ביגוד, הנעלה, תכשיטים ואביזרים 21/02

butwhy

New member
שמלות כלה עד 2,000 ש"ח - סקירה

היי לכן,
היום שלחתי לחברה שמתחתנת מייל שמפרט את כל חוויותיי מחיפושי השמלה. גם היא (כמוני) הגבילה את התקציב שלה ל-2,000 ש"ח. אחרי ששלחתי חשבתי - היי, זה יהיה נחמד להעלות את ההמלצות לפורום! אז הנה:
[אני רק אגיד שגם היא וגם אני בעניין של שמלות פשוטות, והיא אפילו שוקלת שמלה קצרה או שמלת ערב בצבע בהיר. אני לא
]
פישנדג- כיכר מסריק - החנות היחידה שהלכתי אליה שהיא לא בתקציב (השמלות שם עולות בערך 4,000-5,000). יש שם שמלות מאוד נחמדות ויפות, יש גם פשוטות. צריך לקבוע איתם פגישה מראש והמחיר הוא לקניה.
בכל שאר החנויות את לא צריכה לקבוע פגישה, רק לבוא ולראות, וברובן (אם לא בכולן) יש גם שמלות ערב. כל השמלות לקנייה:
מרסלה - דיזנגוף 181 - זו חנות קטנטונת וחמודה שיש בה גם שמלות כלה (ארוכות, קצרות, מה שתרצי) וגם שמלות ערב. לקנות מהקולב עולה סביבות 700-900 ש"ח לפי מה שאני זוכרת לשמלת כלה ארוכה, לתפור מחדש - בסביבות 1,500. ומרסלה עצמה ממש חמודה.
ורדית לאור - דיזנגוף 152 - חנות מאוד נעימה, המוכר מקסים ומאוד סבלני, יש שם גם שמלות כלה ארוכות, גם קצרות, גם שמלות ערב. יש שם דברים מאוד יפים ועדינים לדעתי (אני קניתי את השמלה שלי שם
).
ליד ורדית לאור יש את קארין ואת שולי - אני לא הייתי שם אבל אמרתי קראתי המלצות (בפורום הזה!).
sipa - דיזנגוף 223 - גם שם יש שמלות כלה ארוכות וקצרות וגם שמלות ערב. שמלות הכלה הארוכות הן פחות פשוטות מהחנויות שציינתי קודם, יש שם מחוכים, אבנים מנצנצות וכלמיני. חברה שלי, שבאה איתי לראות ממש אהבה את הבדים ואת איך שהשמלות ישבו על הגוף. היינו שם בזמן שהייתה שם מישהי שחיפשה שמלה לבנה קצרה ודווקא כאלה יש להם, מאוד פשוטות, יפות ונחמדות. מה שאני ראיתי שם (שמלות הכלה הארוכות) עלה 3,500 לתפירה מחדש אם אני זוכרת נכון. אבל צריך להגיד שהפנתה אותי לשם מישהי שאמרה שהיא תפרה שם שמלת כלה על בסיס דגם של שמלת ערב שהיא ראתה בחנות וביקשה בצבע בהיר, וזה עלה לה 2,000 ש"ח. אני לא בדקתי את שמלות הערב, אבל זו יכולה להיות אופציה.
מקום שנכנסנו אליו לגמרי במקרה הוא נטע - דיזנגוף 119. זו חנות של שמלות ערב ובגדי מעצבים, הם אמרו שהם מביאים בד"כ 3 שמלות כלה לבנות בשבוע, והדגמים כל הזמן מתחלפים. כשאנחנו היינו שם הייתה רק שמלת כלה אחת, היא הייתה חביבה (חברה שלי ממש אהבה אותה, אני פחות כי החלק העליון שלה היה תחרתי ואני לא אוהבת תחרה). הם רצו עליה 350 ש"ח (מבצע אחרי שהיא עלתה 700 ש"ח) והיו מוכנים גם לעשות לנו הנחה. בכל מקרה לדעתי ממש שווה לעבור ולראות אם במקרה יש להם משהו שמדבר אליך, ולו בגלל המחיר.
TANTI BECKY - בר-כוכבא 63 - גם שם מצאתי שמלה שמאוד אהבתי והתלבטתי אם לקנות. יש שם מספר מצומצם של דגמים, בין 1,000-4,000 ש"ח, והמוכרת שהייתה שם אמרה שהן לא מביאות יותר שמלות כלה, אבל עבר קצת זמן מאז כך שיכול להיות שהן התחילו להביא שוב. יש שם דברים מאוד מאוד פשוטים ועדינים וגם דברים קצת יותר כלתיים, עם תחרה וכו'. קונים מהמדף והם לא עושים תיקונים.
עינת ספרא - לא הייתי אצלה כי זה רחוק יחסית מהשאר וכבר מצאתי מה שרציתי, אבל היא עיצבה את השמלה שראיתי ואהבתי בטנטי בקי ובאתר שלה יש דברים מקסימים, והיא גם הייתה פשוט מקסימה כשדיברתי איתה בטלפון. השמלה שאהבתי בטנטי בקי עלתה 1,600 מהמדף, ועינת אמרה שתפירה מחדש עולה החל מ-3,000. לפי מה ששמעתי בחנות שלה יש עוד דגמים שאפשר לקנות מהמדף. מעצבת גם שמלות ערב.
הבנות בפורום (שוב אתן!) ממליצות מאוד גם על לימור רוזנברג-שחק, היא בהרצליה ואני לא יודעת מה המחירים. לא הייתי שם, אבל זו עוד אופציה.

נראה לי שזה מסכם פחות או יותר. אני ממש ממליצה להתחיל מהאזור בדיזנגוף שבו מרוכזים רוב הדברים, החוויות בחנויות האלה היו מאוד חיוביות.
בהצלחהההההההה!!!
 

yaeli beli

New member
מוסיפה

לא הכל עד 2000 שקל, אבל בהחלט במחירים נמוכים מהממוצע.

רינה בהיר, רח' מונטיפיורי בתל אביב: שמלות להשכרה מהמלאי הקיים במחיר 3500-4000 ₪, כולל תיקונים. שמלות כלה במגוון מאוד רחב של סגנונות ומידות.

ורדית לאור, רח' דיזינגוף בתל אביב: יש לה חנות על דיזינגוף וסטודיו ברחוב שיר (פינת דיזינגוף). הסגנון מאוד רומנטי, השמלות עשויות לייקרה, תחרה ובדים "נוזלים". השמלות הן לקנייה במחירים שבין 2000-5000 ₪. יש עכשיו מבצע על שמלות באורך עד הברך: 600 ₪ במקום 1200. השמלות מאוד קלילות ונשפכות. אני חיפשתי בדים דווקא יותר "אוספים", אז לא התאים לי....

מרסלה, רח' דיזינגוף בתל אביב: מלאי מאוד מצומצם של שמלות בסגנון דומה לזה של ורדית לאור.

אאוטלט / נירית לבב, רח' דיזינגוף בתל אביב: מגוון רחב של סגנונות, מפשוט ועד מצועצע (עניין של טעם, כמובן) אבל המידות די קטנות וסטנדרטיות. 1500 ₪ להשכרה, 2000 ₪ לקניה. לא אהבתי שכל הזמן צועקים שם שאסור לצלם....

נעמה בצלאל, רח' דיזינגוף בתל אביב: אותן גזרות כמו של השמלות הרגילות שלה, רק בבדים לבנים ועם תחרה. בין 3000-4000 ₪ לקניה. עכשיו יש מבצע של 50% על כל שמלות הכלה. לטעמי יקר מדי ביחס לתמורה.

פגנקה, רח' דיזינגוף בתל אביב: שמלות פשוטות (מדי) בבדים נשפכים. מי שאוהבת DIY, שווה לקנות ולהוסיף לבד תחרה / סיכה יפה / אפליקציות / חגורת סאטן ולשדרג את השמלות. בין 550-700 ₪ לקניה.

חנה פרנקו, בכפר סבא: מעצבת מקסימה עם טעם מאוד טוב. שמלות מאוד "כלתיות", אבל בסגנון מעודן ומאוד מחמיא. יודעת בדיוק מה מתאים למבנה הגוף וקולעת לטעם של הכלה. ראיתי שם שמלות להשכרה במחירים של 2000-3000 ₪, לא יודעת אם זה הטווח של כל השמלות אצלה. יש אאוטלט של שמלות עודפים לקניה החל מ- 500 ₪, ללא תיקונים. מומלצת מאוד.

לטיציה דלה רוקה, ברחובות: שמלות להשכרה בטווח של 1500-2500 ש"ח. מתאים גם לדתיות.

ליאת ברש "בראשית", מרום נווה ברמת גן: עכשיו יש מבצע החל מ- 1500 ש"ח לקניה.
 

Norma Desmond

New member
גם אני קניתי את השמלה שלי אצל ורדית לאור

בינתיים אני מרוצה ממנה
. 2500 ש"ח לקניה, ונראה שיש לה סבלנות והיא זורמת עם כל ההתלבטויות והשינויים שאני מבקשת
 

butwhy

New member
כיף לשמוע!

אני הולכת למדידות ותיקונים בפעם הראשונה השבוע, מקווה שיעבור טוב!
 

Amita9

New member
מאין אפשר לשאול הינומה? האם נהוג לשכור ממעצב?

נזכרתי שאין לי הינומה.. האם מעצבים נוהגים להשכיר אם לא לוקחים מהם שמלה?

יש אולי איפשהו לקנות?
 

ronitvas

New member
תלוי מי

אם רוצים לקנות, ממליצה לחפש באינטרנט... לרוב זה זול יותר
 

tali19830

New member
לאן אפשר לתרום שמלת כלה

אני מריגשה מוכנה לתרום אותה :) איפה יש גמ"ח באזור המרכז?
 

נ ט ע 1986

New member
מכירה את שתי העמותות.. ->>

הראשונה היא לא עמותה דתית אלא עמותה ל-כ-ל האוכלוסיה (אם כבר היא יותר לחילוניות, ומספקת גם תסרוקות ואיפור, נעליים, הינומות, כפפות, תכשיטים, והכל בהתנדבות) פגשתי את הבעלים שהקים את העמותה עבור אחיו שנפטר. בנאדם מ-ד-ה-י-ם. גם אני תרמתי אצלו שמלה. והעמותה השניה דיי חדשה של 2 נשים אחת תופרת מתחילה והשניה סטייליסטית שגם עושות הכל בהתנדבות (אם כי זו דרכן לצבור ניסיון וותק בתחום). בכל מקרה שתי העמותות עושות הכל בהתנדבות ומרוב לב גדול...
 

Mitmit101

New member
מחפשת בובת חתן כלה

כמו ששמים בעוגה עדיף בגודל גדול יחסית

תודה רבה
אה וכן זה מאד דחוףףף
 

Shir Rose

New member
ראיתי כזו השבוע בחנות "סהר"

באזור התעשיה גרנות (קיבוץ גן שמואל).
הם עושים גם משלוחים אם אני לא טועה..
 

ronitvas

New member
אם זה לא היה דחוף הייתי

ממליצה לחפש באינטרנט. יש מדליקים לאללה.
ראיתי בכמה חנויות של פיצ'פקעס באיזור שוק לוינסקי ונחלת בניימין. מצטערת שאני לא זוכרת איפה בדיוק....
 

Mitmit101

New member
מבאס אתמול הייתי בלוינסקי..

אנסה לחפש חנויות של מתנות וכו..
אגב ראיתי שיש גם בפעמית סטור..
אבדוק היום.. תודהה
 
למעלה