סקר- הערב שלפני החתונה?

סקר- הערב שלפני החתונה?

תמיד מדברים על הערב של החתונה והלילה. יהיה/לא יהיה
, בית או בית מלון וכו'....

אבל מה עם הערב שלפני החתונה


מה אתן מתכננות לעשות בערב שלפני החתונה? (למעט מקווה) או מי שהתחתנה, מה עשיתן...
האם תהיו לבד או עם חברים / משפחה?
האם אתם ישנים בנפרד או ביחד ואיפה אתם מתכננים לישון?
טיפ שיעזור להירדם למרות כל ההתרגשות?
 

PooKiPsiT

New member
הלכנו לישון מוקדם


חתונת שישי בצהריים. היה צריך לקום ב5 וחצי בבוקר. שבוע מראש הזזנו כל פעם קצת את השעות בשביל לא להיות לגמרי בשוק מהשעה (ביום יום אנחנו קמים ב8 וחצי, ובסופ"ש מאוחר יותר...).

לא עשינו משהו מיוחד. הכל כבר היה מוכן וזה בעצם היה ערב ראשון אחרי הרבה זמן שהיינו יכולים פשוט לשבת ולראות תוכניות בטלויזיה, אז זה מה שעשינו בזמן שלא התקשרו אלינו חברים בשביל לשאול אם הכל מוכן ואם צריך עזרה מחר במשהו ואם אנחנו בסדר ושהעולם עדיין עומד


היינו רק שנינו. בבית. ישנו ביחד. זה גם מבחינתי מה שעזר לי כן להירדם (למרות שברור לי שזה לא בהכרח אצל כולן או אפילו אצל הרוב ככה). להיות בתוך השגרה שאני רגילה אליה, במיטה שלי עם הבחור שאני רגילה לישון איתו כל לילה. אני די בטוחה שאם היינו ישנים בנפרד או בסביבה פחות מוכרת היה לי הרבה יותר קשה להירדם.

בצהריים של אותו היום עשינו מפגש משפחתי אצל המניקוריסטית
והעברתי דברים אחרונים להורים שלי. חוץ מזה לא עשיתי שום דבר מיוחד ביום שלפני. לשמחתי זה היה יום מנוחה אמיתי.
 

Piece of Wood

New member
התכנון

להיות יחד, לישון ביחד, להתרגש ביחד.
העיקר לא להיות לבד, אולי גם קצת חברים.
 

ray of light

New member
התכנון שלי

אני אשן במלון לילה לפני החתונה עם 2 חברות טובות ובת דודה שלי.
המלון ברוטשילד אז אנחנו מתכננות לצאת לאכול שם משהו, להרים לחיים ואחרי זה לחזור למלון, ללכת לישון, בתקווה שזה יעבוד.
בבוקר לא יהיה לנו יותר מדי זמן כי המאפרת מגיעה כבר ב10:30 (שעון חורף אז צריך לצאת מוקדם לצילומים). רציתי לאכול בנחת ארוחת בוקר אבל כנראה שזה יהיה לחוץ מדי (אלא אם נקום ממש מוקדם). חושבת להביא לשם כמה נשנושים ולהכין לבד ארוחת בוקר, אבל כבר נזרום עם מה שיבוא לנו באותו בוקר. מה שבטוח, לי לא יבוא לאכול כלום.. :)
 

haych

New member
מנוחה...

כל היום שלפני החתונה היה ממש עמוס בשבילי.
קמתי נורא מוקדם ולא הצלחתי לחזור לישון בגלל הלחץ, אבל לא הלחץ של החתונה. חברים שלי מחו"ל הגיעו והייתה צריכה לאסוף אותם, והייתי נורא מוטרדת שהם לא יצליחו ליצור איתי קשר, ומתי הם בכלל יגיעו. פחדתי שאם אני אשן לא אשמע את הסמס שלהם. הייתי ערה בערך משש.
בדרך לאסוף אותם נסעתי לגן האירועים כדי לשים את האלכוהול. משם המשכתי למעבר הגבול, אספתי אותם, נסענו לבית הוריי, אכלנו, הלכתי איתם להחליף כסף, דיברנו... מה שחשבתי שיהיה איסוף+חצי שעה של בילוי הפכו לכ-5 שעות. נותרה לי רק כשעה לפני שהיתיי צריכה ללכת לעשות ציפורניים-מה שלקח שעתיים... הגעתי הביתה ב-21:00, סחוטה מכל היום הזה, אכלתי והלכתי לישון.

ישנו בנפרד-כל אחד בבית הוריו.

לא הייתה לי בעיה להרדם ולא התרגשתי...
 

Ruby Gem

New member
אצלנו

טבלתי במקווה יומיים לפני, כך שהיום לפני היה פנוי לנו לגמרי.
קמתי בבוקר לשיעור פילאטיס וכשחזרתי הלכנו להסתובב בקניון ביחד ובצהריים אכלנו במסעדה האהובה עלינו.
רצינו להשקיע בקצת זמן איכות זוגי.

זה היה לי ברור שנלך לישון ביחד, אני כבר לא מסוגלת להירדם בלעדיו!
בכוונה התעוררנו מוקדם והחזקנו את עצמנו עד הלילה, כדי שנצליח להירדם.
 

FayeV

New member
אנחנו

אחרי המקווה היינו אמורות לעשות חינת בנות קטנה עם האחיות והאמהות שלנו, אבל בסוף יצא שישבנו שתי המשפחות יחד עם דודים שלי שהגיעו מחו"ל והיה ממש נחמד.
אנחנו ישנו ביחד בבית שלנו, והאמת שישנו יחסית טוב (6-7 שעות). לי היה ממש טוב לישון בבית, זה נתן לי תחושה של נורמליות בתוך ים ההתרגשות של היום שלפני.
 

Aeiona

New member
אז מה היה לנו שם?


מה עשינו בערב שלפני החתונה?
היה זה עוד יום רבוי משימות בתל אביב, אני ובעלי נסענו לכיוון הדירה בנתניה ובדרך עצרנו לאכול במסעדה שאנחנו שומרים לאירועים מיוחדים. בדרך הזמנו שולחן, ואז הגענו. המסעדה היתה די ריקה כי השעה היתה 7 בערב, הזמנו את המנות הרגילות, ביקשנו שידליקו לנו נר, ואמרנו בהתרגשות למלצרית שלו שמחר אנחנו מתחתנים. היא הסתכלה עלינו כאילו נפלנו מהירח (אז מה אתם עושים פה עכשיו?!). לנו היה מאוד נעים להירגע ביחד מהשבוע המטורף (כל יום נסיעה לתל אביב. מליון ריצות), להחזיק ידיים ולהסתכל אחד על השני, ולדעת שמחר אנחנו מתחתנים.
חזרנו הביתה, והלכנו לישון מחובקים.

אני לא כל כך זוכרת, אבל בדרך כלל מאוד קשה לי להירדם בלילות, ובמיוחד כשאני מתרגשת, אבל אני חושבת שנרדמתי יחסית מהר (אחרי שעתיים אולי?) בגלל התשישות של השבוע שהיה.
בכל מקרה אני התעוררתי למחרת רק באיזור 10 וחצי-11.... אירגנתי לנו תיק רחצה (שכן התארגנו במלון) וחיכיתי לבעלי שיגיע מהסידורים האחרונים. אוי איך אני מתגעגעת ליום הזה!! אפשר עוד פעם?
 

iritki

New member
אצלנו

יום לפני החתונה היה מלא סידורים - בעיקר קוסמטיקאית ומניקור פדיקור עם כל החמולה.
ישנו בנפרד - הוא אצל אחיו ואני אצל ההורים שלי עם האחיות. התכנון היה אחרי המקווה לראות סרטי בנות אבל בתכלס יצא שכל האחיניות שלי ישנו איתנו אז בתכלס שיחקנו איתם וטיפלנו בהם והלכנו לישון דיי מוקדם.
בבוקר החתונה הלכתי לארוחת בוקר עם המשפחה המצומצמת וטוב שהייתה ארוחת בוקר גדולה כי לא אכלתי אחר כך כמעט כל היום.
 

ronitvas

New member
אצלי

את המקווה עשינו בגבעתיים - הלכתי עם אמא - שתי שניות וגמרנו. אמא חזרה לביתה ואני לביתי.
ישנו יחד, כמובן!!! אני לא כל כך הצלחתי לישון. גילי ישן טיפה יותר טוב.
קמנו, אכלנו ארוחת בוקר טובה ונפרדו דרכינו עד המפגש.
 

Raspail

New member
האמת, היום שלפני היה די משעמם


זה היה יום חמישי והתחתנו בשישי בצהריים...
להלן השתלשלות האירועים (המרתקת!
)>>

בחמישי בבוקר העמסנו את האוטו במלאאאאאא ציוד! (הרוב ציוד של העיצוב).
האוטו בקושי עשה את העליות של ירושלים (מזל שעצרנו במעלה החמישה!) ונסענו למלון ליד גן האירועים שהתחתנו בו (בילינו את הלילה ביחד! לא התפצלנו).
המשפחה שלי פגשה אותנו שם לעזור לנו לפרוק את כל הציוד בגן ועשינו סיור בגן אירועים לראות שהכל בסדר.
המשפחה הלכה ואחותי נשארה איתנו במלון בחדר נוסף שלקחנו בשבילה, כי היא הייתה המלווה שלי ורציתי שהיא תתחיל להתארגן איתי מוקדם.
עד אחה"צ עוד עשינו סידורים אחרונים במשרדים של הגן (שכאמור הוא באותו מתחם של המלון) - סגרנו ענייני הושבה, רזרבות, תשלומים, לוגיסטיקה וכד'...
בערב ישבנו שלושתנו (הבחור, אחותי ואני) לאכול בלובי של המלון טוסטים וסלטים (אכלנו קל כי פחדנו לחטוף קלקול קיבה
)
בסביבות 21:00 אחותי הלכה לחדר שלה ואנחנו לחדר שלנו... מאד התרגשנו ורצינו שכבר יגיע מחר! אז הטלוויזיה עזרה קצת להרגיע ולהעביר את הזמן... הבחור תוך שעה כבר נרדם והשאיר אותי לבד עם עצמי עירנית מתמיד

מרוב התרגשות לא הצלחתי להירדם עד איזה 3:00, הסתובבתי בלי סוף במיטה, ועד שהצלחתי לעצום עיניים התעוררתי מעקיצות וזמזומים מחרידים של יתוש מעצבן!!! נאלצתי להעיר את הבחור כי הייתי על סף חרפון והייתי בטוחה שהיתוש יעקוץ אותי בעין או בשפתיים ואני אקום בבוקר החתונה נפוחה כולי

בסוף היתוש הממזר חוסל ושנינו נרדמנו...
כעבור 3 שעות קמנו רעננים מתמיד למרות הלילה הקשה שעבר על כוחותינו, ליום חתונה כיפי ומדהים! ואגב גם בלילה של יום החתונה הבחור נרדם שנייה אחרי שנכנס למיטה ואני מרוב אדרלין שוב נשארתי ערה עם עצמי עד אמצע הלילה...
 

דורמורי

New member
אורגיה עם זוג חברים

זה משהו שממש ממש לא מתאים לנו. או זה או שאין לנו את החברים הנכונים.

אבל אם כבר נכנסתם לקרוא
,

אנחנו התפצלנו לפני החתונה ל... שבוע. כן, וזה הרבה. לא מטעמי דת (רגע33, חכי עם המקלדת שם!), אלא מתוך מין רצון שלנו לזמן שקט של כל אחד עם עצמו, קצת הרבה געגוע, אפס מחלוקות, ויכוחים וכל מה שהיה עלול לשרוט לנו את מצב הרוח בדרך. היא כמובן נשארה בדירתנו המשותפת, ואני לקחתי עצמי אחר כבוד לבית ההורים. האמת ששם פונקתי עד תום כחתן לעתיד אז אין תלונות.

יום לפני החתונה - היה לי מירוץ נגד הזמן של הכנות, קפיצה לאולם, זרי פרחים, תליית שלטי הכוונה לאירוע, שטיפה וקישוט הרכב, צ'ק אין במלון בו היא נחתה לאחר מכן (שהכל יהיה מוכן :)), הייתי מעורב בדי הרבה דברים עד הערב. אז נחתתי בדירה, והיה לי ערב שקט - העדפתי בלי חברים ובלי כלום. עניין של בחירה והתאמה אישית לי.

לילה לפני החתונה היא נסעה למלון עם חברה טובה שזכתה בתפקיד המלווה. הן פונקו וקיבלו הרבה מתנות מהמלון (שהיה בטוח שהחתן והכלה מתחתנים בחמישי...) וסה"כ מאוד נהנו.


למחרת, 'המפגש' היה באמת חתיכת מפגש...
 

NoFi M

New member
יש עוד מלא זמן

אבל הרצון - להיות ביחד בשקט.
אני כשאני בלחץ לא מסוגלת להיות עם אנשים, אין לי סבלנות לחייך / לדבר / לשתף וכו', ואם יש מישהו שיודע להרגיע אותי הכי טוב זה הבחור. חוץ מזה, שקשה לי מאד לישון בלעדיו, וזה בעיקר לא כיף לי....

בגלל כל זה - מאד רוצה שנישן ביחד בשקט לבד. אולי נראה סרט, אולי אפילו מסעדה, אבל ביחד לבד.
 

O n y X

New member
יש עוד פחות מ4 חודשים

אין עוד שום דבר בתכנון, אבל כמובן שנישן ביחד אצלנו בבית (אצל ההורים שלי כנראה יהיו אורחים מחו"ל)
 

orangeada

New member
אממ

ביום שלפני מלבד לעשות מניקור ג'ל בבוקר היתי עסוקה בהמשך היום בכל מיני ארגונים עם אימא שלי שקשורים לסידורי שולחן ומספורי שולחנות כמו גם לסידורי ההושבה.. פה ושם גם הבחור עזר, אבל זה פחות עניין אותו

בערב היינו רק שנינו. נדמה לי שעשינו קצת חזרות על הסלואו (לא שהיה ריקוד של ממש) וגם עשינו הדמייה של שיר הכניסה לחופה, כדי להיכנס ל"מוד".. ובעיקר דיברנו המון והתרגשנו ודמיינו את היום למחרת, הרגענו חששות אחד של השני.. השתדלנו להיות באיזי
אני גם רשמתי לי את כל מה שאני צריכה למחרת (לא לשכוח משקפיים, עדשות, מחסנית, תיק לבן שקניתי וכו') וגם ארזנו תיק ללילה במלון שאחרי החתונה.. צחצחנו נעליים, גיהצנו וכל מיני כאלה..

האמת אישית אני לא מבינה את הקטע של לא להתראות כמה ימים או לא לישון יחד.. במיוחד כשזוג גר יחד בדירה משותפת וכבר לאף אחד מאיתנו אין ממש חדר בבית הורים שהוא מרגיש בו נוח.. אני מאוד נהנתי מהקרבה ומההתרגשות המשותפת וסתם היה מעיק עליי להתגעגע וגורם לי ליותר מתח..

האמת היתי בטוחה שלא ארדם מהר/ טוב/ בכלל, אבל ישנתי מעולה :] תכננתי להתעורר מאוחר יחסית כדי לשמור כוחות, ואם לא היו טלפונים באמת הייתי מצליחה:-\
 

lanit

New member
וואו, מה לא עשינו באותו היום...

התחתנו ביום שישי, ומצאנו את עצמנו עם המון משימות ליום חמישי.
התחלנו בלצאת לשתות קפה בדרום תל אביב, וחיפוש חולצה נוספת לבחור. זה לקח קצת זמן... אבל מצאנו איזה פריט שהיה ממש must לטקס, אז יצא טוב.
משם, עם קצת לחץ, המשכנו לבן-יהודה, לבחורה שעושה לי ציפורניים, שהשלימה את הפדיקור שלא הספקתי לעשות באותו שבוע. אני לא זועאת אם היה עוד משהו באזור...
נסענו לאכול צהריים בטאטי ביהוד, מסעדה שאנחנו אוהבים. שם גם סגרנו סוף סוף את השיר כניסה לחופה...
נסענו לאמא שלי לאסוף את הזר שהיא הכינה עבורי ולהגיד שלום לאורחים מחו"ל, ולתקן את סידורי ההושבה עבור אורחים שידענו שלא יבואו. משם קפצנו בשכונה לזוג חברים/ מטפלים בדיקור, שקנו לנו מתנה ולא יכלו לבוא לאירוע.
המשכנו הביתה, התקלחנו, העמסנו, והתחלנו בנסיעה. נשאר לנו "רק" לקנות קאווה ולמברוסקו בסופר. ביום חמישי בערב. אופס. (הרעיון היה שלא נצטרך להעלות את הבקבוקים הביתה, ושאם ישארו לנו בקבוקים נוכל להחזיר אותם בסופר אחרי האירוע).
נסענו לסניף אחד- אין. סניף שני- אין. סניף שלישי- העמסנו.
נסענו לאולם- כבר היה בערך 10 בערב- ופרקנו.
נסענו לצימר ופרקנו, ואז יצאנו לאכול איזה משהו...
חזרנו ו...
3 ג'וקים ענקיים חיכו לנו בחדר. הבחור התחיל לרסס אותם. מאוד רומנטי. במצב רגיל כנראה שהיינו אורזים ונוסעים משם, אבל היינו כ"כ עייפים, והבוקר היה צריך להתחיל מוקדם...
מה שכן, לאחר חצות הספקתי להגיד לאהובי (שישן איתי, אם לא עקבתם): "יום נישואין שמח. counter=0" ...
(arapax, מי ילדת כאפות מי?
)

בגדול לא מומלץ, אבל בהכירי אותנו- אני לא רואה דרך אחרת בה היום הזה היה יכול להתנהל
 
אצלנו-חתונת שישי

הגענו בחמישי בערב למלון (אני, בן הזוג והמלווה שלי)שתינו כוס יין ויצאנו לארוחת ערב באלורה ברוטשילד (כן כן הכלה אכלה פסטה לפני החתונה
).
באותו הלילה ניסיתי ללכת לישון מוקדם כי הייתי צריכה לקום למחרת בחמש וחצית אבל איזה לישון ואיזה נעליים


בלילה שלפני החתונה פתאום התחלתי להלחץ (עד אז היית רגועה בצורה מחשידה) ולא ישנתי אפילו שנייה
בדיעבד אולי עוד איזו כוס יין לא הייתה מזיקה
 
אנחנו...

הזמנו מלון לילה לפני ולילה אחרי...

כרגע חושבים אולי להיפרד לבוקר / לילה לפני בשביל הפגישה...
אבל יש לנו זמן ..
 

afrikana

New member
אנחנו התפצלנו...

משה כבר נכנס לילה קודם למלון ואני הייתי בבית- מומלץ.
בעיקר השתדלתי לבלות את היום בלא לעשות כלום אבל בצורה מפנקת- קניתי לי מראש ספר קליל ומגזינים, ראיתי טלויזיה, עשיתי אמבטיה ארוכה...

אני אישית הייתי לגמרי לבד כל היום כי רציתי שקט, אבל העיקר לעשות מה שכיף לכם.
 

זברה28

New member
היינו יחד

התחתנו ביום ראשון, כך שטבלתי במקווה כבר בחמישי וביום שבת, לאחר שבת החתן בבית הכנסת, קנינו פרחים בתפזורת במשתלה וחולצה מכופתרת נוספת לנוה ונסענו למלון בטיילת תל אביב. בילינו בים, בבריכה ובספא המלון והכלנו יחד את ההתרגשות והמהעמד. במלון פינקו אותנו והרגשנו מיוחסים :)
בערב אכלנו במסעדה על הטיילת וחגגנו את ערב הרווקות האחרון, חידדנו דגשים ליום המחרת (למשל כיצד לשמור על ארשת פנים שמחה אם אורחים נפרדים לשלום מוקדם יחסית בערב), התאמנו על כיסוי פניי בהינומה ונוה עבר על הנדרים שכתב בעוד יצרתי זר מהפרחים. הוא נרדם ממש מהר ואני התרגשתי והסתובבתי המון במיטה וגם כשנרדמתי, התעוררתי מדי שעה, עד שבייאוש קמתי לשתות קצת יין שהרדים אותי לחלוטין. בבוקר אכלנו ארוחת בוקר גדולה במסעדת המלון, טיילנו בטיילת ונפרדנו לסידורינו. היום הזה שבילינו יחד לא יסולא בפז ובזכותו הגענו באמת רגועים ושלווים ליום החתונה.
 
למעלה