היי חדשה פה!

avinoam76

New member
היי חדשה פה!

כמה שאלות קטנות...
שלחו לי את ההזמנה הזו למייל, מישהי מכירה או מתכוונת ללכת?
גני כנען זו אחת האופציות שלנו וזה נראה ערב מושקע, ממש הפקה חחחח אשמח לשמוע אם מישהי הייתה בדבר כזה או מתכוונת ללכת...
עוד שאלה... ראיתי שיש תמונות מחתונות שבהם מצטלמים על רקע כזה עם שמות המתחתנים ויש כל מיני אביזרים כאלה כמו שפם על מקל, משקפיים מצחיקות, מסגרת כזו גדולה מקרטון... זה משהו שהצלם מביא איתו או שאני צריכה לדאוג לזה? ז"א יש צלמים שיש להם אביזרים כאלה?
לגבי העיצוב... האם יש חשיבות לפרחים טבעיים באולם או לא? הטבעיים די יקרים אבל כולם אומרים שהכי יפה טבעיים, מה דעתכם?
תודה לכולם!

 

haych

New member
הייתי באירוע כזה במקום אחר

נראה לי שאירועים כאלה הם דבר די נפוץ..
אם זה כמו שהיה אצלנו-זה לא כזאת הפקה ולא מרשים כמו שזה נשמע, אבל כן נחמד ויכול להועיל למי שבהתלבטויות לגבי ספקים (אנחנו הלכנו לאירוע בשביל לאכול :) כבר סגרנו הכל הרבה זמן לפני).
היה בופה (כדי לפרסם את קייטרינג הבית), היה דיג'יי (כדי לפרסם את עצמו) , המקום היה מעוצב (כדי לפרסם את העיצוב) ועוד ספקים הסתובבו בין המוזמנים עם כרטיסי ביקור והציעו את השירותים שלהם.
אצלנו למשל הייתה גם השקה של עגלת גלידה, אז זו הייתה הזדמנות לשווק אותה.

לגבי האביזרים: בעקרון הצלם לא דואג לזה. יכול להיות שיש כאלה שכן יש להם ושווה לשאול, אבל לרוב זה לא ככה.
אפשר לקנות אביזרים כאלה או בחנויות שמוכרים שטויות לרחבה, או באיביי (אני קניתי שפמים והיה על הפנים) או להכין לבד (ממש ממש פשוט וזה מה שעשיתי בסוף). חברה שלי הכינה את המסגרת מקרטון בעצמה גם כן - אלה דברים יחסית פשוטים שאפשר למצוא הדרכות באינטרנט עבורם ומתאימים גם לבעלי ידיים שמאליות.

אגב, הייתי באירוע בגני כנען לפני כחצי שנה - המקום מהמם!!
לגבי פרחים - אין לי מושג. כבר ראיתי (לא באירועים) פרחים מלאכותיים שאפשר ממש להתבלבל בינם לבין פרחים אמיתיים, ככה שזה לא חובה, פשוט מצריך חיפוש. כשתגיעי לשלב העיצוב תתיעצי עם המעצב ותבקשי לראות דומאות.
 

saloska

New member
הייתי בגני כנען באירוע לפני שנה

היה האמת מקסים. המקום ממש יפה ואלגנטי ואני זוכרת שהאוכל היה מעולה.
אני חושבת ששווה לקפוץ, מה יש לך להפסיד?
 
לגבי אביזרים

אפשר לעשות בעצמך בהשקעה מינימלית של זמן וכסף. ראיתי גם צלמי מגנטים שמביאים איתם אביזרים לרחבה וראיתי גם חנויות של גימיקים לרחבה שם תוכלי למצוא אביזרים כאלו, לדעתי ההחלטה במקרה הזה נופלת על כמה זמן יש לך כי מבחינת כסף לקנות אמנם עולה משמעותית יותר אבל זה לא יקר בפני עצמו.
לגבי עיצוב, שמעתי גם על פרחים לא-טבעיים שהיו נראים מדהים. אנחנו אישית מתחתנים בגן השקוף כשהמחיר כולל עיצוב עם פרחים אמיתיים, מה שנראה לי הכי מוצלח בזה זה משהו שהרגשתי כשנכנסתי לאירוע במקום - הריח, מריחים מיד ריח נעים של פרחים (אבל יש גם כאלה שמבחינתם זה חסרון).
 
כבר סגרנו איתם

ראינו שרשיון אין אבל יש היתר לערוך אירועים עד נדמה לי 1 ביולי (אחרי תאריך שלנו).
מבחינתנו זה מספיק בשלב זה
 
למעלה