חתונה בגורדו

mimi1110

New member
חתונה בגורדו

היי,

תודה על העזרה

רציתי לדעת האם יש מספיק מקום בגורדו בתל אביב ל300 אנשים (300 בוודאות)

אני ממש אשמח לעזרה, כי אם אין מקום אני אמשיך לחפש מקומות אחרים

החתונה היא ביום שישי אחר הצהריים בסביבות מאי או תחילת יוני

אשמח להערות...:)))
 

mimi1110

New member
נכון אבל.. (חתונה בגורדו)

את היית שם באירוע ויכולה להגיד לי?

האם החניה נוחה?

בנוסף, האם מישהו יודע איך האוכל אצלהם?

סליחה על כל השאלות המבולבלות ותודה על התשובה
 

סימהמה

New member
לא הייתי...

סורי, אני לא מכירה את המקום. אבל תנסי לקרוא חוות דעת במית4מית או על ידי חיפוש פה בפורום.

לגבי חניה- כתוב באתר "לנוחיות האורחים קיימים מספר חניונים קרובים." כך שנראה לי שאין להם חניה משלהם, את יכולה לבדוק ב-google map אם באמת יש חניונים קרובים עם גישה נוחה. או פשוט להתקשר לשאול אותם.
 

nino15

New member
מישהו קרא לי?


מזל שאני עוד נכנסת לפה לפעמים!


לגבי השאלות (רק קחי בחשבון שהתחתנו שם לפני שנתיים, אז יכול להיות שדברים השתנו): זה תלוי במועד החתונה. כשיש להם סגירת חורף (אני חושבת שזה מנובמבר עד אפריל או משהו כזה) המקום מתאים לבערך 170 איש לדעתי. אפשר להכניס 200 אבל לדעתי זה נורא צפוף וצריכים "לתקוע" שולחנות במקומות לא הכי נוחים. אני פחות יודעת איך זה כשהמקום פתוח, אבל אז כן יש הרבה יותר מקום להושבה כי יש להם דקים חיצוניים גדולים. לדעתי ל-300 זה עדיין יכול להיות קצת צפוף, אבל צריכים להתייעץ עם המקום ולראות איך נראים סידורי ההושבה במקרה הזה.

לגבי החנייה - יש להם הסדר עם החניון הסמוך (שכחתי איך קוראים לו, ממש מול המרינה ובריכת גורדון). החניון במרחק כ-6-7 דקות הליכה (ההורים שלי התעקשו לתזמן). מה שכן, שימי לב שאם יש לך אורחים עם בעיות נגישות, נגיד בכסא גלגלים, זה קצת בעייתי מבחינת הגישה למקום. סבתא לי הייתה אמורה להגיע בכסא גלגלים והפתרונות שהם הציעו לנו היו קצת עקומים. בסוף היא לא הגיעה אז לא העמדנו את זה למבחן.
מבחינת התשלום - משלמים או 30 ש"ח פר רכב או סכום כולל (אני חושבת שזה היה משהו כמו 3000 ש"ח) לכמות בלתי מוגבלת של רכבים. בגלל שרוב האורחים שלנו באו ברגל או במונית בחרנו באפשרות הראשונה ואכן שילמנו סכום לא מאוד גדול עבור החנייה.

האוכל מאוד מאוד טעים אבל שימי לב שהם לא כשרים. קיבלנו מלא מחמאות על האוכל וגם בטעימות כמעט הכל היה לנו טעים. הם גם היו מאוד פתוחים לשנות תיבול או להוסיף דברים לאוכל וכאלה. אגב, אצלנו הם הסכימו לשריין את התאריך אבל שנסגור סופית וניתן צ'ק מקדמה רק לאחר הטעימות. בנוסף גם באנו לאכול בשני אירועים כדי לטעום עוד מנות שלא היו בטעימות ולראות איך המקום מתנהל באירוע. לפי דעתי האישית הקינוחים שלהם הם פחות להיט למרות שהם חלביים, אבל זה כבר אישי נראה לי כי הרבה אורחים שיבחו את העוגת תפוחים החמה שהוגשה.
 

mimi1110

New member
תודה!

תודה רבה על התשובות,

באמת הכי טוב לשבת על סקיצה עם בעל המקום ולראות איך זה יסתדר
 

Taltalon269

New member
Nצטרפת לשבחים

הייתי שם בחתונה, היה טעים ומתוקתק
מה שכן זו היתה חתונה קטנה, מאד. סביב ה200 איש, בספטמבר. לא יודעת איך זה יראה עם 300 איש
חניה היה הסדר עם כיכר אתרים ואז זה ממש כמה דקות הליכה

החופה היתה חוץ למקום כדי לעקוף את עניין הכשרות, אם זה רלוונטי לכם
 
למעלה