זמני התארגנות ביום החתונה

soosh1

New member
זמני התארגנות ביום החתונה

סורי על החוסר בשרשור לא ראיתי אחד מתאים..

רציתי לשאול לגבי הזמנים בהתארגנות- מתי התחלתן? כמה זמן לוקח בערך כל דבר? (אני יודעת מה אמרו הספקים אבל באמת שיער לוקח שעתיים ואיפור שעה?) וכמה זמן צריך בשביל המפגש? והצילומים המקדימים? (שאני רציתי איזה שעתיים כי זה נראה לי חלק ממש כיפי אבל הבן זוג אומר שאני מגזימה ...?
) ואז יוצאים בדיוק בשעות של הפקקים לאולם לא? אז לוקח מלא זמן להגיע לשם? מישהי נסעה בשעות האלה ממרכז תא לאזור בית עובד (רחובות נס ציונה) ויודעת כמה זמן זה לוקח? אה ואחרון חח כמה זמן לפני צריך להגיע בשביל צילומי משפחות? וקצת לאכול אולי? :) הקבלת פנים ב19:30...
תודה
 

haych

New member
אצלי

המאפרת הגיעה ב-11 וחצי וסיימה בערך ב-14:30 - חצי שעה לפני הזמן המשוער. בזמן הזה היא איפרה את אמא שלי ואת גיסתי וגם אכלנו כולנו צהריים... 3 שעות נשמע לי קצת מוגזם. שעה לאיפור נשמע לי המון ושעתיים לשיער גם נשמע יותר מדי, למרות שכמובן שזה תלוי במורכבות הקונסטרוקציה :) אני מניחה שהיא לוקחת בחשבון גם בלת"מים והפסקת צהריים ושלא מדובר על נטו 3 שעות לאיפור ושויער.

המפגש לקח לנו 5 דקות... הסתכלנו, התפעלנו - ויאללה לצילומים!

גם לי שעתיים צילומים נשמע כמו המון זמן, מה גם שזה די מתיש, כל הפוזות האלה... זה באמת כייפי, אבל בהנחה שאתם לא עוברים יותר מדי לוקיישנים-כמה תמונות כבר אפשר להפיק מכל מקום? לדעתי שעה מספיקה, לא כולל נסיעות.

לגבי פקקים - אין לי מושג. היתרונות של לגור בצפון :)

לדעתי כדאי להגיע לאולם שעה לפני לצורכי צילומי משפחות ואוכל. אנחנו איחרנו - לאולם ב-15-20 דקות, ויצא שהצילומי משפחות התחילו כשראשוני האורחים הגיעו לקבלת פנים - ובעצם אף אחד לא קיבל אותם, והיינו לחוצים לסיים. לדעתי אין צורך ביותר מ-20 דקות לצילומי משפחות.
 

Ruby Gem

New member
זמני התארגנות

המאפרת (שגם עשתה לי את השיער) הגיעה ב-12, היא אמרה שצריך להקדיש לשיער ואיפור שלוש שעות. נכון שסיימנו הרבה לפני הזמן, אבל לפעמים יש בלת"מים. עדיף לקחת מרחב ביטחון ולסיים לפני הזמן מאשר להיות בלחץ.
הצלמים הגיעו בסביבות 15:00. לקראת 15:30 - 15:45 (אני משערת, לא הייתי עם שעון), היה את המפגש שלקח איזה 10 דקות ואז יצאנו לצילומים.
הצטלמנו בשלושה לוקיישנים (כשאחד מהם היה המלון המהמם שלנו) ותיזמנו את זה כדי שבשש וחצי נגיע לאולם.

אני לא יודעת לגבי הפקקים (אני מהצפון), אבל כדאי לשאול את הצלמים מתי הם רוצים להגיע ולפי זה לגזור שלוש שעות אחורה לזמן שהמאפרת/מעצב שיער צריכים להגיע.
שעתיים לצילומים מקדימים נראה לי סביר, את לא מגזימה! זה עובר ממש מהר וזה כייפי, וצריך לקחת בחשבון שלפעמים מצטלמים בכמה מקומות וצריך להכניס לזמן הזה זמן נסיעה.
צריך להגיע שעה לפני הקבלת פנים- שיהיה לכם זמן לאכול ולעשות צילומי משפחות.
 

Juliettta7

New member
מה שהיה אצלי

(כשמדובר בשעון חורף זה שונה)
ב10:00 הגיעה המאפרת (שעושה גם שיער) היא הגיעה יותר מוקדם למקרה ו..(והיה מקרה..התסרוקת יצאה יותר מורכבת) כמובן שהיא לא עבדה על האיפור והשיער 4 שעות וגם אכלתי בינתיים.
ב13:00 הגיעו הצלמים. וב14:50 בערך היה המפגש ואז יצאנו לצילומים, עד 17:30 כשהחשיך ומשם נסענו לאולם, בד"כ בימי חמישי יש יותר עומס אבל בזכות כביש 22 נגענו יחסית מהר. קבענו עם המשפחות ברבע ל19 לצילומים (וכמובן שההורים שלי איחרו) . הקבלת פנים הייתה ב19:30 ויצא כשראשוני האורחים הגיעו עדיין הצטלמנו

כדאי להתייעץ עם הצלמים לגבי הזמנים, איפה מצטלמים וכמה זמן נסיעה יש ממקום למקום וגם לאולם. כמובן שצריך לקחת בחשבון את היום בשבוע ואת העונה.
 
למעלה