקני השתייה כבר לא היו שם. כשביקשתי סכו"ם/כוסות וכו', קיבלתי סכו"ם, והייתי צריך לחפש בעצמי כוס נורמלית... שלא לדבר על קנקן שתייה שלא קיבלתי.
האוכל במקום היה בשיטת הגשה עצמית. היו שם בסה"כ 4 עמדות אוכל, שאחת מהן הייתה סלטים. משמע היצע דליל מאוד. בנוגע לנושא זה, צריך להיות הוגן עם המקום, אני מניח שישנה אופציה למגוון וכמות גדולים יותר של עמדות, הכל תלוי במחיר אותו הזוג מוכן לשלם.
בכל מקרה, אכזבה גדולה מהמקום.
בפעם הבאה שיזמינו אותי לאירוע במקום הזה, אני פשוט אשלח לזוג צ'ק ואוותר על עוגמת הנפש.
 

Nymeria1

New member
ריברסייד

בתור מישהי שהולכת להתחתן שם בעוד מספר חודשים אשמח לשמוע עוד מה אהבת ולא אהבת במקום כדי שאדע לשים לב לדברים שיכולים להפריע לאורחים שלי.

ההושבה במקום למיטב הבנתי תלויה ברצון בעלי האירוע, אפשר להשתמש בריהוט האלטרנטיבי שלהם לחתונה באווירה פחות פורמלית (כמו שהיה אצלך), או שאפשר להושיב בשולחנות סטנדרטים (עם סכו"ם וקנקני מים והכל...)
 

yanivya2

New member
תוספות

חלק נכבד מהשולחנות היו סטנדרטים, הן היו בחלק החיצוני של המקום.
המקום הזה יכול להיות נחמד, אבל אני מניח שלאירועים עם כמות קטנה יחסית.
האוכל היה בסדר, בחלקו טעים מאוד, וחלקו פחות. האנטריקוט היה טעים. לא בדקתי עם איזו חברת קייטרינג הם עבדו.
השירותים לא היו נקיים במיוחד, הייתי ממליץ לך לבקש מהם שיעשו בדיקת שירותים כל פרק זמן מסויים.
הדבר החיובי שהיה במקום הוא הלוקיישן שנותן אווירה מעניינת ורומנטית.
איכות הסאונד במקום הייתה בסדר גמור, הרחבה גם, לא הייתה מחליקה (להבדיל מכל מיני אולמות).
מבחינת חנייה, קיבלנו SMS לגבי חנייה במתחם, אמרו לנו שתהיה רשימה שבה ניכלל... אבל לא הייתה כזו, ולכן חנינו מעבר לכביש הראשי. שווה לבדוק את העניין, לראות מה המיכסה של האורחים שניתן לתת להם חנייה קרובה, ולוודא עם השומר בחנייה הזו שיש לו רשימה מעודכנת.
הייתה הקפדה על עישון בפינת עישון ולא באולם, זה היה נחמד...
מצטער שאין לי יותר מידי נק' חיוביות, אני מטבעי קולט וזוכר יותר באגים מאשר דברים חיוביים... מקווה שיכולתי לעזור. שיהיה במזל טוב :)
 

עדיקו28

New member
גם הייתי שם בחתונה צפופה

אני חושבת שמעל 200 איש שם זה מוגזם..
היה ממה שאני יודעת מעל 200 והיה מאד צפוף (האורחים ישבו גם בחוץ וגם בפנים), והיה הרבה תור לאוכל כמו שציינת. אני זוכרת שלא הספקתי לטעום בהתחלה מכל מה שחילקו בעמדות בחוץ (כי נגמר ולא הביאו עוד)
המיקום אבל באמת חלומי, על הירקון.. והסאונד היה טוב. סה"כ מקום מאוד יפה, ואני דווקא לא חושבת שהעיקר בחתונה זה האוכל או הצפיפות. כל המקומות האלה נורא יקרים (תל אביב) ואני תמיד מנסה פשוט להנות ממה שיש (ולשתות:)
 
סגנון האירוע

תלוי במארחים ולא במקום.
כנראה שזה מה שהחתן כלה בחרו, אירוע בסגנון קוקטייל עם מזנונים.
&nbsp
דווקא על המקום יש המון המלצות ובייחוד מפני שהם עובדים עם קייטרינג מעשייה שהוא אחד הטובים
 

tatarata

New member
נשמע נורא

הגשה עצמית היא מאוד בעייתית, הייתי באירוע כזה והיה נורא. היו בערך 3-4 דוכני בשר , מסוגים שונים, היו תור, הצטופפות, המנות התקררו מהר, ברגע שהיה נגמר, המלצרים לא היו מוסיפים , והמליצו לעבור לדוכן אחר שגם בו היה תור והצטופפות . פשוט הזוי. אותו דבר היה בקינוח בהגשה צמית ועוד מלצרים בשיא החוצפה העירו לאורחים " מה קרה? " לא לעמוד כאן. פשוט ביזיון.
 

hookedatwalla

New member
המזמינים שלכם קמצנים - תגידו להם

מספר העמדות במנות פתיחה למשל, תלוי במה שסוגרים מול האולם.
האולם מספק מה שנותנים כל עוד יודעים לארגן את זה מראש - כנ'ל לגבי בופה !!

הייתי בחתונה אחת בחיים שלי כמו שסיפרתם, חתונה של זוג חברים קמצנים לא מהעולם הזה, עמדנו רבע שעה עד שקבלנו חתיכת פיצה מסכנה ושטפנו את הגרון בעראק שבחיים שלי לא ראיתי כזה סוג!! זה בגלל שהם - החברים - זוג קמצנים כרוני, אם היו משלמים אז האולם היה מגיש VSOP
 
למעלה