שרשור
11/04

שכחתי להוסיף

הייתי מאוד מאוד רוצה להוסיף גם את סאן בלאס, אבל זה נראה לי רחוק מדי וקשה מדי להגיע.
את יודעת אם יש טיסות מאיזור בוקאס לסאן בלאס?
 

TheNewMaya

New member
טיסה מבוקס לפנמה סיטי בלבד...

זה קצת מסע הדרך לסאן בלאס כי זהו הצד השני של פנמה.
בעיניי שווה אבל תלוי בתקציב ובזמן שיש לכם.

כדי להגיע לסאן בלאס (אי איגוואנה מומלץ), יש לקחת טיסה של שעה מבוקס לפנמה סיטי. מניחה שתאלצו לעשות שם את הלילה כי הדרך לסאן בלאס היא בעזרת ג'יפ מאורגן שיוצא בחמש בבוקר ואחרי נסיעה של כשעתיים וחצי מגיעים לסירות שמובילות לאיים של סאן בלאס...
 

nitzan gng

New member
ווואווו נשמע מדהים!

היי... אנחנו בשלבי גישוש ליעד לירח דבש, והתיאור שלך לגמרי עושה חשק!!!

ממש מתאים לנו השילוב הזה של טרקים וחופים מהממים מה גם שעדיין לא היינו במרכז אמריקה (התמקדנו בצד המזרחי של הגלובוס).

תוכלי לפרט טיפה על מחירים של לינה במקומות שציינת? רק נשמע יקר או באמת יקר?

תודה!
 

TheNewMaya

New member
קצת מחירים...

הייוש,

לא כל כך יודעת מה נחשב יקר אבל באופן כללי פנמה הרבה יותר זולה מקוסטה ריקה שהפכה להיות מדינה מאוד מאוד ממוסחרת ומתויירת אך עם זאת האיזור שבו אנחנו ביקרנו של פורטו וייחו עדיין לא הגיע למצב של שאר המדינה. המלון ששהיינו בננה אזול (באמת ריזורט מטורף), עלה כ-70 דולר ללילה בסוויטה עם נוף לים. יש גם חדרים יותר זולים וחדרי פינוק נוספים. שווה לבדוק מול המלון כי יש להם גם לפעמים באתר מבצעים של מזמינים מראש...

השהות בפנמה כאמור הרבה יותר זולה, לצערי אני לא זוכרת את המחיר המדויק של המלון שהיינו בבוקס, נראה לי באיזור ה-40 או 50 דולר (יש בקתות על המים וחדרים על המים).

גם הסיורים והפעילויות שעושים מאוד משתנה מקוסטה ריקה לפנמה וכמובן גם תלוי איפה נמצאי בתוך פנמה. איי סאן בלאס למרבה ההפתעה דווקא עלה כמעט כמו מלון ללילה בגלל שבחרנו לשהות בבקתה זוגית פרטית (אין חשמל, אין אינטרנט....אוכל ישר מהים...חוויית אי בודד מטורפת של שנירקולים, קפיצה בין איים בודדים והמון המון מנוחה והרגשה של אני בקצה העולם).

כן צריך לקחת בחשבון שטיסה למרכז אמריקה יקרה מאוד, באיזור ה-1600 דולר (אפילו יותר ממקסיקו...)

שהיינו גם באחד מהריזורטים הנחשבים בפנמה שכלל את הבריכה הכי גדולה בעולם, במלון בסגנון של הכל כלול עם סוויטה וספא עם נוף מטורף של הים הקאריבי. סופשבוע עלה כ-50 דולר ללילה כולל אוכל ושתייה ואין הוצאות נוספות.

בפנמה סיטי אין יותר מידי מה לעשות אבל לנו יש חבר שם שאצלנו ישנו, כן צריך "לבלות" בעיר הגדולה שקו החוף שלה דומה לניו יורק לפחות לילה (בדרך לסאן בלאס למשל) ושם עלות המלונות קצת יותר יקרה.

מנויות זה בערך כחצי ממחיר הנסיעה בארץ אם לא הרבה פחות. עשינו נסיעה במונית מרחק של כשעתיים במחיר של נסיעה מחולון לתל אביב בישראל.

מקווה שקצת עזרתי, אם תרצי קצת יותר פרטים את מוזמנת לפנות אליי בפרטי (דוגמא קטנה מסאן בלאס)
 

nitzan gng

New member
עזרת הרבה!

נשמע מצוין אפילו יותר!
המחירים נשמעים לגמרי טובים - 50-70 דולר ללילה לריזורט עם נוף קאריביי שהכל כלול זה לא יקר בשום קנה מידה (זה פחות מלילה בצימר בארץ!).

מים צלולים וחופים לבנים ואיים בודדים לגמרי מצלצלים לי טוב לירח דבש. למרות שכשטיילנו בתאילנד ולא היתה לנו מגבלת זמן כבר הרגשנו שמיצינו את האיים אחרי שבוע. אז נראה לי שאם נלך על טיול כזה זה יצטרך להיות במינון נכון עם טיולי טבע ארוכים בין לבין.

תודה המידע!! זה לחלוטין מצטרף לרשימת היעדים שעומדים על הפרק. :)
 

באןבאני

New member
קוסטה ריקה


אחח, איזה כיף לכם! אנחנו אמנם היינו צעירים יותר ולא מספיק מושקעים בשביל ירח דבש, אבל בכל זאת עשינו טיול עם רכב ולא תרמילאי אסלי, אז אנסה לתת טיפים שיכולים לעזור:

- מפלי קטרטה - לא לוותר! יש המון מדרגות, אבל המפלים בסוף שווים כל מדרגה ומדרגה.
- באופן כללי בקוסטה ריקה האטרקציות אמנם יקרות, אבל בהחלט שוות את זה.
- מעיינות חמים - לא להחמיץ! (אנחנו היינו בבאלדי והוספנו גם את הבופה לפינוק)
- קנופי בחב' אקסטרימו - אנחנו ממליצים לכל מי שנוסע לשם עליהם וכולם ממשיכים להמליץ. הם אמינים ומקצועיים, ואין חוויה כייפית מזו!
- סיור לילי - תלוי אם אתם בקטע של חיות לילה (נחשים, זוחלים ומיני עכבישים) - אני לא נהנתי מהפאניקה המתמדת.
- החופים הקאריבים - גם אם תהיו בפאסיפיים, לא לוותר על הצד הקאריבי. הוא בסגנון ג'מייקני מגניב -אנחנו ישנו בקאוויטה, יש שם רצועת חוף שחורה ולבנה, המון שייקים ואוכל טוב.

ותעשו חיים!!!
 
למעלה