הזמנות, מוזמנים, הגעה והושבה 12/02
|*

darr18

New member
הזמנות אלקטרוניות

זה מה שאנחנו עושים לכל החברים ולחלק מהמוזמנים...
מדפיסים מעט הזמנות למבוגרים

משתדלים לחסוך בנייר, בכל מקרה אף אחד לא שומר את ההזמנה :)
 
אני מתה על פרינט

אישית מעדיפה נייר על פני הזמנה במייל. אומנם אני תמיד בעד לחסוך בנייר אבל יש בזה משהו מיוחד בהזמנות לחתונה שהן בנייר ומעין הכרזה לעומת הזמנה במייל שכבר שולחים בהן הכל מבריתות עד הזמנה לפתיחת חנות חדשה

אצלנו רשמתי בהזמנה משפחת X ומשפחת Y מכל צד
ויתרתי על שמות ההורים טלפונים וכו' כי זה יוצר עומס בעיני על ההזמנה
 

Raspail

New member
אנחנו הדפסנו רק למבוגרים

לכל החברים שלחנו במייל, חוץ מחברים קרובים שפגשנו בסמוך לחתונה אז כבר הבאנו להם הזמנה ביד, אבל לא שלחנו לאף אחד בדואר (רק ההורים שלחו למוזמנים שלהם).
לדעתי אנשים כבר לא באמת צריכים הזמנה על המקרר בשביל לזכור, אבל אנחנו בכל זאת שלחנו תזכורות שבוע לפני החתונה ועשינו כמובן אישורי הגעה.
ולגבי מה שאמרה Princess Lotta על זה שהזמנה מודפסת יותר מכבדת אנשים, אני לא מסכימה עם זה. למסור ביד זה נחמד אבל בד"כ לא ישים לכמות גדולה של אנשים, ודווקא אני הייתי מעדיפה לקבל מייל עם הזמנה וכמה מילים אישיות מאשר הזמנה בדואר שהיא יותר פורמלית ומנוכרת.
 

Princess Lotta

New member
אמרתי דברים שנאמרו לי

שחשובים לאנשים אחרים...אני מניחה שאם היה לנו מספיק זמן ליצור הזמנה מקוונת היינו עושים זאת לפחות עם חלק מהאורחים, היותר צעירים ופחות מיושנים. (למשפחות שלנו המסורת הזו עדיין נורא חשובה)
 

Raspail

New member
אה אוקי, אז אחדד שהתכוונתי לצעירים בלבד

אנשים שחיים את הרשת והמדיה החברתית... אין טעם לשלוח הזמנה מקוונת לאדם שבכלל אין לו כתובת מייל, וברור שהגישה של מבוגרים וצעירים בנושא הזה, לפחות בדור הנוכחי, עדיין שונה מהותית...
 

orangeada

New member
אני ממש לא בעד לשלוח רק במייל

אז מה אם הצעירים כל היום באפליקציות ובמייל ובפייסבוק וכו', לטעמי זה מראה על הרבה פחות יחס כי עם כל הכבוד לשלוח הזמנה דורש יותר מאמץ ותשומת לב מלשלוח במייל (ללכת להדפיס, להכניס למעטפה, לכתוב כתובת, לשלוח..).

את ה save the date שלחנו אמנם במייל אבל מכאן עוד יותר בא הצורך בעיניי שההזמנה הממשית תתקבל באופן מוחשי. אישית אני אוהבת להדביק הזמנה על המקרר כי ככה אני (שכבר לא ממש מנהלת יומן) יכולה לעקוב מתי היא ולתכנן את השבוע בהתאם..

הנימוק של לחסוך דפים נראה לי אישית מגוחך, אפשר אם נורא רוצים להדפיס הזמנות על נייר ממוחזר או להוסיף איזו כוכבית קטנה ולבקש שלאחר מכן ההזמנה תיזרק בפח מיחזור... אם כבר זה יכול בעיניי להתקבל כנימוק שלא להכין פתקי הושבה מנייר או כל מיני פתקונים אחרים שמצמידים למתנות לאורחים, אבל בעיניי (ושוב, זו דעתי האישית) לגמרי צריך לשלוח הזמנה מודפסת לאירוע בסדר גודל כזה.
 

darr18

New member
בית דפוס זול באזור המרכז

הי,

יש המלצות על בית דפוס זול באזור תא-גבעתיים-רג?

תודה :)
 

neurotica

New member
קופי סנטר באוניברסיטת תל אביב

היו הכי זולים כשאני חיפשתי וגם לא היו להם מגבלות ומינימומים.
 

Juliettta7

New member
על כמה להתחייב לאולם?

בהתחלה סגרנו עם האולם על 200 מ+ 60 רזרבות
אישרו לנו 240 אנשים, על כמה מנות כדאי להתחייב לאולם?
 

arapax

New member
לא הייתי משנה

בד"כ מומלץ להתחייב על 10 אחוז פחות ממספר אישורי ההגעה, אבל הרזרבה שלכם יחסית גבוהה (על פי רוב הרזרבה עומדת על 10%), אז נראה לי שתהיו בסדר עם ההתחייבות כפי שהיא. זה ארוע מזנונים?
 

Juliettta7

New member
לא, זה הגשה

אבל ההורים שלי כבר סגרו עם האולם על סכום כלשהו..אז לא משנה
 
למעלה