חזרנו עכשיו מפגישה עם הקייטרינג בנחלה...

JewelStone88

New member
חזרנו עכשיו מפגישה עם הקייטרינג בנחלה...


ואנחנו ברגשות מעורבים ובעיקר מאוכזבים.
טרם חתמנו על חוזה עם המקום, היו דברים שהיה לי חשוב לבדוק עם הקייטרינג קודם וגם לבדוק במה הם יכולים ורוצים לבוא לקראתנו (אחרי תיאורים של הסוכן מכירות ושל ביקורות באינטרנט).
אני לא יודעת אם זה בגלל שעדיין לא חתמנו על חוזה אבל ההרגשה הכללית שקיבלנו זה שכל דבר שנבקש יבוא עם מחיר. אחרי בקשה שתיים כבר קצת התייאשנו. אולי זה כי אנחנו לא יודעים לבקש או אני לא יודעת מה אבל זה לחלוטין סתר את הרושם שקיבלתי מקרדיטים של בנות ומביקורות שקראתי (ושוב, גם את הרושם שקיבלנו מסוכן המכירות בנחלה).
אולי בכלל לא צריך לבקש והם נותנים מרצונם הטוב כשיותר מתקדמים, אבל בשורה התחתונה פשוט התאכזבנו ועכשיו אנחנו בדילמה איך להמשיך מכאן.
בוגרות הנחלה, הושיעינה
 

FayeV

New member
אני מצטערת לשמוע

אני מקווה שבוגרות הנחלה ירגיעו אותך, אבל אני חייבת לזרוק גם את שני הסנט שלי (את מוזמנת להתעלם :)) - קיבלנו יחס דומה גם כשהיינו בוילה סוקה, וחברה שלי שהתחתנה בבאר של סבא סיפרה על חוויות דומות (הם היו צריכים לשלם על כריות לספות בקבלת הפנים!).
המקומות האלה יוקרתיים, והם באים בגישה של 'על יוקרה צריך לשלם'. השאלה היחידה היא האם את מוכנה לשלם או לא, כי לדעתי הסיכוי שהם ממש יבואו לקראתך הוא נמוך.

שוב, אני מאוד מקווה שאני טועה בנוגע לנחלה, אבל זו ההרגשה שקיבלתי במקומות אחרים שנחשבים יוקרתיים.
 
מחזק את דברי FAYE לגבי וילה סוקה

הארוסה התרשמה מאד - אני בכלל לא... והמחיר בשמים בשמים ועל מה? על ריהוט שנראה מיושן ועל מקום דחוס שנראה תופס מעצמו הרבה יותר ממה שהוא באמת... בעל הבית היה חביב אבל לא הראה עניין לסגור עסקה - אולי מתוך הבנה שיש לו ביקוש ואנשים משלמים את המחיר...

הפואנטה היא כזו... מקום שלא משדר נכונות לבוא לקראתך - כנראה שאינו נכון לבוא לקראתך. ולהכל יש מחיר... אז הכל עניין של שקלול של כמה אהבתי מול כמה אני מוכנה להוציא מול מהי התמורה... היום יקר זו לא מילה גסה - ומקומות רבים לא חוששים לנופף בעודף הביקוש שלהם...

מסקנה: לכי עם התחושות שלך. זו דעתי.
 

באןבאני

New member
מניסיוני האישי...

ובאמת עוד לא יצא לי לכתוב על זה...

אני יודעת שחוות הדעת יוצאות מן הכלל על הנחלה ועל הקייטרינג שלו.
אנחנו נפגשנו עם "עלי דפנה", יצאנו מאוכזבים מאד, בלשון המעטה, ועל כן גם לא סגרנו איתם - כי קייטרינג שלא מוכן לבוא לקראתנו ולא נותן הרגשה שיעשה הכל בשבילנו ושנהיה מרוצים - הוא קייטרינג שאני באופן אישי לא הייתי סומכת עליו.
מה שחשוב לאורך כל הדרך בתכנון חתונה הוא הכימיה וההרגשה מול האנשים שאיתם את עובדת. את צריכה לסמוך עליהם, להרגיש שהאירוע שלך נמצא בידיים שיהיו שם בשבילך ולמענך, בעיקר מול ספק שהוא כ"כ יקר ומשמעותי בחתונה...
 

JewelStone88

New member
כתבת מילה במילה את ההרגשה שלנו וזה מה שאני לא

מבינה...
את הפער הזה בין הביקורות המהללות לבין התחושה שנתנו לנו שם.
גם הבנזוג שכל כך רוצה לסגור בנחלה יצא משם ואמר שהוא לא הבין מה קרה הרגע. שהוא קיבל תחושה מאוד לא נוחה אחרי הפגישה איתם.
אגב, גם יש הבדל עצום בין התחושה שנתן לנו סוכן המכירות בנחלה שכל דבר שביקשתי אמר אין שום בעיה, נפנק אתכם, הכל פתיר, לבין הרושם שקיבלנו מהקייטרינג עצמו.
אני כבר ממש מיואשת מהתהליך הזה.
 

באןבאני

New member
אנחנו התעניינו רק בקייטרינג, ולא בנחלה

לכן אני יכולה לומר רק את התחושות שעלו לנו בממשק עם הקייטרינג, ולא עם גן האירועים. וזה בדיוק מה שכתבתי... ואין בי טיפת חרטה שהחלטתי שלא לסגור איתם, כיוון שההרגשה שהם נתנו לי פשוט לא שווה את זה.

אנחנו הרגשנו רע מאד אחרי הפגישה עם הקייטרינג, ושברנו את הראש איך זה תואם את הביקורות המדהימות באינטרנט... יצא לי לשוחח אחרי זמן מה עם חברה שהתחתנה בנחלה, ושאלתי כבדרך אגב איך הייתה העבודה מול הקייטרינג.. ואז, לראשונה, שמעתי את הסיפור שלה - שאם היה לה קושי בחתונה, ואם מישהו גרם לה ללחץ, וגרם לה לבכות לפני החתונה ונתן לה הרגשה רעה - זה היה הקייטרינג..

אני כן חייבת לציין לטובה את מנהל הקייטרינג, מוטי. איש מקסים, טוב לב, עוזר ונדיב. רק חבל לי שהצוות שלו לא מתנהג כמוהו ואף מחבל לו בסגירות אירועים.
 

simplicity83

New member
אני ממש מופתעת לשמוע!

קודם כל אני ממש מצטערת שאלו התחושות שלך, נשמע בהחלט מבאס!!

אנחנו סגרנו חוזה בנחלה בלי להיפגש קודם עם הקייטרינג, אלא עם חוזה מותנה בטעימות. אז אני לא יודעת להגיד לך אם זה קשור לזה שלא חתמתם עדיין.
אבל קיבלנו יחס הפוך לגמרי ממה שאת מתארת.
כבר בטעימות הם באו לקראתנו בכל שינוי שרצינו לעשות, וגם בפגישות בהמשך הם מאוד זרמו עם הבקשות שלנו וצ'יפרו מעל ומעבר.
חלק ביוזמתם וחלק לפי הבקשות שלנו.
אבל היינו מאוד מרוצים ואני יכולה להגיד לך שהיו לנו דרישות מאוד מדוייקות, ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים והיינו "קהל קשה" מבחינת זה שהיו לנו לא מעט אורחים מתחום המסעדנות והאירועים וכולנו למעשה סוג של פלצני אוכל



ממש מבאס אותי לשמוע שככה הרגשתם.
תראי, מאז שאנחנו חתמנו איתם עברו כמעט שנתיים. אני מאוד מקווה שזה לא שינוי שקה עם הזמן..
מצד שני חברה שלי סגרה שם בעקבות החתונה שלנו לקיץ הבא והיא מאוד מרוצה מההתנהלות.
אז אולי שווה לדבר איתם ולהגיד לכם מה היו התחושות שלכם, אני חושבת שאין לכם מה להפסיד.
 

JewelStone88

New member
חיכיתי לך


קודם כל תודה על התובנות. מעניין אותי לדעת מה זה אומר קהל קשה? כי בסה"כ אחרי שמישהו סגר חוזה איזה אינטרס כבר יש להם לבוא לקראתו?
עד שסופסוף החלטנו שאנחנו הולכים על הנחלה למרות הכל, הפגישה אתמול גרמה לנו למשבר אמון קשה...
איך אפשר לסגור ככה מקום לחתונה? זה פשוט רכבת הרים רגשית הסיפור הזה.
 

simplicity83

New member


תראי, אנחנו סגרנו בינואר לחתונה ב29.8 , חוזה שמותנה בטעימות.
הם מאוד הקפידו שנגיע לטעימות תוך 6 שבועות (נדמה לי.. אני כבר לא זוכרת בדיוק, אבל הכוונה לתאריך קרוב לחתימה) , כדי שאם הקייטרינג לא מוצא חן בעניינו נבטל את החוזה, נקבל את המקדמה בחזרה ונפרד כידידים - מספיק מוקדם מבחינתם כדי שהם יוכלו לתת את התאריך לזוג אחר ומספיק מוקדם מבחינתנו כדי לסגור במקום אחר מבלי להתפשר על התאריך/מקום וכו'.

עכשיו, היה לנו ברור שנתחתן בנחלה אחרי בדיוק 3 צעדים בחצר, באמצע החורף כשהמקום סגור ומלא שלכת.
שום מקום אחר לא התקרב לזה לדעתנו ושמענו רק דברים טובים על הקייטרינג אז מראש לא דאגנו יותר מדי.
ידענו שבמקרה הכי גרוע נביא קייטרינג חיצוני (למרות שממש לא רצינו להיכנס לזה, זה סתם כאב ראש וזה מייקר את כל הסיפור).
בסופו של דבר בטעימות היינו מרוצים מעל הראש. כל דבר קטן שלא כ"כ אהבנו הם מיד היו מוכנים לשנות. חלק כבר בטעימות עצמן.
מעבר לכך עברנו על כל מנה ומנה ועל המרכיבים, ונתנו הערות - מה כן מה לא, את מה להוסיף ואת מה להוריד. עד שהיינו מרוצים.

אז מה זה קהל קשה?
אנחנו מ-א-ו-ד אוהבים אוכל טוב. ויחד איתנו חלק מאוד גדול מהאורחים שלנו, שחלקם מגיעים מעולם המסעדנות ועולם האירועים.
מוכנים לשלם לא מעט על אוכל טוב במסעדות שוות ויודעים להעריך אותו כשהוא כזה. ולכן ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים ומה יהיה חשוב לנו ולאורחים שלנו.
והתחושה שקיבלנו היתה שאנחנו משדרים איתם על אותו גל.
הם באו לקראתנו בהמון דברים, הרבה אחרי שסגרנו חוזה. הם מספיק מקצוענים כדי לדעת שהחתונה שלנו זה כרטיס הביקור שלהם. ולכן יש אינטרס משותף.
וגם לנחלה זה מאוד חשוב, בעיקר בגלל שרוב האנשים (חוץ מאיתנו ששורצות פה בפורום שנה לפני ושנה אחרי) לא יודעים להגיד מי היה הקייטרינג.
הם יודעים שהתחתנו בנחלה ומבחינתם האוכל הולך ביחד עם זה. אם היה גרוע, הם יגידו שהיה גרוע בנחלה.
יואב, הבעלים של הנחלה, מאוד הדגיש את זה וסיפר לנו עד כמה זה חשוב להם ולכן הם מאוד מקפידים שם.


לגבי התחושות שלכם.. אני יודעת כמה רציתם להתחתן שם וכמה אתם מתלבטים.
מצד אחד קשה לי להגיד לך לוותר על הנחלה, כי באמת שאנחנו מרוצים עד מעל הראש וגם חברים שסגרו שם בעקבותינו.
אני גם לא יודעת להגיד לך איפה הייתי מתחתנת אם לא היה מסתדר בנחלה. כי פשוט שום מקום אחר לא היה "זה" בשבילנו.
אבל אני כן יכולה להגיד לך,
שעם התחושות שלכם זה בהחלט לא קל לחתום על חוזה.
ודווקא בגלל זה אני חושבת ששווה לכם לבקש לדבר עם יואב, הבעלים. בעקרון ממה שהבנתי הוא כבר לא מתעסק עם ניהול לקוחות.
אבל אולי אם תספרו לו את מה שהרגשתם הוא יראה איך אפשר להגיע לעמק השווה.
 

arapax

New member
כמו סימפליסיטי

גם אנחנו לא פגשנו את הקייטרינג בכלל לפני החתימה על החוזה, וגם אנחנו נפגשנו עם יואב עצמו ולא עם איש המכירות שהם שכרו מאז.

לא ניסינו להתמקח בכלל (גרועים בזה), וביום שבאנו לחתום יואב הדגיש בפנינו שהחוזה של הנחלה מול עלי דפנה מתחדש מדי שנה, כי הוא לא רוצה שהם יכנסו לשאננות, ולכן הוא מרשה לעצמו להכניס בחוזה שהוא חתם מולנו סעיפים שנוגעים לקייטרינג. ושהמילה שלו קובעת. וכשחתמנו על החוזה, הוא אמר לנו לבחור שני דברים שהיינו רוצים להוסיף שהם בתחום של הקייטרינג, והוסיף אותם לחוזה ללא תוספת תשלום. בנוסף, הוא נתן לנו שני דברים יותר עיצוביים/מבניים ללא עלות נוספת. ובאמת שלא ביקשנו אף אחד מאלה


אני לא יודעת מה ביקשתם ומה היה בפגישה, אבל כמו סימפליסיטי, גם לנו היו מלא שאלות ובקשות קטנות לאורך הדרך, והן תמיד נענו במהירות ובחיוך, ובאופן כללי החוויה שלנו עם הנחלה ועם עלי דפנה היתה חיובית ביותר, ובחוות הדעת שאני כותבת עליהם, גם כאן וגם במקומות אחרים, אין שמץ של הסתרה או העלמה של פרטים שליליים יותר. אז אני מצטרפת להמלצה של סימפליסיטי לנסות להפגש עם יואב, במידת האפשר.

אם יש לך שאלות נוספות ופרטניות יותר, את כמובן תמיד מוזמנת במסרים
 

TheNewMaya

New member
מצטרפת לתחושת ההפתעה של סימפליסטי

הרבה זמן לא ביקרתי בפורום ולפתע התגעגעתי...וחייבת להגיד שקצת הופתעתי לראות הודעה כזו.

אנחנו התחתנו בנחלה בקיץ האחרון אבל סגרנו הכל כבר לפני שנה. גם אצלנו עשינו מפגש עם הקייטרינג לאחר שחתמנו. אם אני זוכרת נכון, הטעימות היו בנובמבר והחתונה הייתה במאי...

האמת שהשקט הנפשי הגדול שלנו לפני החתונה היה בעיקר בזכות האנשים של הנחלה ושל הקייטרינג "עלי דפנה" ואפילו קצת מצחיק להודות אבל הם אלו ש"רדפו" אחרינו, תזכרו אותנו לגבי כל התהליך וליוו אותנו בכל שלב ושלב שלרגע אפילו לא היה לי זמן לחשוב מה צריך לעשות, במה עוד צריך לדאוג...לא יודעת אבל כאמור מה המצב כיום.

אותנו צ'יפרו גם מבלי שנבקש בכמה וכמה דברים (כמו למשל המבורגרים בסיום, הוספה של עמדה, מסתובבים בקבלת פנים של עוד מנה או שתיים), אבל בהחלט היו דברים שהתעקשנו עליהם וקיבלנו לאחר שביקשנו (אם יש משהו שלא ידענו לעשות באמת זה להתמקח, זה לא ממש הצד החזק שלנו), למשל כמו שניים או שלושה סוגי בירה מהחבית (אם אני זוכרת נכון הם מציעים רק אחד) וקיבלנו מעלי דפנה זאת ללא עלות נוספת.

אני מניחה שלכל זוג יש את הדברים שיותר חשובים לו ודברים שחשובים פחות, בשורה התחתונה מציעה שתדברו עם ללי (לא יודעת אם היא עדיין שם), הם לא לוקחים את הזוגות כמובן מאליו ובאמת מנסים לבוא לקראתם (לפחות אני מקווה שזה באמת עדיין המצב).

לא יודעת אם זה עוזר או לא, אבל במבט לאחור של כמעט חצי שנה (מה?? אני לא מאמינה..) גם היום הייתי רצה, אצה ומתחתנת שוב בנחלה. ייתכן ומבינים את זה רק במבט לאחור כמה העזרה שלהם והידיעה שאין צורך לרדוף ולדעת שאת בידיים טובות היא מעל לכל.

למרות כל המחמאות שנתתי חשוב לזכור, תחושות בטן הן כנראה קו המחשבה הנכון ושווה להציף זאת כבר עכשיו עוד לפני שמחליטים, סוגרים וננעלים


מקווה שעזרתי ובכל מקרה המון המון מזל טוב
 

JewelStone88

New member
בדיוק הרגע קיבלתי שיחה


מהבעלים של עלי דפנה.
סופסוף אני רואה קצת ממה שאתן מדברות עליו.
מאוד שירותי, מאוד אדיב ומאוד נכון להתגמש ולבוא לקראתנו.
הוא קצת החזיר לי את האמון בתהליך אז יש לנו על מה לחשוב
 
למעלה