The wedding planner

MissCunningham

New member
The wedding planner

שלום לכל המתחתנים והנשואים :) אצלי הסיפור הוא קצת אחר, אני לא הכלה אלא אחות החתן שמתכננת את החתונה עבורם. בעיקרון, אנחנו חיים בחו״ל ואחי רוצה חתונה בישראל. מאחר והכלה אינה דוברת עברית היא לא יכולה לארגן את החתונה ואחי נמצא עמוק מאוד בלימודים, אני התנדבתי לברר עבורם לגבי אולמות, די.ג׳יי, להקה, צלמים וכו׳ ולתת להם מספר אופציות. כמובן שיגיעו לישראל זמן מה לפני האירוע לוודא שהכל מתנהל כמו שצריך... אגב, גם אני נמצאת בחו״ל כך שזה לא פשוט כל כך גם בשבילי. לכן החלטתי להצטרף לפורום, לקרוא המלצות, לשאוב רעיונות ולקבל טיפים. למען האמת אני לא כל כך יודעת מאיפה להתחיל. אני רוצה שיהיה לאחי וארוסתו את היום הכי מדהים בעולם, והכי חשוב - שהם יהנו ויהיה להם שמח. אז הדבר הכי חשוב - השמלה - כבר נמצאה ונקנתה והכלה כבר בחרה את האולם - היא התאהבה במלון חוף התמרים בעכו כי היא אוהבת את העיר העתיקה, את הים וראתה תמונות של חתונות ומאוד אהבה. הבעיה היא שאנחנו כבר 12 שנים גרים בחו״ל והכלה בעצמה מחו״ל כך שמהצד שלה יבואו 8 אנשים בסה״כ ומהצד שלנו יבואו 50-60 איש. כך שהאירוע יהיה מאוד קטן והרוב מבוגרים.... כך שקשה לי לדמיין חתונה כל כך אינטימית ולא ׳צעירה׳... איך אפשר להפוך את זה לערב שיהנו ויהיה שמח בלי הרבה צעירים שיקרעו את הרחבה... אז אני זקוקה לעזרתכם, מאחר ואין לי מושג קלוש, מה הממוצע למנה לאדם, טווח מחירי הצלמים, ההגברה ותאורה, פרחים, מאפרת+מסרקת וכל מה שצריך לקחת בחשבון כשמתכננים חתונה... מודה לכם מראש!
 

hilab10

New member
אפשר להוסיף...

להקה מגניבה שמתאימה לקהל צעיר ומבוגר. יש כל מיני סגנונות שגם משלבים רקדנים בתוך הקהל שגורמים להם לרקוד.
 

MissCunningham

New member
היי הילה

חשבנו דווקא על להקה, והאמת שהייתי בחתונה של חברה בקיץ ולהקת אנג׳לס הופיעו והיה פשוט מדהים! אבל מבדיקה אונליין אני רואה שטווח המחירים הוא 15000-17500 שקל וזה יקר מידיי. אני כרגע בודקת גם לגבי להקות אחרות אבל אני לא מכירה שום דבר. למישהו יש המלצות?
 

Raspail

New member
אנחנו לקחנו את להקת אוברטון

להקה מגניבה וכיפית בטירוף! עשו לנו המון המון המון כיף בחתונת שישי בצהריים... יש להם רפרטואר ענק והמון סגנונות... אנחנו הלכנו על מוסיקת שנות ה- 60-70 עם הרבה רוקנרול וקאנטרי.
אצלנו הם לקחו פחות מחצי מחיר מהטווח שציינת.
 

פרילי 86

New member
Q COVERS

היי.
אני ממש ממליצה על הלהקה שהייתה אצלנו בחתונה- Q COVERS.
הם 4, אבל היה לי קצת יקר אז לקחנו רק 3 מתוכם:
ליהיא, הזמרת, שהיא גם איש הקשר
נגן גיטרה שגם שר מידיי פעם
נגן קלידים
(ויתרנו על המתופף)

לנו הייתה חתונה קטנה של 90 איש בבית לפני חודשיים, היו בערך 30 צעירים.
היו ריקודים, אבל זה לא היה עיקר הערב, הם בעיקר עשו אווירה מאוד מאוד נעימה.

המחיר- 4000 ש"ח

הנה האתר שלהם, תשמעי ותתרשמי:
http://www.primamusic.co.il/q-covers

בהצלחה. ואם יש עוד שאלות, אשמח לעזור (למרות שהתמחיתי בעיקר בחתונה ביתית
)
 

פרילי 86

New member
בעצם, לגבי המחיר

4000 ש"ח כלל גם 600 ש"ח להגברה, שלא הייתה לנו כי כאמור התחתנו בבית,
אבל אם באולם שלכם יש הגברה אז המחיר יהיה בעצם 3400 ש"ח לשלושתם (ואם אתם רוצים גם את המתופף אז לדעתי זה היה עוד 800-900 ש"ח)
 

MissCunningham

New member
היי הילה

חשבנו דווקא על להקה, והאמת שהייתי בחתונה של חברה בקיץ ולהקת אנג׳לס הופיעו והיה פשוט מדהים! אבל מבדיקה אונליין אני רואה שטווח המחירים הוא 15000-17500 שקל וזה יקר מידיי. אני כרגע בודקת גם לגבי להקות אחרות אבל אני לא מכירה שום דבר. למישהו יש המלצות?
 

ronitvas

New member
קודם כל מזל טוב!

ושנית, כל הכבוד לך!!!!
איזה כיף להם שיש להם אחות/גיסה לעתיד שלוקחת פיקוד

בחו"ל השמלה היא באמת אחד הדברים הראשונים שנינקנה, כי לפיה, בדרך כלל, יוכתב האירוע.
אני דווקא הייתי זורמת עם מה שיש.... אלה הנתונים. האפשרות הנוספת היא "להשכיר" רקדנים צעירים שירקדו ברחבה...
אני מניחה שהם יעשו מסיבת חתונה גם בחו"ל, כך שזה לא ממש נורא לעשות אירוע "מבוגר" יותר.
אם המקום הנבחר הוא עכו (חשוב שתבדקי המלצות על המלון, כי לאחרונה שמעתי דברים פחות טובים), אז יש שם מלא דברים מיוחדים שאפשר לעשות סביב האירוע, שיעשו אותו יותר מיוחד.
מאיפה אתם?
 

MissCunningham

New member
היי רונית

הם לא מתכננים חתונה בחו״ל, הם רוצים חתונה אחת מושקעת ומיוחדת, אבל כמובן שיש מגבלות תקציב לאור העובדה שאחי סטודנט והם לא רוצים להכנס לחובות. הבעיה עם הקהל המבוגר היא שבוודאות הם לא ירקדו ולכן חשבתי על להקת אנג׳לס שהם גם שרים בעברית, גם באנגלית, גם ביוונית וגם רוקדים ומרקידים את האנשים. אבל הם כל כך יקרים... :( האם מישהו מכיר עוד להקות בסגנון?
 

ronitvas

New member
סליחה שלא ניסחתי נכון...

מאיפה רוב האורחים בארץ?
ההתמקדות בצפון היא רק בגלל שהכלה מעוניינת או שהמשפחה קרובה?

בעכו יש גם את אולמות האבירים, שזה מקום משגע.
יש גם מלון בוטיק שמקיים אירועים קטנים של אורי בורי http://www.efendi-hotel.co.il/ רק אני חושבת שהוא לא כשר.
אפשר לעשות מן תהלוכה בסמטאות עם קלייזמרים ושופרות.
יש גם בעכו בחור ערבי (את האמת שאני לא זוכרת את שמו, אבל יכולה לבדוק) שעושה סיורים מעלפים בעיר, בשילוב תופים וסיפורים - זאת יכולה להיות תוספת נחמדה (לא ביום האירוע כמובן, אבל במיוחד כשיש אורחים מחו"ל)...
אם אין ילדים מעורבים ורוצים להנות ממלון בוטיק יש באמירים (שזה יותר רחוק, אני יודעת) את מלון "אמירי הגליל" עם מסעדת שף. טיפה עיצוב ואתם מסודרים. דברי עם אורי, הבעלים, הוא מקסים ואיש גלילי טיפוסי

אם כבר גליל יש את אוהל יעל ויש את חוות התבלינים.
יש גם מסעדה דרוזית כשרה עם אוכל מעולה. שוב, אם זה מתאים, אחפש את פרטי ההתקשרות.
 

Norma Desmond

New member
בדיוק רציתי להמליץ עליהם


וחוץ מהם יש עוד כמה להקות שבדקתי והמחירים שלהם היו סבירים לחלוטין, ממש לא התקרבו למחיר שהיא ציינה פה (מטורף! מה זה להקת אנג'לס? ולמה הם לוקחים כל כך הרבה כסף?
)
בכל אופן- זה לינק ישיר להמלצה על דוסה
בהודעה הבאה אצרף לינק עם שמות של עוד להקות ששקלתי לקחת לחתונה שלי (אם אצליח למצוא את ההודעה שכתבתי בזמנו... שונאת את החיפוש פה)
 

olesia2

New member
צלם לחתונה

היי :) קודם כל מזל טוב!!

אם את מחפשת צלם אז אני ממליצה לך על הצלם שצילם אותנו הוא פשוט מדהים!!! כל כך נהננו לעבוד איתו וגם התמונות יצאו יפות מאוד.
אבל הכי חשוב המחירים שלו ממש טובים ונוחים.
ממליצה בחום.
חפשי בפייסבוק Yarik Teverovsky שמה יש לו כמה תמונות שלו וגם קישור לאתר שלו..
 
למעלה