שמלות גבירותיי, שמלות

lanit

New member
לגמרי!

טוב, חלקית, היו שם כמה יפות.
אבל בעיקר חשבתי- איזה מזל שהתחתנו ב-2012 (עם שמלה של 2011)
 
משהו שאני לא מבינה בעניין השמלות,

בעקבות פוסט של מישהי כאן, וגם ממה שראיתי בעצמי כשחיפשתי שמלת כלה. לא יודעת אם זה רק בארץ, או בכלל בכל העולם, אבל האופציה של לקנות שמלה או לשכור אותה לא מובנת לי. למה כשקונים שמלה היא עברה כבר כמה השכרות, ולמעשה אנחנו משלמות אלפי שקלים על שמלה יד שנייה (או שלישית או רביעית....) לא היה יותר הגיוני אם המעצבים היו פשוט מייצרים כמה שמלות מכל סגנון, כאשר חלק מיועדות רק להשכרה, וחלק נשארות חדשות דנדשות למכירה? ברור שזה בשבילהם יותר עבודה, אבל לי כלקוחה זה פשוט מתבקש.
 

His sister Pam

New member
קנייה מול השכרה לא קשור להאם השמלה חדשה או לא

את יכולה לקנות שמלה חדשה שתופרים לך במיוחד ושלא נלבשה בעבר, את יכולה גם לשכור שמלה חדשה שתופרים לך במיוחד. באותה מידה את יכולה לקנות/ לשכור שמלה קיימת שכבר נלבשה (יד שנייה כמו שאמרת). זה פשוט עולה יותר לתפור חדש מאשר לקחת שמלה קיימת (שמתאימים לגוף שלך עם תקונים), בלי קשר להשכרה או קנייה.
 
כמובן, בסופו של דבר קניתי שמלה שנתפרה

בשבילי, אבל זה היה גם בגלל שלא מצאתי מה שחיפשתי, המחיר דווקא היה לא יותר יקר. ברור שאי אפשר לשווק שמלת כלה בחנות תחת המוטו: ״יד שניה״, מצד שני, אם מוציאים כל כך הרבה כסף, ובטח אם אני קוראת כאן על מישהי שהלכה לקנות שמלה ב10,000 ש״ח ומעלה, אז זה נראה לי הזוי לקנות יד שניה, אל אולי זו רק אני...
 

His sister Pam

New member
אנ מסכימה, אבל

אני פשוט יוצאת מנקודת הנחה שאם מישהי משלמת 10,000 לשמלה "יד שנייה" כלומר שנלבשה כבר, עבור אותה שמלה בתפירה מחדש היא תשלם הרבה יותר. ברור שאפשר למצוא תפירה מחדש + קנייה בארבע-חמש אלף, אבל אם אותו המעצב מציע את שתי האופציות אז זה כן יעלה יותר, לפחות ממה שאנ ראיתי במסעות החיפושים שלי
 

Bobbachka

New member
אלטרנטיבה של הרשתות הגדולות


סקירה בבלוג שלי של שמלות לבנות שנמכרות בחורף הזה ברשתות הגדולות- אין שמלה שעולה מעל 300 ש"ח והן בהחלט יכולות לשמש כשמלה לחתונה בחו"ל/טראש דה דרס/ שמלה שנייה ואפילו כשמלה הראשית!

שמלה לבנה פשוטה וזולה- גרסת חורף 2014
 
למעלה