קרדיטים !

iritki

New member
טבעות

בהתאם להמלצות מ – mit4mit, הלכנו ל – "בטבעת זו" בדיזנגוף סנטר. זה לא שהטבעות שם לא היו יפות, אבל המחירים היו קצת גבוהים. חזרנו שוב לאתר, ומצאנו את תומר פלר. נפגשנו איתו אצלו בבית, ובחרנו שתי טבעות יפהפיות, שהיו גם יותר זולות מהקודמות שראינו. מומלץ ללכת לראות לפני שנסגרים על דגמים יקרים.
 

iritki

New member
דיג'יי - מורן שניצר התותח

רצינו בהתחלה את מורן קריב, כי הוא היה בכמה חתונות קודמות שהיינו בהן. אבל – הוא גם היה לא פנוי, וגם היה יחסית יקר. במומלצים של מיני ישראל היו כמה שמות, ותיאמנו פגישה עם מורן שניצר. הקליק היה מיידי. הוא פשוט הבין מה אנחנו רוצים, והתחברנו אליו לגמרי. בערב עצמו הוא זכר את כל השירים שרצינו (גם כשאנחנו לא זכרנו), וגם את כל השירים שלא רצינו, החזיק את הרחבה כמו שצריך, והיה פשוט מלך. אין מספיק מלים שיתארו כמה חשוב שהדיג'יי יהיה בראש שלכם, ומורן מהבחינה הזאת היה מדהים.
 

iritki

New member
צלם

כמו בכל ההכנות גם כאן הלכנו על הספק השני שראינו. היה לי מאוד קשה לדעת מה אני רוצה מצלם ולא ראיתי הבדל כל כך בין כל התמונות שראיתי באינטרנט. מהפגישה הראשונה עם הצלמת יצאתי עם ספקות אבל לא ידעתי להגדיר אותן וניסיתי לזרום עם זה בכל זאת. אחרי כמה אי הבנות והשגות לא חתמנו בסוף על חוזה איתה ונאלצנו, די ברגע האחרון, למצוא צלם אחר. נפגשנו עם אספוזה אבל זה הרגיש לנו שהם רגילים לאירועים יותר המוניים ונוצצים ולא בסגנון שלנו. אחרי חיפוש ב – mit4mit ואחרי עוד כמה שיחות טלפון הגענו לאסף מור. הוא הבין את הסגנון שלנו (כזה שלא ממש ידענו להגדיר קודם לכן) הסביר לנו על סוגי הצילום השונים והראה לנו את ההבדל (DSLR מול וידאו רגיל ). אהבנו את עיצוב האלבומים שלו והמחיר היה מעולה – 8400 ₪ לשני צלמי סטילס, צלם וידאו ו3 אלבומים.
ביום האירוע הוא וצלם הוידאו הגיעו בזמן, הספקנו לעצור בשני לוקיישנים ולהגיע בזמן לאולם, שם חיכה לנו צלם נוסף. הם היו נחמדים ולא מורגשים מידי ואני מרוצה מהתמונות שהגיעו אחרי כ - 3 שבועות.

התמונה של השמלה, של הנעליים וכו' הם כמובן תמונות שהם צילמו
 

iritki

New member
עיצוב אולם

המעצבת המקורית שמיני ישראל הציע לנו פשוט לא הבינה מה אנחנו רוצים. העיצוב הבסיסי שלה היה בסיסי מדי, וכל דבר (כולל, למשל, השביל מהבד הלבן שהולכים בו עד לחופה) היה בתשלום נוסף. אחרי חודש של לך-ובוא התייאשנו ממנה, וקיבלנו אישור לבחור מישהו אחר. דרך דיל של מאורסים מצאנו את ורד רוז עיצובים, ונפגשנו איתן ברחובות. הן היו מקסימות, והבינו מהר שאנחנו רוצים וצריכים עיצוב מינימליסטי שלא ינסה להאפיל על מיני ישראל (וגם לא אמור). הן עובדות המון עם פרחים (שזה בכלל כיף), והיה תענוג לעבוד איתן.
 

iritki

New member
איפור ושיער

לקחתי את זו שהייתה בחתונה של אחותי – בתיה צוקר. באיפור ושיער ניסיון הרגשתי שהיא לא ממש השקיעה כי אני "לקוחה בטוחה" אבל אחרי שדיברתי איתה על זה והיא גם הורידה לי את המחיר, ביום החתונה עצמו היא הגיעה בזמן והייתה מאוד מקצועית וחייכנית. 1300 ₪ לאיפור ושיער עבורי, 250 ₪ לאיפור או שיער למלוות ו500 ₪ להגעה לאירוע בשביל תיקונים וטאץ' אפים אחרי הצילומים לפני החופה ואחריה.
 

iritki

New member
ריקוד

רצינו ריקוד ראשון, אבל לא סלואו פוצי-מוצי של כיתה ו'. הלכנו על סלסה. לקחנו שני שיעורי ריקוד אישיים אצל איריס ואסף בוטיק ריקודים, בסטודיו שלהם ברמת החי"ל. קיבלנו מחיר מעט יותר נמוך בגלל היכרות קודמת, אבל בכל מקרה הם יודעים את העבודה. מאוד עוזר שהם שניים (בכל רגע נתון כל אחד מהם עבד עם אחד מאיתנו), והשיעור הפרטי היה בהחלט יעיל. לקחנו רק שני שיעורים מפאת קוצר הזמן, והתאמנו המון בבית בין השיעורים ועד האירוע, אבל זה השתלם – אנשים הופתעו (לטובה) מהריקוד.
 

iritki

New member
מתנות לאורחים

חיפשנו הרבה זמן מתנות לאורחים. מצד אחד, לא רצינו משהו שאין מה לעשות איתו (כמה חמסות אנשים כבר צריכים בבית), ומצד שני רצינו משהו לא יקר מדי. מצד שלישי, רצינו שזו תהיה סוג של תרומה לקהילה, וחיפשנו כל מיני עמותות שמכינות דברים כאלה. מצאנו את עמותת מש"י ברחובות, שהכינו לנו מגנטים בצורה של תפוח, עם מדבקה של דבש מצוייר עליהם. הוספנו לזה את שני הכרטיסים עם המתכונים שהדפסנו, והם גם ארזו לנו את הכל יחד. גם אנחנו וגם האורחים היו מרוצים.
הכרטיסים- שבצד אחד תמונה שלנו עם כיתוב "תודה שהשתתפתם" ובצד השני מתכון שלנו וברכת שנה טובה הפכו את המתנה למאוד אישית ומאוד שלנו. אחרי שהעליתי את הרעיון כבר לא יכולתי לוותר עליו ואני מאוד מרוצה מהביצוע.
 

ray of light

New member
רעיון חמוד!

רעיון חמוד!
אהבתי :)
גם אני חשבתי בהתחלה לשלב מתנה קטנה עם ספר מתכונים שאכין.. אני כרגע ירדתי מהקונספט אבל אולי עוד אחזור בהמשך..
 
למעלה