הופעה קטנה באירוע ?

כביסה4

New member
הופעה קטנה באירוע ?

השתתפתם או אירגנתם חתונה קטנה בה הופיעה אומן כזה ? אשמח לפרטים וסדר גודל של מחירים.. לא ברור לי עד כמה פופולארי והגיוני כל הסיפור.. לא מדובר בז'אנר המזרחי, היינו נניח מאוד רוצים להזמין את שלמה גרוניך אבל לי זה נראה כרגע די הזוי ובטח המחירים "מטורפים".. ראיתי שדני רובס מופיע לפעמים, מעניין מה סדר הגודל של המחירים.. אולי אומנים אחרים בסיגנון סולו כזה שיצא לכם לראות ולשמוע בחתונה ?
 
לא עשינו את זה אבל...

הבנתי שלמשל רד בנד מופיעים בחתונות.
בזמנו ראיתי כתבה בעיתון על אומנים שמופיעים בחתונות וכמה הם גובים.
אני חושבת שזה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים - יש כמובן הבדל בין אומן עם נגני ליווי לבין אומן שמגיע לבד עם הגיטרה נניח.
אני חושבת שקודם כל תחשבו עם עצמכם כמה לדעתכם אתם מוכנים להוציא על כזו הופעה ואח"כ תבדקו עם אומנים אם המחיר שחשבתם עליו הוא בכלל ריאלי.
 

רגע33

New member
יצא לי פעם אחת לפני כמה שנים.

היה נחמד אבל הרגיש לי ממש לא קשור ולא שייך לחתונה.
 

כביסה4

New member
מעניין, מי הופיע ?

האירוע המתוכנן שלנו מאוד קטן ואינטימי ואנחנו מחפשים רעיונות לעשות ממנו משהו שהוא מעט יותר מחתונה ובכיוון של דברים שאנחנו מאוד אוהבים בעצמנו בלי קשר לאורחים
אז אחד מהדברים האהובים זה הופעות אקוסטיות אינטימיות של אומנים אהובים.. בכל מקרה לא תהיה מסיבת ריקודים גדולה עם פטישי פלסטיק ונצנצים, אז מחפשים רעיונות שיביאו משהו אחר מהקטגוריה של דברים אהובים, גם האלכוהול יהיה לגמרי בכיוונים העדיפים שלנו ולא סטנדרטי לחתונות ועוד כמה ניואנסים קטנים.. בכל מקרה תודה על התשובות
 

רגע33

New member
לא זוכרת את שם הזמר. מוזיקה חסידית כזאת

אירוע של משפחה מסורתית / דתית, עשירים, אבל לא בקטע של הפרדת גברים / נשים. נדמה לי שזה היה הרכב שלם שגם ניגן חי, לא כל כך זוכרת כבר. מה שכן זו אחת החתונות היחידות שלא הייתי צריכה אטמי אוזניים והווליום היה שפוי וגם הצלחתי לנהל שיחה מבלי לצאת החוצה וזה כבר פלוס. אני דוקא בעד חתונות קטנות ולא הבנתי מה הקטע לחלק צעצועים של ילדים בגן לאורחים , אני בטחה שאם משקיעים מחמשבה כן אפשר למצוא את הדרך לחבר בין ההופעה לאירוע שלכם. מקווה שתמצאו משהו שיתאים וגם לא יעלה הון תועפות!
 

uva verde

New member
אני הייתי בחתונה עם רד בנד

זה אמנם היה שטיק נחמד אבל תאכלס זה לא רומם את המסיבה, אם זאת המטרה שלך...
להיפך, במקום לרקוד אנשים עמדו והסתכלו על ההופעה
אז אמנם ההופעה היתה איזה חצי שעה בסה"כ ואח"כ עברו לריקודים, אבל לדעתי זה היה מיותר (למרות שהם היו מעולים!)
 
למעלה