מחפשים מקום ואוכל 02/01/15

שתי התייעצויות

היי לכולם, התארסנו לפני חודשיים-שלושה וחיכינו עם תכנון החתונה כיוון שהייתי בחיפושי עבודה ולאחרונה בשעה טובה ומוצלחת נקלטתי במקום עבודה ואנחנו מעוניינים לקדם עניינים. בינתיים ביררנו דברים ויהיו לנו ככל הנראה 200-250 מוזמנים (מעגלת קצת כלפי מטה בהנחה שלא כל מי שנזמין יגיע). בנוסף תקציב שהסכמנו עליו פחות או יותר זה לא להוציא יותר מ-20,000 אחרי שסופרים את המתנות, אנחנו מעריכים שזה יהיה בסביבות 80,000, אולי קצת יותר או פחות.
הקיצר, אנחנו די מבולבלים משתי סיבות:
1. מאד רציתי להתחתן באפריל גם כי אז יש לנו את התאריך שאנחנו חוגגים לזוגיות שלנו וגם כי מדובר בחודש יחסית מוקדם לחתונות וחשוב לנו שאנשים לא יגיעו באמצע רכבת האירועים של הקיץ ויהיו מותשים. לצערנו נפלנו בשנה שאפריל זה פסח + ספירת העומר לכן זה יורד מהפרק (אבא שלי חרדי ולכן מחייב שנתחתן לפי ההלכה, והאמת שגם לי זה קצת חשוב). רציתי לשאול על איזה תאריך אתם ממליצים, שלא יהיה בתקופה רווויית חתונות אבל גם לא להמתין יותר מדי זמן (אני אישית מקווה שנגמור עם העניין עד תחילת חורף 2015)? אגב, חצי השני של מאי יורד מהפרק גם בגלל אילוצים שונים.
2. ראיתי פרסומים של גן אירועים "צל הדומים" בנאות קדומים ורציתי לשאול מי יכול לתת עליו ביקורת (מכמה שיותר בחינות - אוכל, נראות של המקום, קושי להגיע לשם, שירות של צוות המקום וכו')? אני יודעת ששם זה בסביבות 300 למנה אם לא יותר, האם יש המלצות על גני אירועים (יכול להיות גן משולב עם אולם) שהם צפונית לב"ש ודרומית לחדרה בפחות מ-300 למנה?

סורי על החפירה, מאד חשוב לי להתייעץ מניסיון של אחרים כי אני לא יודעת מאיפה להתחיל. חשבתי גם לקחת את איזיווד ויכול להיות שנגיע לזה.
 

elinoket

New member
בראש חודש אייר מותר להתחתן בספירת העומר

וזה יוצא הערב של ה 19.4
גם בל"ג בעומר מותר להתחתן זה יוצא 7.5
 

Olly84

New member
קודם כל מזל טוב!

בפסח יש לך באמת מספר תאריכים מצומצם, אבל אם אחד מהם קורץ לך, אז למה לא - 1/4, 2/4 וכמו שאמרו מעלי, ראש חודש ה-19 לאפריל.

לגבי מקומות, אז אנחנו חיפשנו מקום באזור חדרה בהתחלה וירדנו גם לצפון תל אביב בסוף מרוב יאוש. בדקנו כ-15 מקומות אז אשמח לעזור לך (אנחנו חיפשנו לעד 200 איש בערך, אבל רוב המקומות שנתקלנו בהם זה בערך המינימום אז זה יכול ממש להתאים לך)
 
וואו, תודה - אני אשמח לשמוע על המומלצים ביותר לדעתך

(אין לנו כרגע כיוון ספציפי. חשבתי על הטירה בגעש אולי כי אני מאד אוהבת את געש, אבל לא באמת הייתי שם או בדקתי - אנחנו כרגע מנסים להתארגן על עצמנו כדי להחליט איזה אולמות נדחוף ללו"ז העמוס שלנו).
 

Olly84

New member
אשמח לפרט על כל המקומות שדיברנו איתם

אפילו כתבתי את הכול בוורד ויצאה לי חפירה נוראית על שני עמודים אז אני מתלבטת אם לפרסם פה למרות שהמידע יכול לסייע לכאלה שהם כמוני קלולס לחלוטין.

(אם לדעתכם החפירה לא במקום אז אשמח לשלוח פשוט בפרטי)
 

Olly84

New member
מחדרה עד גדרה או זהירות חפירה


דבר ראשון, מה שלדעתי מומלץ אולי לא יהיה כזה לדעתך ולהפך אז אומנם זה יהיה נורא ארוך אבל אשמח לפרט על כל המקומות אותם ראינו ו/או דיברנו איתם בטלפון.

כשהתחלנו לחפש, נורא הפריע לי שבשום מקום לא מצויין מינימום של המקום, הרי זה איזשהו כלי סינון נורא בסיסי (לדעתי) להבדיל ממחיר שהם יכולים להתגמש (מה שגם לא תמיד גלויים איתך בטלפון) אז אם הרשימה שלי תעזור לך או למישהי אחרת, אשמח מאוד. (אני אישית ממש התייאשתי תוך כדי חיפושים).

קצת מידע מקדים, המשפחות שלנו מהמרכז והצפון אז חיפשנו בהתחלה באזור חדרה וכשהתייאשנו ירדנו דרומה לכיוון תל אביב. אנחנו בעצמינו גרים בבאר שבע אז את החיפושים היינו צריכים לרכז לימי חמישי ושישי. הכמות שרצינו להתחייב אליה היא 180 אורחים אז אין לי יותר מדי מידע על מקומות שהמינימום שלהם גבוה יותר. כמו כן, התקופה שהתעניינו בה היא מרץ-אפריל.

#בריזה בטבע (דרום תל אביב) – מינימום 150. לא עושה אירועים בחורף ופועל רק מתחילת מאי.
#החורשה (יגור) – מינימום 100, מחיר שנתנו לנו בטלפון הוא 270 למנה כולל מעמ, אוכל, בר (לא צויין אם חוץ) וכ"א. לצערי לא יצא לנו לראות את המקום כי אין שם אף אחד בימי שישי. אגב בחורף האירוע מתקיים במתחם צמוד שנקרא צל כרמל בגלל שבחורשה אין שום מבנה קירוי.
#בית הלורדים (תל מונד) – מינימום 250. הוצע לנו דיל ללא תלות במינימום שלנו לחודש פברואר של 50,000 שח שכולל אוכל, בר, שכר מלצרים והגברה ותאורה.
#טרה (קיסריה) – מינימום 200. לדעתי מקום ממש יפה. לא נתנו לי מחיר בטלפון אבל הבנתי מביקורות שהוא קצת מעבר לתקציב שלנו.
#יקבי קיסריה (קיסריה) – מכיל עד 250-270 אורחים. 270 כולל מעמ, אוכל, עיצוב לא כולל בר או דמי שירות (10 שקלים לאדם). לדעתי קצת יקר ובנוסף בת דודה של בנזוגי התחתנה שם השנה אז לא רצינו להתחתן שם (החתונה הייתה אגב ממש נחמדה, המקום מאוד יפה)
#גאיה (חדרה) – מינימום 250.
#שירת ים (פולג) – מינימום 150, מחיר מנה 190 כוללבר בסיסי ומעמע לא כולל שירות או הגברה (250 ₪ פר מלצר לכל 20 איש). יש שם שני אולמות די סטנדרטים.
#גן הפקאן (כפר סבא) – מינימום 250. היינו שם בחתונה של זוג חברים לפני שנתיים בערך, מקום יפה ועד כמה שזוכרת, האוכל היה מאוד טעים.
#גני אליזה (בנימינה) – מינימום 100. מחיר 180 שקלים למנה כולל מעמ, אוכל, בר ומלצרים. הסיבה היחידה שלא הלכנו לראות זה בגלל שראיתי שמישהי פה מהפורום (סליחה על הזיכרון דג זהב שלי, אני לא זוכרת את השם שלה) התחתנה שם ודיברתי איתה והיא אמרה שהיום האוכל של ממש לא טעים.
#דרך הטבע (פתח תקווה) – מינימום 250.
#כוכב ים (קיסריה) – מינימום 250
#אודאון (עמק חפר) – מינימום 300
#שמין וארץ (עמק חפר) – לטענתם אין מינימום, מחיר שניתן בטלפון הוא 290 כולל מחיר מנה, אולפן שקוף, עמדת אפטר פרטי, בר+בית קפה. הגברה ותאורה עוד 5800.
#קיסר ים (קיסריה) – מכיל בין 50 ל270 אורחים. מחיר 320 למרץ, 365 לאפריל (חמישי ושיש תוספת 5000 שקלים), הגברה ותאורה 3200. כולל מעמ, בר חוץ, בית קפה, שכר מלצרים ועיצוב בסיסי.
#אקו (חדרה) – טוענים כי אין מינמום ויכול להכיל כמות קטנה של אנשים. הטווח מחירים לתקופה הוא 250-300 וזה כולל אוכל, מעמ ובר חוץ. לדעתי מקום מאוד יפה אך מחוץ לתקציב שלנו
#<וויט > (פרדס חנה) – אין מינימום. 300 שקלים עבור מנת שף, בר חוץ, שכר והגברה. המקום מאוד אינטימי ויפה אך הסיבה היחידה שלא הלכנו עליו הוא החלוקת חללים. רחבת הריקודים והבר נמצאים במה שהם קוראים לו "בית" שזה מבנה ישן ששופץ באופן די יפה. למבנה יש מרפסת ששם ניתן להושיב אנשים ואז הגינה שבה עומדים רוב השולחנות. לי היה מוזר שהרחבה כל כך מנותקת מהקהל היושב ואומנם זה מעולה כי ככה מי שאוכל יכול לשבת בכייף לדבר אבל מצד שני היה חסר לי הקשר עין בין היושבים לרוקדים (שמי שלא רוקד עדיין נהנה מהאווירה ולא מנותק ממנה)
#מצודת ברקאי (צומת עירון) – לא נאמר מינימום אך הוצע דיל לעד 200 אורחים, 60000 שקלים לא כולל הגברה או בר. כולל מחיר מנה ושכר.
#הגלריה (כפר ויתקין) – אין מינימום, טווח מחירים 230-270 לא כולל מעמ. הגברה 3000 שקלים. כולל קייטרינג, בר חוץ, שכר מלצרים ועיצוב בסיסי. המקום לדעתי מושלם. המיקום שלו מעולה, הוא מעוצב ככה שלא צריך להוסיף כלום והביקורות על הקייטרינג נהדרות. הסיבה היחידה שלא חתמנו שם הוא שאומנם הם טוענים שהמקום מיועד ליותר מ250 אנשים, הרגשנו שגם עם הכמות שלנו תורגש צפיפות. ממליצה מאוד ללכת ולראות את המקום.
#קסליו (חדרה) – מינימום במרץ 150, בקיץ 300. מחיר 260 כולל מעמ. הגברה 5500 שקלים אך הוצע לנו הנחה בגובה 50%. הגן של המקום יפה אך האולם עצמו בנאלי מאוד. בנוסף הוא נמצא באזור תעשייה ויש אולי כאלה שזה יפריע להם כי הסביבה קצת מכוערת.
#אגדת דשא (פרדס חנה) – חמישי מינימום 300 אך היו מוכנים לבוא לקראתנו. מחיר 240 כולל מעמ ובנוסף 5400 להגברה ותאורה. המקום מאוד מאוד יפה. הסגנון שלו כפרי, החצר ירוקה עם דשא אמיתי ודק והאולם הזכיר לי אסם גדול (בקטע טוב). למערי לא היו שם תאריכים רלוונטים לנו לתקופה שחיפשנו ובמאי המחירים קופצים קצת. שווה ללכת לראות
#פיין קלאב (בית אורן) – אין מינימום. מחיר מנה 250-270 כולל מעמ ובנוסף 2500 להגברה ותאורה, כולל קיטרינג, בר חוץ ושכר מלצרים. המקום נמצא באמצע יער לטוב ולרע (סביבה ירוקה וטבעית אך הדרך לשם צרה ועקלקלה). לא הלכנו על המקום הזה בגלל שלדעתי באירוע שכולו בפנים (מרץ אפריל) המקום מעט צפוף. אך אם רוצים לקיים שם אירוע בקיץ, המקום מאוד מומלץ כי הגן מאוד מתאים, מצד אחד קטן ואינטימי ומצד שני מספיק פינות מבודדות שלא מרגישים צפיפות. (למי שזה חשוב, רשמית אין להם רישיון מכיוון לטענתם הם נופלים בין הכיסאות מכיוון שלא יכולים להחליט לאיזו מועצה הם שייכים אז אף מועצה לא לוקחת את האחריות. כן קיימים כל שאר האישורים)
#ערוגות בושם (עמק חפר) – מינימום בימים א-ד 300, ימי ה 400.
#<בי4 > – מתאים לדעתי (לפי גודל) עד 250 אורחים אך מרגיש נורא צפוף כבר ב200. הקבלת פנים במין סגנון מעט כפרי כזה עם דק ושולחנו עץ, והאולם עצמו יותר מודרני.
#הטירה בגעש – מקום מאוד יפה עם גינה גדולה ומרשימה. האולם עצמו ענקי ממש ואמרו שניתן לסדר ככה שגם עבור כמות קטנה של אנשים לא ירגיש ריק.
#מנגינות (אבן יהודה) – מקום שמיועד לאירועים גדולים (בדומה לטירה) הגן נחמד.
#קאסה דל סול (גנות) – מקום מאוד נחמד עם גן ירוק. (לא זוכרת מחיר שהוצע לנו אבל אם מישהו רוצה אבדוק). בקיץ השולחנות הם בחוץ על הדק והרחבת ריקודים היא בתוך #
מבנה ככה שאין רעש ליושבים בשולחנות ויש מזגנים לרוקדים. בגלל שאנחנו חיפשנו מקום לתקופה שהיא לא וודאית מבחינת מזג אוויר הרגיש לנו לא נוח להושיב את כולם בפנים ולעשות שם גם את הרחבה. המבנה מבפנים מחולק לשניים ויש מין עמודים אלה באמצע מה שהרגיש לי מאוד לא נוח ובנוסף זה היה מקטין את הרחבה. אבל שוב לאירוע קיץ המקום מושלם והמחירים נוחים.

אשמח לענות על שאלות אם יהיו :)
 

ronitvas

New member
וווואוווווווו כל הכבוד!!!

את מוזמנת בשמחה לשלוח לי את הקובץ, ואשמח להעלות את זה לסיפריות הפורום
[email protected]
 
המון תודה! אני חושבת שנחסכו כאן המון טלפונים

הזכרת הרבה מקומות שכבר שמעתי וחשבתי עליהם ועשית לי כבר תהליך סינון ראשוני... גם ציינת כמה מקומות שלא הכרתי וגם זה רציתי לשמוע.
אנחנו צריכים להגיע להחלטה לגבי תאריך, שמשום מה זה ממש קשה לנו. אחר כך נתמקד מקומות ונשאל את השאלות... ושוב תודה.
 

Olly84

New member
בכיף!

אני ממליצה דווקא קודם ללכת ולהתרשם ממקומות ולשאול על תאריכים רלוונטיים אצלם ואז לראות אם אחד מהם מתאים לכם (מבחינת תקופה/מחיר)
&nbsp
המון בהצלחה!!
 
חברה הכי טובה שלי התחתנה בנאות קדומים

והיה לה אירוע מושלם אני לא מגזימה! אני מאוד אוהבת את המקום הוא מטופח ומתוחזק היטב, מי שמתחבר לקונספט שלחתונה בטבע זה מקום מושלם להתחתן בו התפאורה פשוט מהממת!
מי שעזר לה להגיע אליו היו החבר'ה של איזיווד (עוזרים באירגון חתונות) וגם השיגה דרכם דיל יותר משתלם, היא התחתנה במאי וכבר היה מזג אוויר יותר טוב מאפריל ממש היה נעים בחוץ.
 

miravhen

New member
חתונה בדקה ה 90

לדעתי מה שיכול להתאים לך זה להתחתן כבר בחודש הבא... גם מבחינת תאריכים וחגים זה יכול להתאים וגם האורחים לא יהיו עמוסים בחתונות.. את תוכלי לעשות חתונה מעולה במחיר מוזל. מה שכן בגלל שזה לארגן בזמן קצר הייתי ממליצה לך להתייעץ עם חברות שמארגנות חתונות ( לדוגמא איזיווד) כדי לא לפספס שום דבר ואולי אפילו לקבל מחירי מבצע...
שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה :)
 

miravhen

New member
חתונה בדקה ה 90

לדעתי מה שיכול להתאים לך זה להתחתן כבר בחודש הבא... גם מבחינת תאריכים וחגים זה יכול להתאים וגם האורחים לא יהיו עמוסים בחתונות.. את תוכלי לעשות חתונה מעולה במחיר מוזל. מה שכן בגלל שזה לארגן בזמן קצר הייתי ממליצה לך להתייעץ עם חברות שמארגנות חתונות ( לדוגמא איזיווד) כדי לא לפספס שום דבר ואולי אפילו לקבל מחירי מבצע...
שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה :)
 
תודה רבה:)

הצעה מצויינת, בהחלט חשבתי על זה בגלל המבצעים וגם בגלל שחתונת חורף נראית לי נחמדה. אה-מה-מה, אני רק התחלתי עבודה ולא רוצה להעלם להם (ממש חשוב לי לצוות את החתונה לירח דבש של שבוע לפחות) כך שכל מה שלפני פסח כנראה יורד מהפרק... מתיש כל האילוצים השונים אבל אני מנסה שיצא כמה שיותר נחמד
 
למעלה