JewelStone88
New member
חזרנו עכשיו מפגישה עם הקייטרינג בנחלה...
ואנחנו ברגשות מעורבים ובעיקר מאוכזבים.
טרם חתמנו על חוזה עם המקום, היו דברים שהיה לי חשוב לבדוק עם הקייטרינג קודם וגם לבדוק במה הם יכולים ורוצים לבוא לקראתנו (אחרי תיאורים של הסוכן מכירות ושל ביקורות באינטרנט).
אני לא יודעת אם זה בגלל שעדיין לא חתמנו על חוזה אבל ההרגשה הכללית שקיבלנו זה שכל דבר שנבקש יבוא עם מחיר. אחרי בקשה שתיים כבר קצת התייאשנו. אולי זה כי אנחנו לא יודעים לבקש או אני לא יודעת מה אבל זה לחלוטין סתר את הרושם שקיבלתי מקרדיטים של בנות ומביקורות שקראתי (ושוב, גם את הרושם שקיבלנו מסוכן המכירות בנחלה).
אולי בכלל לא צריך לבקש והם נותנים מרצונם הטוב כשיותר מתקדמים, אבל בשורה התחתונה פשוט התאכזבנו ועכשיו אנחנו בדילמה איך להמשיך מכאן.
בוגרות הנחלה, הושיעינה
ואנחנו ברגשות מעורבים ובעיקר מאוכזבים.
טרם חתמנו על חוזה עם המקום, היו דברים שהיה לי חשוב לבדוק עם הקייטרינג קודם וגם לבדוק במה הם יכולים ורוצים לבוא לקראתנו (אחרי תיאורים של הסוכן מכירות ושל ביקורות באינטרנט).
אני לא יודעת אם זה בגלל שעדיין לא חתמנו על חוזה אבל ההרגשה הכללית שקיבלנו זה שכל דבר שנבקש יבוא עם מחיר. אחרי בקשה שתיים כבר קצת התייאשנו. אולי זה כי אנחנו לא יודעים לבקש או אני לא יודעת מה אבל זה לחלוטין סתר את הרושם שקיבלתי מקרדיטים של בנות ומביקורות שקראתי (ושוב, גם את הרושם שקיבלנו מסוכן המכירות בנחלה).
אולי בכלל לא צריך לבקש והם נותנים מרצונם הטוב כשיותר מתקדמים, אבל בשורה התחתונה פשוט התאכזבנו ועכשיו אנחנו בדילמה איך להמשיך מכאן.
בוגרות הנחלה, הושיעינה