מהלך החתונה - מה אתם אומרים?

Ruby Gem

New member
מצטרפת לתגובות שכאן

דבר ראשון - אני קצת מסתייגת מ"אפקט הוואו". גם כי אני לא חושבת שחתונה זה הצגה, וגם כי תמיד תמיד זה מרגש לראות חתן וכלה צועדים לחופה. בחופות של אנשים קרובים אני מאוד מתרגשת ומתלהבת, גם אם ראיתי את החתן והכלה לפני.
אצלי בחתונה אנשים התרגשו פעמיים - פעם ראשונה כשהם ראו אותי ככלה בקבלת פנים, ופעם שנייה במעמד החופה.

דבר שני - קחי בחשבון שאנשים מאחרים והם רעבים. להגיע ב19:30 זה מאוד קשה- כי צריך לצאת מוקדם מהעבודה ולהתארגן. ולמי שיש ילדים זה יותר קשה. קחי בחשבון שיש נסיעה, ולפעמים יש פקקים, ולפעמים לא מוצאים את המקום...
ולרוב לאנשים אין זמן לאכול בבית לפני- אז הם מגיעים רעבים ורוצים לאכול.

את יכולה להזמין לחופה עצמה רק את האנשים הקרובים אלייך, ואת כל השאר למסיבה, אבל:
1. גם לאנשים קרובים ייתכן ויהיה קשה להגיע או שיהיו בלת"מים.
2. גם אנשים לא קרובים אוהבים לראות את החופה. זה האמת שיא הטקס... אז זה יהיה קצת מוזר לבוא לחתונה רק בשביל לאכול ולרקוד. (אולי צעירים יאהבו, אבל מבוגרים שפחות מתחברים לריקודים פחות יתחברו).
 

Raspail

New member
לדעתי אין בזה ממש היגיון

הרעיון של קבלת פנים זה לאפשר לאורחים להתאקלם ו"להיכנס לאווירה", ליישר קו עם האירוע.... קבלת הפנים עושה בילט אפ להמשך האירוע וחבל לוותר על זה! גם נראה לי שקשה לנחות ישר לחופה, זה דווקא יכול להרוס את אפקט הוואו שאת רוצה (וסליחה שאני מוסיפה ביקורת בקטנה, אבל גם ככה זה אפקט בעל חשיבות מוגזמת, מה אנחנו במהפך של אורנה דץ??? פעם ראשונה שאנשים רואים כלה? יתרגשו בכל מקרה כי זו את, לא משנה אם יראו אותך לפני או לא... בכל מקרה מעמד החופה מרגש ומעצים את האפקט גם אם יראו אותך בקבלת פנים וגם אם לא).

מה שאתם יכולים לעשות זה קבלת פנים מקוצרת, במקום למשוך את זה שעה וחצי שעתיים עד החופה כמו שהרבה פעמים קורה (קרה שהוזמנתי לחתונות ב-19:30 והחופה הייתה ב-21:30 אין לזה שום הצדקה!!!), אז לתזמן את קבלת הפנים לזמן קצר יותר... לוותר על עמדות כבדות בקבלת הפנים ורק לעשות מתאבנים מסתובבים, כדי שיהיה יותר קליל וקצר, וככה גם המאחרים יוכלו לחטוף משהו קטן לאכול ולהצטרף ישר לחופה, בלי לעמוד בתורים של דוכני הקבלת פנים.
 
מאמי, לא מסתדר לי

איך מצד אחד כל כך חשוב לך לעשות כניסה וואו ושזה יהיה כמו באגדות ולשנות את כל מהלך החתונה למשהו שאף אחד לא מכיר
ומצד שני לא אכפת לך להקריב בשביל זה 80 אחוז מהאורחים...

נכון, מיש שחשוב לו יגיע וזה, אבל גם לי חשוב ואני מוכנה לקחת חופש יומיים לפני כדי להגיע בזמן, וזה אומר גם שאני אולי אגיע לבד כי לבעלי למשל זה ממש לא חשוב לצאת בשביל זה באמצע יום עבודה... תחשבי על זה שמעבר לתחושה שלך באותו היום, את לא רוצה שזה יבוא על חשבון 150 איש שיעקמו פנים. ויהיה וואו גם אם יראו אותך בקבלת פנים, אי אפשר שלא, זה כאילו מעמד אחר לגמרי. בסופו של דבר כולנו מתחתנים ואף אחד לא מצפה שתמציאי את הגלגל מחדש, דווקא כל הניסיונות להמציא את הגלגל מחדש מעצבנים. כל חתונה היא שונה מקודמתה כי האנשים אחרים, המקום אחר, האוכל שונה והמוסיקה שונה...
 
חברה שלי עשתה חופת שקיעה

אבל, היא גם ערכה את קבלת הפנים לפני החופה ופשוט הקדימה קצת את החופה. זה היה בקיץ.
אני לא חושבת שזה שינה משהו או פגע באירוע.

מה שכן, אחרי החופה יש התרגשות מאד גדולה ויש כיף גדול בתוך ההיי של אחרי החופה לרוץ לרקוד.
תחשבי על זה ככה- קבלת הפנים היא יותר רגועה, החופה מעלה את סף הריגוש, ואז בד"כ, אחרי החופה יש קצת ריקודים ורק אז ניגשים לאוכל שמוריד את סף הריגוש ואז חוזרים לרקוד.

לכן, אני לא חושבת שזה קריטי - בגלל שגם ככה, יש את הריקודים הקטנים שאחרי החופה שמופסקים על ידי האוכל - אז גם ככה יש נפילת מתח מסוימת. אני כן חושבת שיש התרגשות מסוימת בריקודים שאחרי החופה- פריקת האנרגיה הזו.
אני גם חושבת שאולי קבלת הפנים, כשהיא לפני חופה, קצת בונה את המתח ואז יש את החופה וזה מאד נחמד.

באיזה חודש אתם מתחתנים (שכחתי אם זה בקיץ)?
מה הסיבה שאת רוצה להקדים את החופה? האם זה כדי שיהיו שם רק אנשים סופר קרובים שהיה להם חשוב להגיע?

אם זה החלום שלך, אין סיבה להיכנע למוסכמות חברתיות. מה שכן, מה שחשוב זה לנסות לחשוב על איך בונים את המעברים בין הקטעים בצורה נכונה.
 

JewelStone88

New member
אנחנו מתחתנים בספטמבר...

וכמו שכתבתי למעלה ^^ הייתי רוצה להיות בקבלת פנים אבל כן הייתי רוצה שיראו אותי בפעם הראשונה בחופה.
בהתחלה נכנס לזה גם השיקול שהחתן ביישן מאוד ודווקא תתאים לו חופה מצומצמת אבל בינתיים נראה שהוא מפשיר
 
אחרי שקראתי את כל מה שכתבו לך

אני חייבת להסכים עם הדברים שנכתבו.
גם אני תמיד מגיעה רעבה לאירועים, קשה להגיע בזמן, תמיד יש כל מיני אילוצים.
זה מוסיף לאורחים קושי נוסף של לצאת ולהגיע בזמן ובנוסף, קבלת הפנים היא בדיוק הזמן שבו אנשים אומרים שלום אחד לשני, מחליפים חוויות וזה קצת מוריד מהמטרה של החלק הזה של האירוע לעשות אותו אחרי החופה.

אז אם זה החלום שלך, לכי על זה, רק קחי בחשבון שזה כן עלול להשפיע על האירוע שלכם.
 

JewelStone88

New member
תודה לכולכן


דווקא התגובות שלכן הפתיעו אותי....
כנראה שארד מהרעיון ואולי באמת אקצר את קבלת הפנים כדי לא לפספס יותר מידי מהאירוע עצמו.
 

PooKiPsiT

New member
ממליצה לך לחשוב שוב גם על להיות בקבלת פנים

קחי בחשבון שזה הזמן היחיד שיש לך באמת לדבר עם אנשים. בזמן האוכל צריך לתת לאנשים לאכול (מקסימום לבוא להצטלם איתם קצת) ובריקודים בטח אי אפשר לדבר עם אף אחד.

את עלולה להתחרט על זה אם תהיי באירוע של עצמך בלי שהייתה לך הזדמנות אמיתית לדבר ולהגיד שלום לאנשים. גם כשנמצאים בקבלת פנים אין זמן להגיד שלום לכולם. לפחות מבחינתי קבלת הפנים הייתה החלק הכי כייפי, והייתי מותחת אותה גם על פני שעתיים אם זה לא היה מייבש את האנשים שהגיעו ראשונים
 

orangeada

New member
לגמרי מסכימה

אפקט הוואו נשמע לי, בכנות, דבילי.
אנשים יתרגשו גם ככה כשאת תלכי עם בן הזוג ו/או כשתלוו ע"י ההורים שלכם, אם יהיו שושבינים/ות או נושאי טבעות ומהשיר שתבחרו..
אנשים יזילו דמעה גם ככה ויתרגשו וישמחו בשבילכם- בגלל הקשר אתכם וכל המעמד..

בחתונה שהיתי והחתן והכלה רצו וואו ונכנסו רק בחופה- בסוף בכלל לא נפלתי.. נראה לי שזה דוקא יצר אצלי אובר ציפיות לגבי השמלה וכו' ובסוף זה היה נראה לי לגמרי רגיל וסתמי..

אני חושבת שהארוע לחלוטין מתקצר ומתפספס בלי החלק הזה, ואני גם חושבת שזה קצת מעליב ומזלזל לא לכבד את האנשים שהגיעו מרחוק, ולהגיד פרטנית שלום, ובמקום זאת להסתגר באיזה חדר קטן ורק להגביר את המתח והחרדה מהלצאת החוצה..
 

uva verde

New member
גם אני ממליצה לך להיות בקבלת הפנים

כשחברה טובה שלי התחתנה, היא לא היתה בקלת פנים (גם כדי שיהיה את אפקט ה"וואו")
ומה שקרה בסוף זה שבמהלך כל הריקודים אנשים באו לנשק אותה ולקשקש איתה והיא לא הצליחה לרקוד
זה היה ממש מבאס
 
למעלה