צילום, מוזיקה ואטרקציות 12/12

AddIn

New member
דרושה המלצה לצלם/מת מגנטים

הי!
אשמח לקבל המלצה.
דרוש:
1. צלם שנמצא זמין לאורחים. שמגיע עם אדם נוסף שאחראי על ההדפסה של המגנטים.ואז יש הוצאה זורמת של המגנטים המודפסים.
2. לא מגביל כמות.
3. שהמגנט דוהה לאט.
4. שהתמונה לא מתפרקת מהמגנט.

תודה!
 
אצלנו היה איגור ממגנטיקו

סגרנו על חבילת מגנטים ללא הגבלה, היינו מרוצים מאוד ובסוף הארוע קיבלנו את כל המגנטים שבהם אנחנו מופיעים פלוס מגנטים עודפים ואת הדיסק.

המגנטים לא התפרקו או דהו אבל עברו רק חודשיים מהחתונה..
 

soosh1

New member
3000 זה בטווח של ה+? ;)

אם כן יש לי מישהו מעולה להציע לך
 

מלך שלך

New member
טאץ' צילום וידאו ועריכה ב 2.000 ש''ח תותחים.

טאץ' תקליטנים וצלמים מעולים,יש להם דילים נהדרים להפקות אירועים ,הם מתעסקים בהכל ,חברה סגרה איתם צילום לחתונה כולל עריכה בסיסית ב 2.000 ש''ח,הם בפייסבוק תחת השם טאץ' תקליטנים וצלמים.
 

סימהמה

New member
שאלות לגבי צילום

שלום,

אנחנו בשלבי חיפוש צלם ורציתי לשאול כמה שאלות:

1. האם כדאי לקחת חבילה הכוללת אלבומים? מחירי האלבומים ממש יקרים וחבל לי לבחור צלם פחות טוב, אני מעדיפה לשלם לצלם שאני אוהבת ולעשות את האלבומים בנפרד אחרי החתונה. השאלה היא האם המחירים באמת יהיו יותר זולים, מישהי התנסתה בזה?

2. מתי נהוג שצלם מגיע? רוב הצלמים שביררתי איתם אמרו 13:30-14:00 אבל לפי מה שאני מבינה מתחילים להתארגן (איפור ושיער) כבר קודם ואז הם לא יצלמו את ההכנות. מה הלו"ז המומלץ בחתונת קיץ?

3. לגבי הוידאו- האם נהוג שצלם נותן וידאו ארוך וקצר? היינו מאד רוצים שיהיה לנו סרט של כמה דקות בודדות שמתמצת את הכל ועוד סרט ארוך של 45 דק' - שעה.

4. המלצות לצלמים מהממים אבל לא יקרים?:) (9000 ומטה לחבילה של 2 סטילס + וידאו+ 3 אלבומים דיגטליים)

תודה מראש
 

haych

New member
תשובות ל 2 ו-3

2. אצלנו בחוזה סוכם שהצלם מגיע ב-15:00 בקיץ וב-14:00 בחורף.
מה שעשיתי היה להודיע למאפרת מתי הצלם מגיע, ולפי זה היא אמרה באיזה שעה היא צריכה להגיע אלי כדי שכשהצלם מגיע היא תיהיה בסוף האיפור. בפועל היא סיימה הכל עוד לפני שהוא הגיע, אז עשינו תמונות מבוימות. לדעתי תקבעי את המאפרת לפי הצלם.

3. אצלנו הצלם נותן סרטון קצר של 3-4 דקות שמתמצת הכל, סרט ערוך של כ-45 דקות ועוד את חומרי הגלם הלא ערוכים. נראה לי שזה פחות או יותר הסטנדרט אצל כולם.
 

soosh1

New member
תשובות

1. אני חשבתי בדיוק כמוך ולכן לקחתי צלם שמאוד אהבתי אבל בגלל שהוא היה לא זול לא סגרתי איתו על אלבומים עדיין.. בהמשך או שאני אסגור אצלו או אצל מישהו אחר או בכל אעשה לבד.. לפי מה שהבנתי המחירים יותר זולים משמעותית אם הולכים למעצבי האלבומים ישירות בנפרד מהצלם. יש פה אפילו מישהו בפורום ששכחתי את שמה והיא מעצבת אלבומים ממש יפים! את יכולה לשאול אותה לגבי מחירים
2. נהוג שהצלם מצלם רק את סוף האיפור ככה ש13:30 14:00 זה אפילו מוקדם.. לפי חישוב שלי אחורה- אם בשבע וחצי הקבלת פנים, אז בשש וחצי את רוצה להיות באולם לצילומי משפחות, אז בחמש וחצי את כבר רוצה לצאת כי יש פקקים (תלוי מה מרחק מהמקום התארגנות לאולם כמובן).. אז צריך בשלוש וחצי לצאת למקדימים, אז בשלוש צריך להתלבש ולעשות "מפגש", אז בשתיים צריך להתחיל להתאפר, אז הצלם צריך להגיע בשתיים וחצי לדעתי...
3. כן נהוג שיש גם קליפ של כמה דקות וגם סרט ערוך של 40-50 דקות.. אבל זה תלוי מה את סוגרת עם הצלם וידאו שלך
4. אין לי :)
 

Ruby Gem

New member
עונה

1. אנחנו ויתרנו על אלבום, וזה הוזיל לנו משמעותית את החבילה. האמת שזה נראה לנו פחות נחוץ. אמא שלי פיתחה כמה תמונות (גם עבור הסבתות) ומחר אנחנו הולכים לפתח כמה תמונות עבור ההורים של בעלי. יכול להיות שכן נעשה אלבום- אבל חשבתי לעשות אותו בשיטה הישנה ולא אלבום דיגיטלי.

2. בד"כ הצלם מגיע לקראת סוף ההכנות. הצלם שלנו הגיע ב15:00 והאמת שסיימנו ממש מוקדם, אז הוא עשה כמה תמונות מבויימות של איפור ושיער. האמת, זה פחות היה חשוב לי. כמה כבר מעניינות תמונות שרואים אותי מתאפרת.... יותר היה חשוב לי שהוא יצלם את אמא שלי סוגרת את השמלה, את האחיות שלי בהתארגנות וכו'.

3. בדיוק היום קיבלנו את הוידאו! יש לנו מעיין שלושה קליפים קצרים (באורך של שיר)- של נוף, חופה וסיום. וחוץ מזה, יש וידאו נוסף בו משולבים שלושת הקליפים- יחד עם צילומים מהקבלת פנים, צילומים של המקום והריקודים. זה וידאו של שעה בערך. אבל הכל תלוי מה את סוגרת עם הצלם.

4. הצלם המהמם שלנו היה אלון מאלוניס. הוא גם בטווח המחירים שלך.
 

liat76

New member
לגבי שעת ההגעה

בדרך כלל הצלמים לא מצלמים את כל ההתארגנות, באמת שזה די משעמם, הם מגיעים לקראת הסוף, ורוב התמונות הם למעשה מבויימות
 

NoFi M

New member
לגבי הצלמים

אין לי המלצה מניסיון לתת לך,
אבל זוהי רשימת הצלמים שאנחנו הרכבנו, שמתאימים לסכום שדיברת (גם אנחנו הגבלנו). המחירים הם משיטוט באינטרנט, לא מתחייבת :
אורלי פרל ניר, סטודיו טאץ', סטודיו נטס, אילן סבירסקי, תום ברטוב (קצת יותר יקר, אני חושבת 7.5 בלי אלבומים), טליה הצלמת.
אני בטוחה שיש עוד פשוט הרשימה שלנו כבר הרגישה ארוכה אז הפסקנו לכתוב
 
אני חושב שמאיר ברקוביץ'

שזה הצלם שאנחנו סגרנו אתו בטווח של ה9000 ומטה אם לא לוקחים אלבומים - והצילומים שראינו ממש מהממים.האלבומים לדעתי יעלו את זה - אבל אני לא סגור עד הסוף בכמה מאחר שאנחנו לקחנו חבילה שקיבלנו בהנחה וכוללת אותם.
 

iritki

New member
מה שהיה אצלנו

אנחנו לא ויתרנו על אלבומים אבל המחיר היה כ8500 לשני צלמי סטילס + וידרו + שני אלבומים, ההכנות בDSLR והאירוע בוידאו רגיל HD.
הצלם שלנו - אסף מור. בדיוק היום לקחנו את האלבומים ואנחנו מרוצים.

לגבי שעות הגעה - אני הייתי ממש לחוצה מהזמנים כי רציתי 3 לוקיישנים לצילומים, בצלם באמת אמר שהוא מגיע ב14-15 אבל התרצמה והגיע בערך ב13:00. המאפרת והעיצוב שיער הגיע ב11 או 11:30 לדעתי. התחילה את השיער אבל לא סיימה עד הסוף עברה קצת למלוות וכשהצלמים הגיעו עשתה איפור + הסוף של השיער אז התמונות לא היו מבויימות אבל גם אין צורך לצם מההתחלה ההתחלה.

קיבלנו סרט של כשעה שמחולק לקליפ קצר שמסכם הכל, קלפי קבלת פנים, קליפ חופה, קליפים של ריקודים וקליפ סיכום.
 

arapax

New member
לגבי 1 ו- 2

הצלם מגיע בד"כ לקראת סוף האיפור, כי מה שקורה לפני זה לא מאד מעניין. אני בזמנו אמרתי לצלם מתי המאפרת מגיעה, והוא עשה את החישוב מתי הוא צריך להגיע כדי לתפוס את הסוף.

לגבי האלבומים - אני בהחלט חושבת שאם המחיר של האלבום עומד בינך לבין צלם שאהבת את העבודה שלו מאד, אז עדיף להשקיע בחומר הגלם שתקבלי (כלומר, הצלם) ולהשאיר את האלבומים לאחר כך. ככה את יכולה גם לעשות סקר שוק ולמצוא מעצב/ת שאת אוהבת במחיר שמתאים לך.
(אני מניחה שאת מדברת על לעבוד מול מעצב ולא על להכין משהו בעצמך באתר כמו לופה, שאז זה יוצא מאד זול אבל באיכות שונה לחלוטין).
 
למעלה