שרשור מקומות לחתונה קטנה 2014

RingGirl

New member
שרשור מקומות לחתונה קטנה 2014


הנושא עולה פה הרבה לאחרונה ונראה שהגיע הזמן לשרשור עדכני

כדי שהשרשור יהיה יעיל מומלץ לא לשכוח להוסיף כמה פרטים: (הנה כמה רעיונות)
מוזמנים - חתונה קטנה מוגדרת בד"כ כעד 200 איש בארץ. לכמה מוזמנים המקום מתאים? 50/100/150/200?
גן/ אולם/ משולב? פתוח/סגור? מתאים לחורף?
מחירים - זה פורום אנונימי, בואו ננצל את זה! (עונה/ מוזמנים/ תוספות)
הערות, הארות ושונות - מתאים רק לאירוע יום? יש בעיה עם השירותים? תוספות שוות? חניה? חדר חתן כלה?
חוויות כאורחות או כלות - ספרו ושתפו בתמונות או קישור לקרדיטים...

בוקר טוב לפורום המנומנם!
הגיע הזמן להתעורר ולשתף
 

RingGirl

New member
ימה- חיפה


נראה לי שבעבר קראו למקום כחול.
מינימום 100 איש ויכולים להכיל גם הרבה יותר.
&nbsp
בטלפון דיברנו על 230 ש"ח למנה, לא כולל תוספות.
&nbsp
לא ראינו בסוף בגלל שצפוני מדי עבורינו...
 

Simply KaRiNa84

New member
הילולה אירועים - מפרץ חיפה

שם גם סגרנו בסופו של דבר.

מוזמנים - המקום מיועד לעד 250 איש בתפוסה מלאה, כאשר המינימום הרשמי הוא 120 אבל יוכלו לסגור איתכם גם על פחות מזה בתנאים כאלה ואחרים, כנראה בהתאם לתאריך (ביקוש) ונסיבות. למשל אצלנו המס' המדובר היה 90-100 איש מקסימום וגם זה בלחץ, אז הלכו לקראתנו.
גן/ אולם/ משולב? פתוח/סגור? מתאים לחורף? אולם. נערכים בו גם בריתות/בר/מצוות והרבה חינות, אך לעומת "אולמי חינות" אחרים, זה לא אולם מה שנקרא "אוטנטי" והוא מעוצב כאולם אירועים רגיל לכל דבר.
מחירים - קיבלנו הצעת מחיר ראשונית של 200 ש"ח למנה עבור מינימום 100 איש + 3000 ש"ח הגברה ותאורה לתחילת אפריל. אין תשלום חובה של טיפים למיניהם, נתון לשיקול דעתינו/דעת האורחים. אחרי משא ומתן הסכימו להוריד לנו את המינימום ל90 ולהעלות טיפה את המחיר, כאשר אם מס' האנשים יעבור את ה100, חוזרים למחיר הנמוך יותר. הוגן ביותר לדעתי.
הערות, הארות ושונות - חניה ליד ובצמוד למקום (נמצא על הכביש הראשי, חונים בצמוד לאולם או על הכביש שירות). יש חדר חתן-כלה. באולם יש חופה מעוצבת כלולה בעיצוב הבסיסי באיזור רחבת הריקודים, מאוד יפה לטעמי, עם גג עגול מקושט בפרחים ועמודי בד משתלשלים, על במה + שביל לבן קצר ועמודים עם פרחים לצידיו, כאשר כל זה מתקפל ומוזז לאחר הטקס כדי לפנות מקום לריקודים, כאשר החלק העליון העגול עם הפרחים נשאר תלוי. דבר מיוחד נוסף הוא שכל השולחנות נמצאים על מפלסים בגבהים שונים, וזה יחד עם היות האולם קטן יחסית, נותן אווירה אינטימית, מאפשר לצפות על ההתרחשויות מ"למעלה" ורואים הכל גם אם לא עומדים ונדחפים ליד החופה.
חוויות כאורחות או כלות - בערב בו סגרנו נערכה במקום חתונה, הוזמנו להתרשם + להשתתף באירוע טעימות, מה שהתברר למעשה כארוחה מלאה לפי מה שהוגש באותו הערב באולם
שבענו עד מאוד, מרוב המנות היינו מרוצים.
 

Simply KaRiNa84

New member
פלמר בנמל אירועי בוטיק - חיפה

פלמר היה המקום הראשון אותו ראינו ותמיד תישאר לו פינה בלב למרות שבסופו של דבר לא בחרנו בו.


מוזמנים - באופן רשמי עד 164 מוזמנים בתפוסה מלאה, מינימום 60, כאשר לטעמי מס' האורחים האידיאלי שם הוא בסביבות ה120-130 איש על מנת שלא יהיה עמוס מדי
גן/ אולם/ משולב? פתוח/סגור? מתאים לחורף? אולם, כאשר יש איזור קבלת פנים קטן מחוץ לאולם, ושביל המוביל למין רחבה קטנה שיש על ידה מזרקה ושם בעצם נערכת החופה. איזור החופה הוא למעשה ברחוב, כאשר יכולים להיות עוברים ושבים בדרך. בחורף החופה תתקיים כמובן בפנים.
מחירים - מתומחר ב220 ש"ח למנה בכל ימות השנה + 1500 ש"ח הגברה ותאורה + 150 ש"ח טיפ לכל מלצר כאשר יש מלצר אחד לכל שולחן. התקבל הרושם שניתן להתמקח רק כאשר מדובר במס' אורחים המתקרב לתפוסה מלאה.
הערות, הארות ושונות - כאמור, החופה (מסורתית) היא בעצם בחוץ, ברחוב, שזה שיקול לטוב ולרע, כאשר לטוב יכולה לציין שאיזור הרחבה בחוץ עם המזרקה יכול להיות מקסים, אינטימי ורומנטי לעריכת החופה, ונותן את האפשרות לשלב אולם קטן + יציאה החוצה מה שכמעט ולא קיים בשאר האולמות הקטנים. מעבר לזה, האולם עצמו מ-א-ו-ד יפה, עם תאורה סגולה שנותנת אווירה מאוד מיוחדת במקום. האולם בנוי לאורך, כאשר משני הצדדים נמצאים השולחנות ובאמצע בעצם רחבת הריקודים. מבחינת החניה לא כל כך ברור המצב, הגעתי בתחבורה ציבורית אז לא ממש חקרתי את הנושא לעומק אבל לא הצלחתי להבחין באיזור חניה מסודר צמוד למקום, יכול להיות שיש ולא שמתי לב. מה שבטוח זה שיש מגרש חניה גדול ליד תחנת רכבת חיפה מרכז שנמצאת במס' דקות הליכה משם. כאן המקום לציין שהמיקום של האולם מעולה מבחינת תחבורה ציבורית, והוא נמצא במרחק הליכה מהרכבת, אוטובוס, מטרונית וכרמלית.
חוויות כאורחות או כלות - בסופו של דבר לא סגרנו שם משיקולים שונים, בעיקר משיקולי תפריט (גורמה, מטבח צרפתי + ים תיכוני) שנראה קצת posh לטעם ההורים הרוסים שלי וגם העניין עם הטיפים מראש למלצרים לא הרגיש לנו כל כך נוח. אבל המקום עצמו באמת מיוחד ובהחלט אחד המרשימים באיזור המיועדים לחתונה קטנה.
 

RingGirl

New member
בית ראשונים - סולי סולה


מיקום: ביתן אהרון, קצת אחרי נתניה- יש במקום מרפסת ענקית מהממת שבה מתקיימים האירועים עם סגירת חורף שעשתה רושם טוב בתמונות. בכניסה יש גם קצת דשא עם ריהוט אלטרנטיבי.
מתאים בעיקר לאירועי יום. סגנון וינטג'י חביב.
&nbsp
התעניינתי לגבי אירוע חורף של פחות מ-100 איש, להערכתי אפשר עד בערך 150 איש.
מחיר: 250 לקייטרינג חלבי שכולל בר בסיסי, לכאורה תפריט אטרקטיבי אבל ה-VFM נמוך מאוד (!)לטעמי וילדים (2-8) בבערך 120 ש"ח. ושכר מלצרים של בערך 300.
- מחיר משתנה.
&nbsp
רונית מנהלת המקום היא מצד אחד מקצועית, מצד שני עודף מכירתית. ההבדל בין לדעת מה כדאי לבין לא לתת אוויר ובחירה ללקוח פשוט הרסה במקרה שלי את כל החשק להתחתן שם- אני שמחה לקבל עצה, אבל לא שינהלו אותי ולמי שלא מתאים להתנהל עם אישה מאוד פושרית, זה לא יתאים. מצד שני אם אתן רוצות להעביר את הכדור החתונה למישהו אחר, היא האישה בשבילכן.
&nbsp
האוכל בתפריט היה ממש עלוב, ברמה של להעליב את האורחים ברגע שקוראים אותו בצלילות בלי קישוטים. כשניסינו לדבר על התפריט קיבלנו הצעה לשלם יותר

&nbsp
כשבחנו את האפשרות לשכור את המקום בלבד נזרקו באויר כל מיני מספרים עם הערה שיש עוד תוספות כשהשורה התחתונה הייתה ברורה - נוציא לך את החשק מהרעיון.
&nbsp
&nbsp
 

yael rosen

New member
אנחנו עברנו איתה חוויה מאוד קשה

לא בא לי להכנס לפרטים, אבל הרוב כתוב בקרדיטים שלי.
אני מאוד מצטערת שסגרנו איתם, קיבלנו יחס מעליב, דברים שנסגרו מראש לא קוימו ביום האירוע והיא אפילו הצליחה לגרום לי להעביר את היום שלפני החתונה בבכי

בקיצור, דעתי האישית היא שקיבלת החלטה טובה
 

Princess Lotta

New member
כן אני זוכרת את הקרדיטים שלך

אבל היית אחת הכלות המדהימות, הזכורות והיפות ביותר שראיתי כאן...
 

yael rosen

New member


איזה כיף!! תודה


האמת היא שהיינו במקום בו התחתנו ביום שבת האחרון כדי לשחזר תמונה מהחתונה והוציאו משם את קרון הרכבת המהמם ואת הקירוי (אין שם שום הצללה עכשיו).
אולי זה זמני, אבל יש לי תחושה שדברים משתנים שם...
 

ronitvas

New member
גרינפילד - גולף הרצליה

עשיתי שם בת מצווה לפני שנתיים ויש לי אירוע נוסף שם בדצמבר.
יתרונות וחסרונות: היחס ממש טוב ובאים לקראת הלקוח. זאת מסעדה, לטוב ולרע. האוכל מצויין והמקום נפלא. החיסרון היחיד לדעתי הוא האוהל בחורף - שהוא לבן מאוד מאוד. אבל זה משהו פתיר עם מעט עיצוב ונגיעות של צבע. יש שם מרחב דשא גדול שאפשר גם להשתמש בו.
העלות מאוד נוחה - זה מתחיל מ- 180 ש"ח אם אני לא טועה אבל כולל ממש הרבה דברים. לא צריך להוסיף יותר מידי תוספות.
דברים שחשוב לדעת עליהם ולקחת אותם בחשבון בבחירת המקום - מכיוון שזאת מסעדה, הייתי שמה לב להתנהלות המטבח - מוציאים אוכל בו זמנית לכולם, לבוש מלצרים ונותני שירות וכדומה (אותן ההערות שאני תמיד אומרת בהקשר של אירוע במסעדה)
 

RingGirl

New member
הגלריה בויתקין - צומת M הדרך


מינימום 100 איש. לא הגענו לשלב המחירים.
&nbsp
יש חניה, אבל לעומת הנוף לים שמנסים לצייר מדובר בנוף ל-BBB, מוזס ובית הפנקייק (נראה לי שככה קוראים לו)
המקום קטן וחמוד, סגנון מעורבב קצת... יש דק נחמד בחוץ.
&nbsp
באירוע עסקי שהייתי שם האוכל היה נחמד ולא יותר - יכול להיות שהם עובדים עם יותר מקייטרינג אחד.
 

thunderstorm

New member
רוצה להוסיף מניסיון - התחתנתי שם

ברור שהנוף לא רלוונטי, אבל בחתונות ערב, וול - בד"כ לא רואים נוף

לנו זה ממש לא הפריע, ואהבנו מאוד את המיקום הנוח (לא חור שצריך לחפש בג'יפיאס שעות), ללא דרך עפר... חנייה נוחה ומסודרת, עם מעלית מהחניון למבנה למי שזקוק לזה (אורחים מבוגרים וכו').
אהבנו גם את המרפסת החיצונית - התחתנו בחורף והיא הייתה מקורה, וזו הייתה הפרדה נחמדה בין קבלת הפנים והטקס לאוכל ולריקודים.

לגבי האוכל - לטעמי הוא היה מעולה. הם עובדים עם כמה קייטרינגים, וזה גם מאוד תלוי מה בוחרים להזמין... אנחנו הזמנו תפריט צמחוני שנבנה במיוחד בשבילנו והקייטרינג היה מצוין.


לגבי מחירים:
מאוד תלוי בעונה ובכמות האנשים (המחירים הראשוניים יורדים אחרי מיקוח כמו בכל מקום), אבל די סבירים, גם אחרי שמשקללים תוספות של שכר מלצרים, תאורה וכו'.
נתקלנו במקומות יקרים יותר באזור ובמקומות זולים יותר, אבל ספציפית את הגלריה אהבנו יותר.


עוד מילה על הסגנון - הוא יותר אורבני עם "נגיעות" של כפרי, לדעתי המקום מאוד נעים ויפה כמו שהוא, ואפשר לשחק עם הצורה הפנימית של האולם בשביל להתאים לכל מיני סוגי וגדלי אירועים. אני חושבת שהם משווקים את עצמם עד 250 איש בערך, אבל נראה לי שיותר מ-200 זה קצת צפוף שם, במיוחד בשלב של קבלת הפנים.

עדיין, לאירועים קטנים - אני ממליצה.
 
אזור נתניה

מקומות שבהם היינו בביקור במהלך חיפושי המקום:
נתניה:
מיני גולף, שירת הים, פולגה, אקפלה, במבו וילג'
ובנוסף - יקבי בנימינה
 
אני אסכם בכמה מילים, מהתרשמות מאוד שיטחית:

(כי, כאמור, בסוף בחרנו במרגו)
מיני גולף - בניגוד לציפיה שלנו, אין שם שום גולף. טעמנו קצת מהאוכל, ולא אהבנו.
שירת הים - בגדול מקום סבבה, אבל יש שם 2 אולמות, כל אחד מכיל כ-300 איש, וזה היה גדול מדי בשבילנו
פולגה ואקפלה נמצאים קרוב וגם די דומים. מבחינת עיצוב אלה אולמות די סטנדרטיים, רק שהם קטנים יותר. לפולגה יש גם חצר קבלת פנים קטנה (מאוד).
במבו וילג' - רק אם את מאוד, אבל מאוד מאוד רוצה חתונה על חוף הים. הם נתנו לנו את הצעת המחיר הכי מסובכת וגם הכי גבוהה (וגם אמרה בפירוש שהיא מעלה לנו מחיר כי אין לנו מספיק אורחים)
יקבי בנימינה - אווירה כבדה, מיקום שהיה מקשה על חלק גדול מהאורחים, וגם אין מערכת הגברה - שהדיג'יי יביא בעצמו אם בא לכם לרקוד.
&nbsp
זה מזיכרון עמום והתרשמות קצרה מאוד.
 
למעלה