התנהלות מבאסת של מקום- האם לחתום?

Oriya28

New member
צודקת

אם מישהו רוצה "לעקוץ ולברוח" הוא יצליח גם אם תשמיעי את ההקלטה בחוצות ישראל ותוציאי עליו חוזה
.
אבל בסופו של דבר, אנחנו עושים זאת ע"מ לשמור על עצמנו כמה שיותר, כי תחושה היא לא תמיד נכונה, כמו עם סיפור חדר השינה (תרתי משמע
) - אם הבחור היה נראה לי מניאק מההתחלה - לא הייתי סוגרת איתו כלום - אבל אנשי מכירות יכולים להיות חלקלקים ולמצוא חן בעינייך - ובסוף להכניס לך בלי שתקלטי בכלל. חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולא לסמוך בעיניים עצומות על אף אחד.
אכן, ניתן להקליט שיחות מבלי ליידע את המוקלט - תלוי מה ואיך את מנסה לברר, במקרה של שיחה עם ספק - תמיד להודיע להם!
 

רגע33

New member
תראי, גם אם לא יואיל, בטח לא יזיק

לי פשוט זה לא עושה תחושה של בטחון, גם מניסיון של אחרים. אני גם יודעת שאין לי כוח וסבלנות לתהליך משפטי שבסופו ספק אם אני אראה אגורה אפילו אם אזכה.

אני דווקא חושבת שלרובנו יש תחושת בטן מאוד מדויקת פשוט מלמדים אותנו להתעלם מ"אינטואיציה" ולהיות הגיוניים ושכלתניים. צרך לעבוד קשה לפעמים כדי לחזור ולשמוע את הקול הפנימי. אבל זה לא כזה קשור לחתונות
ובטח שלא לסמוך בעיניים עצומות על אף אחד. וגם לא ממש קשור לספקים, זה כולל לצערי לפעמים עם האנשים שהכי אמורים לסמוך עליהם.
מקווה בכל אופן שלא תזדקקי לאף הקלטה ! בהצלחה!
 

Oriya28

New member
מניסיוני

אני יכולה לומר לך בוודאות - שזה יותר מהענקת תחושת ביטחון - כי עובדה שזה עזר לנו (כמו במקרים שסיפרתי לך) - להימנע מכך שירמו אותנו. למשל כשרכשנו חדר שינה - אם לא הייתה הקלטה - הוא לא היה מבטל לנו את העסקה, ואז באמת היינו נגררים לבית משפט, ולמי יש כוח לזה?
שוב, כמו שאמרת, שום דבר לא בטוח - אבל צריך לעשות הכל ע"מ להגן על עצמך בנושאים כאלה.
מקווה שאף אחד מאיתנו לא יזדקק לזה :)
שבת שלום
 

רגע33

New member
צודק לגמרי!

אם אין יחסי עבודה תקינים של עבודה שוטפת עם ספק, הדבר הנכון זה לבחור אחד אחר ולא לבנות על זה שיש הקלטה.
 

iritki

New member
לדעתי - לדבר איתם על התחושה הזו שלכם

לדבר עם האיש בטלפון ולהגיד לו בפירוש:
תקשיב, אהבנו את המקום וסמכנו על המחיר שנת לנו וכבר ממש באנו לחתום אבל עכשיו אתם משדרים חוסר רצינות וסוג של בריחה מאחריות שגורמת לנו לחשוב פעמיים - פתאום אין הנחה, אתה לא בא לפגישה וכו'.
אנחנו לא רוצים שלקראת האירוע נצטרך לדאוג כל הזמן אם מה שאמרנובאמת מה שיהיה אז איך אתם יכולים להבטיח לנו שזו הייתה ותהייה הפשלה היחידה ?
פרט למילים של "בטח, הכל יהיה בסדר" שבטח תשמעי מהם אולי יהיו להם עוד תשובות טובות ואולי גם יסכימו בכל זאת ללכת לקראתכם במחיר או תנאים או צ'ופרים.

אם זה רק האיש מכירות, הייתי גם מבקשת להיפגש עם מנהל האירוע. אצלנו היה הבדל של שמים וארץ בין ההתנהלות מול המכירות לבין ההתנהלות מול מנהלת האירוע - ומול מנהל אירוע ההתנהלות יותר חשובה.

מזל טוב !
 
תודה לכולם על העצות ועוד שאלה

אני באמת אנסה לדבר שוב עם הבחור (שהוא אגב מנהל האירוע) ולתת לו הזדמנות להסביר.
אבל לפני זה עוד שאלה, זה נשמע הגיוני שאין בכלל מנות ילדים וכל ילד שהוא לא בכסא תינוק מחויב במנה?

אוף... למה תכנון יום שאמור להיות כיף ושכל מטרתו היא להגיד לבן זוג שאוהבים אותו, חייב להפוך לכ"כ מתסכל...
 

באןבאני

New member
קודם כל לצאת מהתסכול!

לזכור שזה אירוע משמח של הצהרת אהבה, ולנסות להנות כמה שאפשר גם מהתכנונים!
זה נכון ששלב סגירת האולם והתאריך הוא הכי מבלבל ולכן עולים כל מיני רגשות שלא תמיד נעימים, אבל אחרי שזה ייסגר הכל יזרום בכיף ובהנאה, אם רק תתנו לזה!

אם מקום מתסכל אותך - תעברי הלאה. אני כן הייתי נותנת צ'אנס, תדברו עם הבחור, האינטרס שלהם הוא הרי כן לסגור אירועים.. תראו מה אפשר לעשות. מה שאני למדתי זה מה שרונית, נדמה לי, בעצם אמרה קודם - לא שווה לריב עם הספקים כי זה עלול לפגוע בכם אח"כ. תשתדלו לשמור על קור רוח, גישה נעימה, ולכו עם תחושת הבטן במקום שייתן לכם את האפשרות לחגוג הכי בשמחה את היום השמח שלכם
 

Oriya28

New member
לא שמעתי על מקומות שלא מציעים מנת ילדים

בנוסף, נהוג שלא משלמים כלל על ילדים מתחת לגיל 5-6. אבל זה משתנה.
נשמע מאוד מוזר שהם דורשים שכל ילד שלא ישב בכיסא תינוק מחויב במנה - ז"א שכל ילד מעל גיל שנתיים - שלוש - מחויב בתשלום מלא? לרב, מגיל 5-6 עד גיל 13 מחייבים בחצי מחיר ממנה רגילה.
 
יש ועוד איך - למרות שמקומות רבים

כן מציעים את האופציה הזאת... נתקלתי במיעוט שלא מציע - ואוטומטית זה פגע בערך ההצעה שלהם... אבל יש כל כך הרבה גורמים לשקלל ויש מספיק אנשים (כמונו) שיסגרו גם אם אין מנות ילדים וכו'...
 

Oriya28

New member
זה תלוי כמה ילדים מתוכננים להגיע לאירוע

אם זה מספר לא מבוטל של ילדים - זה פשוט לא משתלם. כמו שאמרת כבר, יש ילדים שאוכלים מהצלחת של ההורים, וחוץ מלקשקש עם הקטשופ על השניצל ה"איכותי" והצ'יפס הסמרטוטי - לא ממש מגלים עניין במנה, ולכן בכלל לא שווה להזמין את זה.
 
מסכים מאד! לדעתי זה פוסל מקום

אם אין התגמשות בנושא הזה...
במיוחד שיש מקומות שנותנים לך עד 10 ילדים חינם! בגילאים מסויימים...
 
שאלתי את אותה שאלה בדיוק! לפני כחודש

זה מרגיז וזה מעצבן וברור שילד אוכל פחות וכו'...
אבל, רונית המנהלת ענתה בזמנו שמנות ילדים הן תעשייתיות ופחות מוצלחות - איכשהו אכלתי את הגלולה הזו ונרגעתי.

האינטרס של המקום הוא לעשות יותר כסף.
האינטרס שלך במידה ואת משלמת אותו הוא לדרוש אירוע מוצלח ואיכותי - במיוחד אם אין תמחור הגיוני אחר למנות ילדים ולדעתי כן צריך להיות!

מכיוון שאצלנו המקום היחידי שהתחברנו אליו לא נותן מנות ילדים, וכל ילד מחוייב במנה (מעבר לתינוקות) ומקומות אחרים נותנים!!! אך לא התחברתי אליהם... הבנתי שזא לא דיל ברייקר... אז זורמים הלאה...

בשורה התחתונה - באולם תחרותי אמיתי - היה תמחור נפרד למנות ילדים, וילדים מגיל מסויים - שאוכלים את האוכל של הורים שלהם - לא היו משלמים.
אבל זו תעשיית החתונות והיא רחוקה ממושלמת.
 

ani4ka4

New member
תרדו מזה


מניסיון אישי, ע"ע קרדיטים שלי .
מקום שמחייב תינוקות ופעוטות הוא מקום שאתם תתעצבנו ותהיו מתוסכלים מההתנהלות שלו בהמשך
שלא לדבר על ההתנהלות שלהם עד כה שסיפרת עליה
נכון שאתם תשושים ועייפים מהחיפושים אבל אני ממליצה לכם לחפש עוד מקומות.
או לחילופין, לעשות איתם משא ומתן ולשנות את התנאים בחוזה , לדוגמא, שלא משלמים על פעוטות ותינוקות- וכמובן להכניס ה-כ-ל לחוזה או אפילו ,כמו שהציעו לפניי להקליט.


אם אתם בכל זאת מחליטים ללכת על המקום הזה
אני אהיה נודניקית, אבל תקפידו לעגן הכל בחוזה, מא' עד ת'.

אופן סידורי ישיבה, סגירת המסיבה (שלא סוגרים לפני הזמן, שאין הגבלת זמן), כמות מלצרים וברמנים, ילדים, רזרבות, תשלומים בסוף, הכל, אל תשאירו שום דבר לא סגור .
 
למעלה