סיכום שבועי- 20.3.14

elinoket

New member
לפוסט הממתקים

בטוח יהיו כאלה שישתמשו ברעיונות הנהדרים שלך
 

באןבאני

New member
סכמ"ש היפ היפ הוריי!

האם בן/בת הזוג שלכם מתמרמרים על להגיע ביחד אתכם למפגשים משפחתיים? האם אתם רבים, מתפשרים או מסכימים על הנושא הזה?
אנחנו לא רבים על הנושא. אנחנו תמיד הולכים יחד למפגשים המשפחתיים ומאד נהנים, אני לפעמים קצת מתמרמרת לפני אבל זה כי חלק מההנאות שלי בחיים זה מרמורים


משהו טוב שקרה לי השבוע:
הפורום הזה!!! שתמך ואהב ופרגן על הקליפים כשאני לא הייתי כ"כ בטוחה שאני מרוצה. אז אני מרוצה מהפורום, לאט לאט אוהבת את הקליפים יותר ויותר, ומעצבת האלבום גם שלחה לי סקיצה ראשונה ואני מאוהבת בעבודה שלה


משהו מאכזב שקרה לי השבוע:
נראה לי זה שהתאכזבתי מהוידאו. ביאס אותי שציפיתי כ"כ ובסוף לא הייתי בעננים כמו שציפיתי. אבל נצפה בסופ"ש המשפחתי שלנו בוידאו יחד, ואני יודעת שיהיה פרגון ושמח, אז כיף!

משהו שהתחדשתי בו השבוע:
קליפים מהחתונה ושני גלגלים קדמיים לרכב.

משהו מצחיק / הזוי שקרה לי השבוע:
אנשים טובים באמצע הדרך! כשהלכתי לעשות כיוון פרונט לרכב הוא אמר לי מראש שיעלה 200 ש"ח. אחרי שהוא עבד מספר דקות הוא אמר לי "סעי לשלום, זה היה רק כיוון קטן". זה לא הזוי ולא מצחיק, אבל ראוי לציון


בילוי השבוע:
ביום ראשון חגגנו פורים אצל ההורים שלי עם האחיות שלי והקטנטנים והיה כ"כ כיף! אמא שלי קנתה להם מתנות וגם פינקה אותי ואת האחיות שלי במשלוחי מנות, חימם את הלב ואת הקיבה


ספר/סרט/סדרת השבוע:
גריי!

מאכל השבוע:

אזני המן שזללתי בלי סוף!

תכניות לסוף השבוע:
נוסעים לסופ"ש משפחתי עם המשפחה שלי. בית מלון מפנק עם המשפחה האהובה, איזה כיף!


האם עמדתי במטרות של תחילת השבוע?
הכל תקתק והגיע לחמישי. אז כנראה שכן


משהו טוב שעשינו בשביל עצמנו השבוע:
ביום שלישי החלטתי שזה היום שלי לנוח, אז נחתי!

מטרות לשבוע הבא:
לשלוח למעצבת הערות לאלבום (שהוא באמת דיי מושלם כמו שהוא, אבל תמיד יש לי מה לומר).
לנסוע לסבתא שלו ולהספיק להגדיל תמונות מהחתונה למסגרת כדי לתת לה מתנה.
ובעיקר: לתכנן את ירח הדבש#2 לאיסלנד!!!
 

באןבאני

New member
את לא מאמינה, לא היה איפה להקרין!

אבל היה סופש נפלא ונהדר, וכמה חבל שנגמר... :[
 

kolper

New member
מסכמ"שת

סעיף הסכמ"ש המתחלף: האם בן/בת הזוג שלכם מתמרמרים על להגיע ביחד אתכם למפגשים משפחתיים? האם אתם רבים, מתפשרים או מסכימים על הנושא הזה? האמת היא ששנינו מתמרמרים בנושא הזה. המשפחה שלי וגם אני טבעונים והמשפחה שלו וגם הוא אוכלי-כל, אז לי לא כל כך נוח אצל ההורים שלו, ולו לא כל כך טעים אצל ההורים שלי. גם בחגים יש בעיה, כי המשפחה שלו מאוד קטנה והוא לא רוצה להשאיר אותם לבד, אבל לי גם מאוד קשה לוותר על האחיינים שלי. בכל שבת ובכל חג הנושא עולה מחדש, ובסוף מתפשרים, בערך חצי חצי. הלוואי שנמצא פתרון לזה!

משהו טוב שקרה לי השבוע: למדתי משהו חדש בעבודה, התמקצעות חדשה מאוד מעניינת שתועיל לי גם בחיים האישיים


משהו מאכזב שקרה לי השבוע: כל התקלות האלה ברכבות! תוספת של עוד שעה בדרכים בכל יום. ומה זה בכלל ה"איתות" הזה שמתקלקל כל פעם?

משהו שהתחדשתי בו השבוע: גרביונים שחורים שיתאימו לשמלה למסיבה של יום שבת


משהו מצחיק / הזוי שקרה לי השבוע: לאחרונה החתולים שלי מעירים אותי בכל יום באותה השעה: שש בבוקר. שעה בדיוק לפני השעון המעורר. זה אמנם לא מצחיק, אלא די עצוב - אבל בהחלט הזוי! מרגיש כמו איזה כוח עליון מאוד מדויק.

בילוי השבוע: סנט פטריק דיי בפאב שכונתי ליד הבית עם חברים

ספר/סרט/סדרת השבוע: קוראת בפעם השנייה את "בשבילה גיבורים עפים" - וואו!! מומלץ ביותר.

מאכל השבוע: נמנעתי כל השבוע מההתמכרות שלי: דייסת קוואקר, כי היו לי בעיות בבטן, והיום חזרתי לאכול את זה, אז בהחלט זה!

תכניות לסוף השבוע: אמא שלי מארגנת לנו בשבת מסיבה עם שתי המשפחות, שלו ושלי. מעין פגישת היכרות עם כל האחים והסבתות, כי לא כולם מכירים. מסתבר שאנחנו עומדים אפילו לקבל מתנות, קצת כמו מסיבת אירוסין אולי?

האם עמדתי במטרות של תחילת השבוע? בהחלט! היה לי שבוע פורה במיוחד.

משהו טוב שעשינו בשביל עצמנו השבוע: אתמול לא היה לנו כוח להכין ארוחת ערב, אז הזמנו סושי ובילינו זמן איכות ממושך ביחד, לפני שאני הלכתי לישון והוא לעבוד.

מטרות לשבוע הבא: בעיקר לנוח כמה שיותר, צריכה להשלים המון שעות שינה!
 

haych

New member
סכמ"שולדת

סעיף הסכמ"ש המתחלף: האם בן/בת הזוג שלכם מתמרמרים על להגיע ביחד אתכם למפגשים משפחתיים? האם אתם רבים, מתפשרים או מסכימים על הנושא הזה? אני בד"כ זאת שמתמרמרת, כי חוץ מהמשפחה הגרעינית שלו (שגם אותה לקח לי זמן לעכל) אני לא כ"כ מחבבת את המשפחה שלו. הוא די זורם ומסתדר ממש טוב עם המשפחה שלי.

משהו טוב שקרה לי השבוע:
בהקשר לסעיף הקודם - אמא שלו התבלבלה בתאריך של חתונה שממש לא בא לי להיות בה - וביום של התאריך ה"חדש" יש לי התחיבות בעבודה ולא אוכל להגיע... yes!
וגם - יצא לי לעשות דברים מגוונים ומעניינים בעבודה השבוע, שאני הולכת לעוף עליהם בקו"ח חבל על הזמן! בסוף עוד יתברר שהקטע המסריח שהם עשו לי היה הדבר הכי טוב שקרה לי


משהו מאכזב שקרה לי השבוע: קיבלתי מחשב עם ווינדוז 8, התחלתי להעמיס עליו דברים ואז המחשב החדש דנדש קרס - מסתבר שיש איזו בעיה ידועה עם ווידוז 8. היינו צריכים להתקין ווינדוז מחדש ועכשיו אני שוב צריכה להתקין מחדש את התוכונות. מעצבן!

משהו שהתחדשתי בו השבוע: מתנות יום הולדת שוות!! מא' קיבלתי כרטיסים לעברי לידר. הוא תכנן לגלות לי עליהם רק מחרתיים, אבל כבר ביום חמישי עליתי על זה והרסתי את ההפתעה, כמו בכל הפתעה שהוא מנסה לעשות לי....
מההורים קיבלתי מחשב, מההורים שלו קיבלתי קיימיקס!!!!!!! ומהחברים בעבודה קיבלתי גיפט קארד לאייץ' אנד אם. ובסופ"ש צפויות עוד מתנות


משהו מצחיק / הזוי שקרה לי השבוע: יותר מדי שיחות מוחשיות על ילדים


בילוי השבוע: ביום א' הייתה לי יום הולדת, וגם היה פורים. החלפנו משלוחי מנות בעבודה, החבר'ה באו עם פאות ואביזרים והייתה אווירה נורא כייפית. בערב יצאתי עם א' למסעדה ולסנוקר


ספר/סרט/סדרת השבוע: סרט-סרט החתונה שלנו, שראיתי מספר מביך של פעמים! את הפרומו, אותו אני פחות אוהבת בגלל המעברים המסחררים בהתחלה, אני מצרפת לכאן. אבל השוס הגדול הוא הסרט הערוך - 40 דק' של בכי מצחוק. התחלנו לראות גם את הסרט הלא ערוך.
היינו גם בהצגה-הגיבן מנוטרדם. הצגה מעולה!! אבל לצערי נרדמתי בכל החצי השני כי לא הספקתי לנוח אחרי העבודה.
ולא ראיתי אף פרק של האנטומיה!


מאכל השבוע: סוכר-על כל צורותיו. אפיתי 5 סוגי מאפים למשלוח מנות (הקיימיקס לא יכול היה להגיע קודם?!) ו"נתקעתי" עם עודפים, יש את כל הממתקים ממשלוח המנות שאני קיבלתי ושבעלי קיבל, עוגת יום הולדת, קינוחים במסעדות....הבית שלי נראה כמו הבית של עמי ותמי.

תכניות לסוף השבוע: מחר - לישון!! אני מתה מעייפות לאחרונה, שנראית לי כבר חריגה. בשבוע הבא אעשה בדיקות דם. בשבת - חנוכת בית אצל חברה (למרות שנראה לי שאנחנו הולכים להשתלט לה על האירוע, כי החלטנו לחגוג על הדרך יום הולדת לילידות מרץ-אפריל) ובערב עברי לידר!!! בין לבין נבקר חברים במרכז.

האם עמדתי במטרות של תחילת השבוע? לא


משהו טוב שעשינו בשביל עצמנו השבוע: לצערי, למרות שא' עבד בוקר השבוע, בקושי היה לנו זמן יחד. מקווה לפצות על זה בסופ"ש ופשוט להתכרבל איתו.

מטרות לשבוע הבא:

מצרפת את הפרומו של סרט החתונה שהעלתי ליוטיוב במיוחד בשבילכם, אחרי שבאןבאני עשתה לי חשק.
 

ray of light

New member
פרומו כזה כיפי ושמח!


בגללך כל היום זימזמתי את השיר הזה :)
מרגש ושמח.
 

Princess Lotta

New member
סכמ"ש אחרון לפני היום הגדול


סעיף הסכמ"ש המתחלף: האם בן/בת הזוג שלכם מתמרמרים על להגיע ביחד אתכם למפגשים משפחתיים? האם אתם רבים, מתפשרים או מסכימים על הנושא הזה?

האמת שאני מתמרמרת
לפעמים יש וויכוחים אבל מסתדרים.

משהו טוב שקרה לי השבוע: הדבר הכי טוב יקרה כשסידור השולחנות יינעל ולא יהיה אפשר להוסיף עוד אושיות מרכזיות בחיינו כגון השכן מלמטה ואב הבית, והכי חשוב: שלא יהיה אפשר להזיז יותר אנשים כי ציפה דריפה ימפמפוני הסתכסכה עם פומפדור דה לה שמעטה

משהו מאכזב שקרה לי השבוע: לשם שינוי, לא קרה משהו דרמטי שקשור לחתונה, לא שיגעו לנו תשכל יותר.

משהו שהתחדשתי בו השבוע: אתמול סוף סוף עשיתי צבע לשיער "שוקולד מריר", ביום שלישי לקחתי את השמלה מעליזה גרטס


משהו מצחיק / הזוי שקרה לי השבוע: בירקה הכלבה שלנו "עיצבה מחדש" את הספה, על אף שהיא כבר מבוצרת בשולחנות וכיסאות שמנסים להגן עליה מכל צד.

בילוי השבוע: אתמול, לא מסיבת רווקות אלא ארוחה במסעדה עם בנות המשפחה. אני לא בליינית כזו גדולה...

ספר/סרט/סדרת השבוע: Once Upon a Time

מאכל השבוע: רביולי בטטה ברוטב שמנת פטריות, אתמול בפרנצ'סקה

תכניות לסוף השבוע: לנקות את הבית ברבאק כדי שהספקים שיגיעו לא יהיו בשוק ממראה הבורדל המאובק

האם עמדתי במטרות של תחילת השבוע? לגמרי

משהו טוב שעשינו בשביל עצמנו השבוע: סיימנו את כל הסידורים לחתונה, ישתבח שמו

מטרות לשבוע הבא: להתחתן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וופ וופ
 

ray of light

New member
מזל טוב!!


הולך להיות לך שבוע מקסים וכיפי במיוחד!!!
תהני ממנו המון! שיהיה הרבה מזל טוב :)
 

ray of light

New member
מסכמש"ת

הסופ"ש הכי עמוס EVER! לא היה לי זמן לסכמ"ש ורק עכשיו הגעתי למחשב!
סעיף הסכמ"ש המתחלף: האם בן/בת הזוג שלכם מתמרמרים על להגיע ביחד אתכם למפגשים משפחתיים? האם אתם רבים, מתפשרים או מסכימים על הנושא הזה? אז מן הסתם לא סתם רשמתי את זה הפעם בסכמ"ש. השבוע היו לנו הרבה שיחות על זה, כי היה סופ"ש משפחתי שכזה וחגגנו לאמא שלי יומולדת. החצי החליט שהפעם הוא לא רוצה להגיע והוא רצה לנוח בבית בשקט. במשך כל השבוע ניסיתי לשכנע אותו, אמרתי לו שזה לא מכבד אותי ואת אמא ושאין מה לעשות, צריך להתגמש ולעשות לפעמים מה שלא תמיד הכי רוצים. ניסיתי להתעקש ככל שיכולתי, אבל לא רציתי להכריח. אחרי שהבנתי שזה לא עובד, הרפתי ואת רוב הסופ"ש בילינו בנפרד. אני טיפוס די פשרן לרוב והפעם באמת ניסיתי לשכנע ולא להרפות כי זה נראה לי חשוב מספיק להתעקש, אבל אחרי הכל אני לא יכולה להכריח אותו לבוא למשפחה שלי. וזהו, אפשר להגיד שזה נגמר ברגשות מעורבים מבחינתי. קצת התאכזבתי למען האמת.
משהו טוב שקרה לי השבוע: מפגש עם חברות ילדות טובות שלא ראיתי מלא זמן!
משהו מאכזב שקרה לי השבוע: לשם שינוי לא משהו מיוחד!
משהו שהתחדשתי בו השבוע: מגפיים חומות מהממות בספרינג, שעלו 120. אני מרוצה.
משהו מצחיק / הזוי שקרה לי השבוע: הופעה של רד בנד בעבודה! לכבוד פורים, באיחור בגלל שהיה גשם בחג. מצחיק- כי זה רד, אני תמיד אוהבת את השטויות שהוא תמיד אומר.
בילוי השבוע: וואו, היו הרבה! פירוט בהמשך...
ספר/סרט/סדרת השבוע: קוראת את "מיתרי הלב", ספר המשך ל"אומנות ההקשבה לפעימות הלב". נחמד!
מאכל השבוע: סטייק אנטריקוט היום בעל האש. מושלם.
תכניות לסוף השבוע: טוב אז אמרתי שהיה לי את הסופ"ש הכי עמוס EVER: הסופ"ש התפזר מהצפון לדרום: התחיל בחמישי בביקור בחיפה אצל אחי וחברות, בית קפה, המשיך לביקורון קצר בבית בשישי, נסיעה לקיבוץ של סבתא לחגוג לאמא יומולדת, על האש ביער בן שמן היום ושעה אחרי שחזרנו כבר יצאתי למפגב"ש (מפגש של חברים מב"ש). אני חובבת מושבעת של סופ"שים פעילים, אבל הפעם זה היה טו מאץ' אפילו בשבילי. צריכה לנוח קצת!
האם עמדתי במטרות של תחילת השבוע? נגיד ש...
משהו טוב שעשינו בשביל עצמנו השבוע: אה, עכשיו אני נזכרת. יצאנו למסעדה איטלקית ביפו בשם סרדיניה. ממש לא התלהבנו מהאוכל. הביאו לנו פוקצ'ה לא מוכנה מספיק והאוכל לא היה משהו בכלל לטעמנו! (וזה די קשה לאכזב באוכל איטלקי לדעתי). לפחות המיקום רומנטי.
מטרות לשבוע הבא: אולי סופסוף להביא את התמונות שבחרנו לאלבום למעצבת?
 
למעלה