רוצה לשמח את אחי בחתונתו -

Nיה

New member
רוצה לשמח את אחי בחתונתו -

(ממש מקווה שהוא וארוסתו לא קוראים כאן).

אחי הקטן מתחתן, ואני ואחי הגדול רוצים להפתיע ו/או לשמח אותו. אותם, בעצם.

אני מנסה לחשוב על משהו נטול השקעה כספית גדולה, כי את הכסף הזה אני אעדיף לתת להם במתנה (במקום להשקיע בתוספת שווה לארוע חד פעמי).

תמיד יש רעיון של מצגת תמונות או ברכה - שניהם שחוקים.
לשיר אנחנו לא יודעים.

יש עוד רעיונות ?
 

haych

New member
כמה רעיונות

1. פלאש מוב - בוחרים שיר, ממציאים לו תנועות פשוטות (יש אינספור דוגמאות ברשת וממש לא צריך לדעת לרקוד), מצלמים ושולחים לכמה שיותר אורחים. אתם אומרים לדיג'יי לשים את השיר הזה וברגע שהוא מתחיל-כל האורחים מצטרפים ויוצרים ריקוד המוני.

2. ממש לא חייבים לדעת לשיר - בחתונה שלי החברות הכינו מצגת עם תמונות שלנו כשברקע יש מנגינה. הם התאספו כולן ושרו מילים שחיברו על סיפור ההיכרות שלנו בהתאם למנגינה. אף אחת מהן לא זמרת גדולה. זה היה הרגע היחיד במהלך כל יום החתונה שבכיתי מהתרגשות.

3. סטופן מושן (תעשי גוגל אם את לא יודעת מה זה, ותראי הנחיות איך ליצור אותו). עשינו בחתונה של חברה ויצא מגניב.

4. שכחתי איך קוראים לזה - יש את הסרט הזה שמצולם בפריים אחד בו השיר מתנגן ברקע והחברים של הזוג עושים עם השפתיים כאילו שהם שרים. כל הזמן הם יוצאים מהתמונה ונכנס חבר אחר. מקווה שהבנת למה אני מתכוונת...

5 אם אתם מבינים קצת בעריכת וידאו-אפשר לקחת קטע מסרט (מצוייר או שלא), להוריד את הסאונד ולהקליט אתכם מדובבים את הדמות בהתאם לסיפור של הזוג. ראיתי שעשו את זה על קטע מתוך אלאדין ויצא נחמד.
 

butwhy

New member
ספר אורחים!

אחותי הקטנה והחמודה הכינה לנו ספר אורחים מושקע, עם תמונות שלנו וקישוטים. החברים והמשפחות כתבו בו באירועים שערכנו, ובמקום שנשאר הדבקנו את הברכות.
מזכרת סופר שווה.
 
אנחנו עשינו לאחי הקטן קעקועים בהזמנה אישית

זה רעיון שנלקח מפה. אתר קעקועים אמריקאי שמדפיס קעקועים לפי עיצוב שלך. המחיר היה סביר לגמרי (משהו כמו 60 דולר לכ400 קעקועים כולל משלוח +-), לקחנו קטע מעוצב מההזמנה שלהם, ויצא ממש שוס. אם מעניין אותך אחפש את האתר
 
בבקשה

http://www.tattoosales.com/ordercustomtattoos.aspx
אנחנו עשינו 1.5X1.5 וזה לגמרי מספיק (מבחינת גודל- זה הגודל של הקעקועים האלה של הילדים)
אגב, הקעקועים איכותיים ברמה אחרת. הצבע מאד איכותי ולוקח להם המון זמן לרדת. לקח להם כשבועיים להגיע (רק שימי לב שאחרי ההזמנה הם שולחים כל מיני מיילים עם שאלות ואם לא תעני עליהם ההזמנה תתבטח- זה כמעט קרה לנו...)
 
למעלה