חתונת בריכה שישי צהריים- התלבטויות של מאורסת טרייה

חתונת בריכה שישי צהריים- התלבטויות של מאורסת טרייה


היי!
בן זוגי ואני מתלהבים מקונספט של חתונת שישי צהריים בוילה עם בריכה (כ- 120 אנשים), ולהשאר לישון לאחר מכן עם החברים הקרובים. כמה התלבטויות והתייעצויות-
הריקודים מאוד חשובים לי, והתחושה שלי שבחתונת שישי צהריים האנרגיות הן לא אותן אנרגיות כמו בערב. מעולם לא הייתי בחתונת שישי צהריים ולכן קשה לי לדמיין.. האם (מנסיונכן) אנשים רוקדים הרבה ובכיף? איך אתן הרגשתן?
ושאלה נוספת- חלק מהאנשים שסיפרנו להם על הקונספט קצת התקשו לקבל והיו שעיקמו פרצוף (לא שגרתי, אני מבינה) ורק אחרי שהסברנו להם קצת יותר הם התרצו. הרוב אצלינו יהיו צעירים אז אני מאמינה שלפחות חלק ישמחו לקפוץ לבריכה. בכל זאת אני קצת חוששת שאנשים לא "יזרמו".
יש מישהי שהייתה בחתונה כזאת ויכולה לחלוק את החוויה ואיך זה היה?
אמנם אנחנו מאוד רוצים שהחתונה תהיה כמה שיותר "שלנו", אבל מצד שני מאוד חשוב לנו שאנשים יהנו באמת!
(קשיים של מתחילים אני מניחה אבל עדיין קצת חוששת מכל העניין ..). סליחה על החפירה ו.. הלפ!

(וכמובן אם מישהו מכיר/שמע על וילה מומלצת באזור המרכז מאוד מאוד אשמח לשמוע!!)
 

shudaizi

New member
מהניסיון שלי

לגבי הריקודים - הייתי בכמה וכמה חתונות שישי צהריים שהריקודים בהם היו יותר כיפיים מחתונות חמישי בערב. לדעתי הזמן ביום ממש לא משפיע, מה שחשוב זה די ג'יי טובה שתבין את הקהל ואתכם.
לגבי הבריכה - הייתי בשתי חתונות בריכה, באחת מהם מישהו דחף אותי פנימה וקיבלתי מכה מהקצה של הבריכה. למזלי לא קרה לי כלום אבל זה יכול להיגמר רע מאוד. בשנייה היה ממש כיף וסבבה. בשתי החתונות החברים מאוד מאוד שמחו לקפוץ לבריכה, אבל כדי למנוע תאונות הייתי ממנה מישהו שישים לב שאנשים מתנהגים כמו שצריך (נגיד דוד/ה או מישהו שישתה פחות ולא יהיה אכפת לו או לה לשים עין).
אה ומזל טוב!
 
תודה!

איזה כיף לשמוע שהיו ריקודים כיפיים ושהייתה חתונה טובה!! אפשר לשאול איפה התקיימו החתונות בריכה האלה?
&nbsp
&nbsp
 

shudaizi

New member
אני לא זוכרת את השמות

זה היה לפני כמה שנים, סורי. שני המקומות היו באיזור של עמק האלה.
 

חופית87

New member
מניסיוני, וידעתי את חלקי בחתונות שישי בפרט

ובחתונות בכלל - אין שום חשיבות ליום בשבוע בו נקבעה החתונה.
הייתי בחתונות בראשון ושני - שהסתיימו מאוחר (2:00/3:00/4:00 בבוקר) והייתי בחתונות חמישי שב00:00 - לא נשארה חתולה על הרחבה - וכל זה רק בעונת החתונות האחרונה שהסתיימה לא מזמן. בנוסף, הייתי בחתונות שישי - באחת מהן היה סבבה עד אחרי החופה - ואז האורחים התחילו לטפטף מרב זיעה והיה ממש לא נעים אפילו שהיו מאווררים והכל היה מוצל, והיינו בחתונת שישי אחרת שהתחילה ב12:00 בערך, ואנחנו התקפלנו ב20:00 - כשהחתונה עוד הייתה בעיצומה ואנשים "עפו באוויר" מרב שהם נהנו אפילו שהיה פשוט קפוא והחתונה התקיימה בחוץ כמובן - מה שאני מנסה להגיד זה - שצריך לתכנן ולחשוב על הרבה דברים אומנם - אבל בסופו של דבר רק האווירה תקבע את טיב המסיבה.
צריך לדאוג לתקליטן טוב ולאלכוהול - והשאר תלוי במצב הרוח שלכם ושל האורחים כמובן - הכל זה אווירה. כשאנשים נהנים - לא ממש מעניין אותם שלמחרת יום עבודה, וכשאנשים לא נהנים - ממש לא אכפת להם שלמחרת יש יום מנוחה ואפשר לישון עד שעה מאוחרת.
לגבי אנשים שמעקמים פרצופים כשאת משתפת אותם ברעיונות - גם לנו עיקמו כמה וכמה פרצופים כששמעו למשל שהמקום בו אנחנו התחתנו מחולק בצורה כזו שיש אזור ארוחת ערב, ויש רחבת ריקודים ליד - ביניהם יש דלתות זכוכית גדולות שמאפשרות ליושבים בשולחנות לנהל שיחות בשקט ובנחת ועדיין להרגיש "בתוך החתונה", ומאפשרות לרוקדים ליהנות בכיף מבלי שמלצרים יסתובבו סביבם ויקפלו שולחנות וכיסאות ובעצם יסמנו להם "יאללה הביתה" - בסופו של דבר, כל האנשים שעיקמו פרצוף לפני החתונה על כך שהרחבה והשולחנות מופרדים - הם אלה שאחרי החתונה ממש התלהבו מהעניין הזה.
אז תחסכי מעצמך עוגמת נפש - אל תשתפי יותר מדי אנשים. עצתי, אל תשתפי אף אחד שדעתו לא נחשבת בעינייך/לא תתרום לך/שאת יכולה לצפות להתנגדות.
ושוב, ה"אנרגיות" אינן תלויות יום, וכך גם משך החתונה, אל תחשבי שמעצם העובדה שאתם רוצים להשאיר חותם אישי על חתונתכם - האורחים לא ייהנו. להיפך, אין לך מושג עד כמה האנשים הכי מרובעים ומיושנים רוצים שיחדשו להם כבר בכל מה שקשור לחתונות, כל שני וחמישי הם מוזמנים לעוד חתונה שיצאה מפס הייצור של החתונות הישראליות, אל תחששו ללכת עם הטעם שלכם - אתם תתפלאו לגלות שאלה בדיוק הדברים שאנשים הכי יתלהבו מהם וייזכרו לטוב. ראיתי צעירים תל אביביים רוקדים לצלילי ולס קלאסי מהפסקול של הסנדק, וראיתי רוסים מתפרעים עם מוסיקה מרוקאית הארד קור, ומרוקאים בצעד תימני כשברקע "אבא שמעון" ;))
כל עוד אתם והאורחים נהנים - החתונה יכולה להתקיים גם ביום רביעי בצהריים על מאדים - העיקר שנהנים.
אז יאללה תיהנו :)
 
תודה!

איזה כיף לקבל כאלה תגובות מעודדות!
ממש הרגעת אותי, באמת! זה ממש כיף לשמוע שזה תלוי בנו ובאנרגיות! ושהיית בחתונת שישי שנמשכה עד מאוחר!!
המון תודה על התגובה התומכת!
עשיתן לי חשק ללכת עם זה עד הסוף :)
 

LoveAndLove

New member
לכי עם זה עד הסוף


אני התחתנתי שישי בצהריים בחתונת בריכה לאחר שהייתי בשתי חתונות בקונספט דומה. אורחים דווקא אהבו לצאת מהשגרה הקבועה של החתונות.
 
איזה יופי!! זה כל כך משמח לשמוע


אפשר לדעת איפה התחתנת ואיפה היית בחתונות האחרות? (אם את מעדיפה, אפנה בפרטי)
יש לנו מעט אנשים אז הכיוון הוא כנראה וילה והפקה עצמאית (ואנחנו פוחדים שיצא יקר כי אנחנו בתקציב די מוגבל), אבל אשמח לשמוע איפה עשיתם את זה ולקבל רעיונות!
&nbsp
 

LoveAndLove

New member
בטח שאפשר


חתונה אחת היתה במשמר השבעה בוילה גארדן. זו היתה חתונה קטנה יחסית 100-120 אורחים או משו כזה.
השנייה הייתה בבריכה של קיבוץ ראש הנקרה. קרובת משפחה של בעלי היא בת הקיבוץ ולכן בחרה להתחתן שם. אגב, שווה לשאול בקיבוצים ויישובים באזור שנראה לך מתאים אם הם משכירים את בריכת הקיבוץ גם לארועים שלא של חברי קיבוץ.
 
שמעתי על וילה גארדן

אבל עוד לא פגשתי מישהו שהיה שם! איך היה?
ותודה על רעיון הקיבוץ, אני אבדוק!!
אגב אהבתי מאוד את הקרדיטים שלך ואת המקום! חבל שזה רחוק לנו.. :(
 

LoveAndLove

New member
בוילה גארדן היה אחלה


המקום מקסים. הבעיה היחידה היא שהכניסה למקום לא מאוד סימפטית בעיניי. הכניסה היא דרך תחנת דלק וכשמגיעים למקום ויוצאים מהאוטו יש ריח לא משהו של חיות משק (לא יודעת איך להסביר את הריח בדיוק). מה שכן, כשנכנסים למקום לא מרגישים את הריח יותר.
אני שמחה שאהבת את הקרדיטים שלי
הייתי ממליצה על וילה ארטמיס על פעם מחדש מבחינתי (ואם היה לי מספיק כסף הייתי חוגגת שם כל יום נישואין עם המשפחות הקרובות והחברים הטובים).
אם איך שהוא אני יכולה לעזור- תגידי לי ואייעץ בכיף
 

smiley 89

New member
שאלה לגבי מקום חתונתך

רעיון האולם עם דלתות הזכוכית להפרדה בין האוכל לבין הריקודים נשמע ממש טוב, ויכול להיות שיוכל להתאים לנו :)
תוכלי לספר פרטים נוספים: איפה התחתנתם, מספר המוזמנים, האם היו שולחנות נפרדים לאנשים שרקדו וזמני הגשת אוכל שונים, וכל פרט שאת חושבת שיוכל לעזור.

תודה רבה מראש
 

חופית87

New member
בשמחה

המקום זה בקתה ביער, בבית אורן, על הר הכרמל. מקום יפהפה, שאף על פי שהוא נמצא בתוך קיבוץ בית אורן המקסים - כשנכנסים יש הרגשה שהמקום נמצא באמצע היער ממש.
מספר האורחים שהגיע בפעול היה250 איש. המקום יכול להכיל יותר ופחות וכמובן. לא היו שולחנות נפרדים לרוקדים וליושבים - בחתונה שלנו היה בופה (אגב, זה אחד המקומות הבודדים שיודעים לתפעל מזנונים מעולה פשוט), כמובן שיש אפשרות גם להגשה. זמן הגשת האוכל היה מיד לאחר החופה - היה לנו מאוד חשוב שתהיה ארוחת ערב מסודרת ורציפה - בלי הוצאת מנות בשעה מאוחרת ובלי הפסקות ריקודים בין האוכל (או הפסקות אוכל בין הריקודים) - הארוחה נמשכה כשעה, והשולחנות אינם פזורים על פני כל האולם (כמו בבהרבה חתונות אחרות - אז נוצרת אווירה מאוד אינטימית ונעימה, כולם רואים את כולם, ומדברים עם כולם) - ואז התחילה המסיבה באופן רשמי, אבל המזנונים נשארו פתוחים עד השעה 23:30 (אין להם בעיה להשאיר מזנונים פתוחים עד איזו שעה שתרצי) וכל זמן שהם פתוחים - המשיכו למלא אותם באוכל חם, טרי וטעים.
אני מצרפת לך את הקרדיטים שתוכלי לצפות בעצמך במבנה של האולם. שימי לב שדלתות הזכוכית שמפרידות את השולחנות והרחבה - חלקן פתוחות - אבל בזכות אקוסטיקה מעולה של המקום - עדיין אפשר לדבר בנחת ובשקט.
כל שאלה נוספת - את יותר ממוזמנת לפנות אליי בפורום או בפרטי ואני אעזור בשמחה במה שאוכל.
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=153&MessageId=177515571
 

smiley 89

New member
תודה על התגובה המהירה!

(רק אני כותבת באיחור של כמה ימים...)
המקום נשמע ממש טוב, אך אני חוששת שזה יהיה רחוק מדי עבורנו...
 

Ruby Gem

New member
לדעתי הקונספט נחמד

האמת שמעולם לא נכחתי בחתונת שישי, אבל אני יכולה לומר לך שאין קשר ליום לבין ההנאה של האורחים. גם שמעתי על חתונות שישי שהריקודים נמשכו בהן עד הערב.
זה תלוי באווירה- צריך שיהיה דיג'יי טוב ואלכוהול טוב, וזה גם תלוי באורחים שלך. אם למשל רוב האורחים הם מבוגרים או כאלו עם ילדים קטנים - אז אני מניחה שזה יהיה פחות מתאים להם.
אבל אם רובם צעירים או צעירים ברוחם, ויש אלכוהול ומוזיקה טובה - אין סיבה שלא יישארו לרקוד ולא ייכנסו לבריכה.
 

elinoket

New member
אם יש זרימה ירקדו גם בשישי

אולי כדי שזה לא יהיה מההתחלה "מסיבת בריכה" אפשר לאפשר כניסה לבריכה אחרי האוכל... ואולי אם את לא רוצה שהמבוגרים ירגישו לא בנוח אפשר לדאוג שאיזור הישיבה יהיה נפרד מאיזור הבריכה.
ועצה בלי קשר: תדאגי למציל בשביל השקט הנפשי....
 
אנחנו רוצים קודם ריקודים "רגילים" ורק אז בריכה

כדי שגם מי שלא רוצה להכנס לבריכה- יוכל להנות, ואולי זה דווקא יגרום לאנשים להכנס לבריכה אם הם יכנסו לאווירה, וכמובן בגלל שאני מאוד אוהבת ריקודים

מציל לדעתי חובה בכל מקרה.
תודה!
&nbsp
 
למעלה