קרדיטים... יש ביקוש? :)

oritdar1983

New member
שנייה לפני שמתחילים...


אז לפני כל הקרדיטים אני חייבת להגיד לכולכן תודה ענקית על העזרה והשיתוף...הייתן לי לעזרה גדולה, אירגון חתונה בחודש לא היה כזה ביג דיל שאתן עזרתן בכל שאלה, אז תודה! וכמובן מזל טוב לכל הכלות לעתיד
 

oritdar1983

New member
חתונה ברגע האחרון, מי אמר שזה לא אפשרי...? :)

יש לי משפחה קרובה מאוד שגרה בחו"ל ונפתח לנו חלון הזדמנויות, טווח של כמה שבועות להתחתן ושהם יוכלו להיות נוכחים בחתונה אז החלטנו לעשות חתונה ברגע האחרון :), כלומר להרים חתונה בחודש וכמובן לחסוך הרבה כסף על הדרך...
העיקרון הוא כזה - ככל שמתקרבים יותר לתאריך היעד, ככה המקומות מוכנים יותר להתגמש מבחינת המחיר בכדי לסגור את הימים הפנויים שלהם.
חשוב לציין שכל הסגירות ובחירת הספקים זרם מעולה, שום דבר לא נתקע וגם בגלל שסמכנו מאוד בעלי המקום לקחנו את כל הספקים שהם המליצו לנו...

לנו זה היה הדבר הכי חכם לעשות כי גם כמובן המשפחה שלי הייתה באירוע, גם התחתנו במקום שאהבנו ולא היינו צריכים להתפשר וכמובן שחסכנו בדרך הרבה כסף, אז שאף אחד לא יגיד לכם שחתונה בחודש זה בלתי אפשרי כי זה לגמרי כן ואפילו נשארו לי כמה ימים ללא סידורים שפשוט נחתי לפני החתונה!
 

oritdar1983

New member
ההזמנה


אחרי חפירות ממושכות מאוד באינטרנט החלטנו לעצב הזמנה פשוטה ויפה שתשקף את האווירה של החתונה...מקווה שאתן אוהבות :)
 

oritdar1983

New member
מקווה בתל אביב

ממליצה בחום על מקווה פקיעין בתל אביב, המקום נקי ומסודר מרגיש קצת כמו ספא עם המגבות הקטנות המגולגלות :)...הבלנית הייתה מקסימה ונעימה, ממליצה בחום.
 

oritdar1983

New member
אולם חתונה


החלטנו מראש שנראה רק 5-6 מקומות ומתוך זה נחליט מה אנחנו אוהבים בכדי לא להתברבר יותר מידי...
היינו בבית כנסת שד"ל, בתל אביב, חוות אלנבי, Q גליל ים, Bau, הקומה הרביעית וב- "7" ( המקומות לא התאימו מכל מיני סיבות, אם מישהי רוצה פירוט, בשמחה )
החלטנו להתחתן באולם שנקרא "7" הממוקם בתל אביב...מעבר לעיצוב האורבני שאהבנו מאוד, העניין שזה עשר דק' נסיעה מהבית שלנו וכל החברים יכולים להגיע במונית ולשתות כמה שהם רוצים די קנה אותנו
רמת השירות שניתנה לנו לאורך כל הדרך הייתה מדהימה, כולם היו מאוד נעימים, שירותיים ולא היה לנו שום חיכוך ואפילו הקטן ביותר עם האחראים, כי באמת המקום מתייג את עצמו כיוקרתי ואנחנו לפחות מרגישים שקיבלנו תמורה עבור הכסף הן מבחינת השירות והתיפעול וגם מבחינת האוכל המ-ע-ו-ל-ה שהיה שם.
 

aaaa145

New member
מזל טוב :)

אשמח לדעת למה פסלתם את הקומה הרביעית ואת הבאו
 

oritdar1983

New member
חופה - רב

הרב שחיתן אותנו הוא הרב אריאל שאני ממליצה עליו בחום! הוא רב ליברלי שהבין שאנחנו זוג חילונים עם זיקה קלה לדת בהתאם לזה החופה התנהלה...
הוא היה מאוד משעשע והאורחים אמרו שהייתה חופה מאוד מרגשת ומצחיקה :)
 

oritdar1983

New member
שיר כניסה

אם היה משהו שהתעכבתי עליו שעות,ימים ושבועות ( היו לי רק 4 שבועות, מזל!! ) זה השיר כניסה...לאחר הרבה התחבטויות חפירות והשמעות לכל מי שרק מסכים לחוות דעה, הגעתי להחלטה:

hallelujah - alexandra burke

היה מרגש ביותר!
 

oritdar1983

New member
שמלת כלה - שרון כץ

את השמלה עשיתי אצל המעצבת המדהימה, שרון כץ, זאת לאחר שעשיתי אין ספור סיבובים אצל מעצבי שמלות כלה בתל אביב ולא מצאתי משהו שממש אהבתי עד שהגעתי לשרון.
אני חייבת לציין שמאוד אהבתי את שרון והצוות שלה כי הרגשתי שהן היו מאוד אמיתיות איתי, אם היה משהו שלא החמיא הן אמרו והתוצאה יצאה מדהימה לדעתי!

** צירפתי תמונה של הדוגמנית :)
 
למעלה