תורנו? שירלי וניר - הקרדיטים

shirleeey

New member
תורנו? שירלי וניר - הקרדיטים


אני מעלה את הקרדיטים בדיוק חודש אחרי החתונה. אמנם לא בכוונה, אבל נחמד שיצא ככה....

החתן לא מתלהב מהעלאת תמונות מאסיבית, אז השתדלתי לקצץ, יחסית, בתמונות משותפות.

מתחילה.....
 

shirleeey

New member
מי אנחנו + הצעה


שירלי וניר. בני 31 ו- 28, אבל אם חשבתם שהוא בן ה- 31, אז טעיתם. הפוך.
ביחד 4 שנים. הכרנו במסיבה במועדון. אני הייתי בת 27, הוא בן 24. היה "ברור" ששום דבר לא יכול לצאת מזה כי מה כבר אפשר לצפות מילד בן 24? אלא שלאט לאט גילינו שבעצם די כיף לנו, שנקשרנו, אכפת לנו ואנחנו רוצים להיות ביחד....

ההצעה הייתה אחרי 3 שנים וקצת, בצימר מקסים ומושקע, אם כי יש מצב שרוב הזוגות שם נשואים, אבל לא זה לזה. אמרתי I DO.
 

shirleeey

New member
שכחתי תמונה

כמו שאמרתי, הבחור קיצץ... אבל אוסיף תמונה מהמקדימים
 

shirleeey

New member
אולם? חצר נצר


חיפשנו וחיפשנו וחיפשנו.... היינו בהמון אולמות. היה לי בראש משהו שלפרקים חשבת שפשוט בלתי אפשרי. אני מאוד אוהבת את סגנון חתונות הגן שראיתי פה בקרדיטים. חתונות עמוסות DIY, בסגנון כפרי ורומנטי. אממה... לא סובלת קיץ. ל-א ס-ו-ב-ל-ת.
אז איך מתחתנים לא בקיץ, בסגנון של קיץ? ראינו משהו כמו עשרה אולמות. לא אהבתי שום דבר. אבא שלי הציע שוב ושוב את חצר נצר, לא הפסיק לדבר על האוכל שם ואני לא הייתי מוכנה לשמוע כי האחיין שלי עשה שם בר מצווה שנה לפני כן ולפני 4 שנים חגגו שם לאחיין אחר ברית. שמעתי בראש אורחים אומרים "עוד פעם חצר נצר?" ופשוט לא הסכמתי לשמוע על המקום.
רק שפשוט לא הצלחתי למצוא שום מקום שאני אוהבת... אז הלכתי לראות, כי לא באמת זכרתי איך המקום, רק זכרתי את האוכל. הלכתי... וראיתי כי טוב. "עוד פעם חצר נצר?". כן, המשכתי לשמוע את זה בראש... אז התלבטתי ולא הייתי סגורה בכלל ושוב בדקתי באינטרנט אם לא נפתח במקרה אולם נוסף שלא שמעתי עליו ויום לפני חתימת החוזה הלכתי לראות את "האחוזה" כי זכרתי שהוא מעלף ונמנעתי עד עכשיו בגלל המחיר והשומר לא הכניס אותנו כי התקיימה שם חתונה. יכולה להבין, רק שהשומר היה כ"כ גס ולא נעים, שהחלטתי שאני לא חוזרת.
אז למחרת חתמתי על החוזה ומרגע זה לא יכולתי להיות מאושרת יותר ושלמה יותר עם האולם הנבחר. מקסים, יפה, מושקע והאולם בפנים עשיר ועם זאת, יש בו המון עץ וזה התאים לי מאוד למה שחיפשתי. תוסיפו לזה את מה שזכרתי מהאוכל ואת העובדה שאבא שלי מאוהב בצוות שם. נרגעתי.
 

shirleeey

New member
עיצוב


אז כבר אמרתי מה מאוד השפיע עליי... התערבבו לי קרדיטים של המון אנשים, אז אני לא יודעת לציין שמות, אבל התאהבתי בהמון חתונות DIY שראיתי והחלטתי שעל אף אפס היצירתיות שבי ועל אף שאני לא יודעת לגזור ישר, זה מה שאני רוצה.
תוסיפו לזה שבמרבית חיי (עד גיל 29 בערך...) לא באמת אהבתי חתונות, חשבתי שעשן וזיקוקים זה דבילי ולא הבנתי למה אנשים מבזבזים 3 שעות בשביל להצטלם מחובקים בחורשה. פשוט רציתי שזה יהיה אחרת. שלנו. אז אספתי לאט לאט מידע ואז התגלגלתי לקרדיטים של מיה - onestylishbride בפורום.
נפלתי. כשהתברר לי שהיא התחילה לעסוק בתחום, חששתי לשאול כמה היא לוקחת. תקציב וזה.

לשמחתי מיה לוקחת מחירים שפויים (זו אפילו חלק מהמטרה המוצהרת שלה – להנגיש לבנות את היכולת לעצב במחירים שפויים) ומיד נפגשנו והתחלנו ביחד לבנות את הקונספט העיצובי.... אלוהים יודע איך זה היה נראה בלעדיה. באתי עם המון רעיונות ותסריטים בראש, אבל אפס נסיון ביצירה או יצירתיות, המון בלאגן ושום מידע איך אני הולכת להוציא לפועל, אז אני חושבת שבלי מיה עדיין הייתה יוצאת חתונה שונה, אבל מה שהיא עשתה שם.... וואו. נפגשנו כמה פעמים, תכננו, דיברנו, עברנו בתי קפה, קשקשנו... ובסוף גם התחלנו לעבוד. סך הכל העבודה על העיצוב נמשכה כמה חודשים טובים, שבמהלכם רקמנו את הקונספט ובהמשך ישבנו, גזרנו והדבקנו. בקיצור, אם הראש העיצובי הוא בכיוון הזה, מאוד ממליצה עליה... כמה כישרון!

תמונות בהמשך.
 

Raspail

New member
מיה


מיה לקחה חלק ענק בעיצוב של החתונה שלי, אז אני כבר יודעת שיש המון למה לחכות!!!
ובלי קשר, בנתיים הכל נראה מדהים! יאללה מחכה שתחזרי כבר! לא אמרו לך שפרסום קרדיטים דוחה חגיגות חודש ראשון עם סרט ומסעדה??
 
העיצוב פשוט מהמם

כל כך מיוחד, אישי ומקסים. עדין ורואים את כמויות ההשקעה.
רואים גם הרבה מתביעת היד של מיה ואת הייחוד וההשקעה המרובה וגם רואים את הטאץ' האישי שלך.

כל הכבוד על האומץ ללכת על זה, למרות שלא בדיוק ידעת מאיפה להתחיל וכל הכבוד על ההחלטה להקדיש לנושא הרבה מזמנך, זה ממש לא מובן מאליו.
 

shirleeey

New member
תודה רבה


אכן רואים את הטאצ' של מיה... היא תירגמה את מה שהיה לי בראש :) כשנכנסתי לכאן בפעם הראשונה לא היה לי מושג מה זה DIY
 

shirleeey

New member
הזמנות


לא ממש היה לי משהו בראש. ידעתי שאני רוצה משהו רך, רומנטי, עדין... ולא יותר מזה.

לשמחתי חבר טוב מאוד שלנו הוא מעצב גרפי שיש לו סטודיו בתל אביב והוא לקח על עצמו להכין לנו את כל מה שקשור בעיצוב הגרפי בחתונה (הוא לא ידע כמה זה הולך להיות......). אז נתתי לו להכין בלי לדעת יותר מדי לאיזה כיוון הוא לוקח את זה והגדרתי רק את הסגנון והצבעים השולטים, שנבחרו כמובן לקונספט כולו – סגול ותכלת בגוונים פסטליים.

הוקסמתי שוב ושוב מהדברים שהבן אדם הפיק. אי אפשר לומר שלא שיגעתי אותו בכל מיני שינויים קטנים, יש שיגידו קטנוניים. התוצאה הייתה בדיוק מה שחיפשתי. בנוסף, הוא עיצב לי גם את הקעקועים, המדבקה על קפסולת הזמן, הברכות לקפסולה, המסגרת של המגנטים ועוד... כשרוני ומקצועי להפליא.

כיוון שהוא עוסק גם במיתוג חתונות (אחרי חתונה מהממת שהוא מיתג לעצמו!), אני מצרפת למעוניינות את אתר האינטרנט של הסטודיו שלו, בלודוט [URL]http://www.bluedot.co.il/[/URL]
וממליצה כמובן בחום!

(מקווה שצירפתי את הלינק כמו שצריך. לא חזקה פה בתפוז...)
 

shirleeey

New member
המעטפות


ידעתי מה הסגנון, פחות או יותר ואז ראיתי פה אצל מישהי סגירה מהממת, שהפילה אותי... לצערי לא זוכרת מי...
 

shirleeey

New member
ערימת מעטפות

עניין המעטפות היה לא פשוט ולעיתים מייאש. היה לנו 400 מוזמנים, סביבות 200+ הזמנות וכיוון שלא כל כך סמכתי על הביצוע של משפחת החתן היקרה, לקחתי את זה על עצמי... (ולכן לעיתים מייאש). לצורך הפרויקט נרתמו אמא יקרה, אחיינית יקרה ולדקות בודדות בלבד, החתן היקר
 

simplicity83

New member
סגירת המעטפות כמו אצלנו


מקסים!!
עבודת הפרך שווה כל רגע לדעתי, וגם לדעת מלא אנשים שהתקשרו להגיד כמה יפה ומושקע.

אני עוד עוברת על שאר הקרדיטים,
אבל למעשה אני "מלווה" את השלבים בעיצוב החתונה שלכם מרחוק דרך מיה המקסימה :)
אז מהרגע הראשון היה לי ברור שיהיה מדהים!! ואכן כך היה!
 
למעלה