מקומות לאירועים קטנים 29/1/13

FayeV

New member
אחוזת מרגו


יתרונות וחסרונות - חוץ מהעובדה שלדעתי, המקום הוא אחד מהמיוחדים שראיתי, מבחינתינו הוא היה גן עדן - הכל די כלול במחיר (אפילו פטריות החימום בחורף), כך שאין ממש הפתעות של הרגע האחרון, ולא ניסו לדחוף לנו שום דבר או אף ספק. המלצרים שם ברמה מאוד גבוהה (ממש לא ילדודס), האוכל הוא אוכל של מסעדה ולא קייטרינג (כשאין אירועים, המקום פתוח כמסעדה). חסרון שקראתי בביקורות הוא שאין חניה צמודה למקום,
טווח מחירים - נכון לחתונה שלנו, היו שלושה סוגי תפריטים - 190, 220 ו-250 ש"ח לאדם לפני מע"מ(אם אני לא טועה!). המחירים כוללים את האוכל, שכר המלצרים והברמנים, בר (תוצרת הארץ), עיצוב (אין הרבה מה להוסיף שם, הם שמים פרחים על השולחנות ואתה יכול לבקש אילו פרחים) והגברה. התאורה עולה משהו כמו 1000-1500 ש"ח, ומקבלים אותה בחינם אם לוקחים את DJ הבית.
תלתן| חוות דעת - באמת שאין לי הרבה דברים רעים להגיד על המקום. האוכל היה מדהים (אני יודעת כי טחנתי סטייק
), והוא באמת ברמה של מסעדה טובה. השירות היה מעולה ומקצועי. היחס היה נהדר. היינו במשהו כמו 7 אולמות, וזה באמת המקום היחיד בו הרגשתי שלא מנסים לעשות עליי קופה, אלא באמת לבוא לקראתי. הכל כל כך תקתק שלא הייתי צריכה לדאוג לכלום, ואני ממליצה על המקום הזה בלב שלם.
דברים שחשוב לדעת- המקום הוא בעצם בית משנות ה-20 של המאה הקודמת, והוא מיועד לשימור. לכן, הוא מחולק למספר חללים (אני חשבתי שזה היה יתרון), וגם אין שם מעלית כי פשוט לא מרשים להם להתקין שם מעלית. בנוסף, ממה שהבנתי, הם סוגרים את כל המקום לארועים מ-100 איש בלבד, אך בגלל שהמקום מחולק לחללים, ניתן לקיים אירועים מצומצמים יותר.
כמות אנשים בחורף ובקיץ - בחורף נכנסים לשם עד 170 איש (לדעתי באופן פרקטי, הוא מתאים יותר ל-150 איש). בקיץ, הבנתי שנכנסים לשם יותר אם חלק מהאנשים יושבים בחוץ.
מינימום לתשלום- עוד קטע נהדר של המקום - הזוג מתחייב על 100 מנות, בעוד שהמקום מתחייב על יותר, כך שאלא אם מגיעים בסוף פחות ממאה איש, אין סיכוי לצאת בהפסד. בנוסף, משלמים על מנות ולא על שולחנות, כך שאין לא צריך להתעסק עם רזרבות ושטויות. מנות ילדים עולות 80 ש"ח.
ספקים חיצוניים - בהחלט! במעמד הסגירה, הציעו לנו את ספקי הבית, אבל אף אחד ממש לא לחץ עלינו להביא אותם או עשה לנו בעיות כשלא סגרנו איתם.
 

yelly

New member
קיסר ים

אנחנו הולכים להתחתן שם עם זאת מאוד מפוקחים בנוגע לדברים אז אנסה להעלות אותם כמו שהם :
יתרונות וחסרונות - יתרונות- מקום יפה, מיוחד על הים בקיסריה . חסרונות- יקר .
אם אתם יודעים טווח מחירים - בקיץ בין מתחיל מ280 ללא מע"מ , כתלות במספר האורחים והיום בשבוע , כולל קיטרינג של המקום, בר תוצרת חוץ , עיצוב בסיסי תאורה והגברה.
האם יש דברים שחשוב לדעת עליהם ולקחת אותם בחשבון בבחירת המקום - יש אזור פנימי ואזור חיצוני למי שאוהב\ לא אוהב הפרדה.
כמות אנשים בחורף ובקיץ - עד 250 +- בקיץ. בחורף לדעתי בסביבות המאה וקצת.
האם יש מינימום לתשלום - לא ניתן גם לעשות אירועים קטנים פחות מ-100 איש אבל המחיר יקר ככל שכמות האנשים קטנה
האם אפשר להביא ספקים חיצוניים - כן .
פירוט נוסף - פטי- הבעלים של המקום או שמתסדרים איתה או שלא- לנו היא מתאימה :)
 

hillala8

New member
לנו היא לא התאימה

אבל האמירה מאוד נכונה.

בנוסף, בהקשר של האוכל והבר כדאי לציין שעל הרבה דברים בתפריט צריך להוסיף תשלום, ובר לא כולל יין שלעיתים זו הוצאה נוספת לא קטנה בכלל.

בקשר לכמות אנשים: בחורף נכנסים באוהל עד 168 איש, בקיץ לדעתי עד קרוב ל-200, מעבר לזה מושיבים אנשים בחלל הפנימי מה שלא מאפשר ריהוט אלטרנטיבי בקבלת הפנים והריקודים ולדעתי זה ממש מוריד מהאפקט (יש להם ריהוט אלטרנטיבי מאוד יפה).

מה שכן, המקום באמת מקסים ומיוחד, יש לו אופי לא רגיל ואני הורסמתי מהמקום- בזה אין ספק.
שיהיה הרבה מזל טוב ואני כבר מחכה לקרדיטים.
 

yelly

New member
בנוגע להערות

בנוגע ליין - זה נכון , בנוגע לאוכל- אנחנו היינו בטעימות ולשמחתי לא הרגשנו שיש לנו צורך במנות בתוספת התשלום וגם ההורים לא הרגישו ככה (והם מאוד בררנים) אז זו בהחלט הקלה. כמובן שהחוזה היה מותנה בטעימות למקרה שנראה שכן יש צורך להוסיף את מנות היקרות ואז כנראה היינו מפילים את הדבר כי זה באמת היה יוצא ממש משהו לא הגיוני ..
 

noya66

New member
גם אנחנו מתחתנים שם


אנחנו באמצע מאי. מתי אתם?

רק עוד כמה נקודות שחשוב להדגיש.

* כמו שנאמר כבר- אם יש יותר מ190 אנשים בקיץ יש צורך בייצירת חלל נוסף עם עוד שולחנות. אפשר להכניס אותם בתוך האולם (שם הרבה פעמים קבלת הפנים, ושם גם רחבת הריקודים), או כמה שולחנות למעלה ברחבה מעל הדשא (מי שהיה שם מבין). ככה או ככה ההפרדה היא לא להיט (לדעתי).
* החופה היא מסורתית. יש אופציה לחופה בנויה (קוראים לזה יפנית נראה לי) אבל זה לא במיני-אמפי עם הנוף המהמם. לי זה מושלם כי זה מה שרציתי בכל מקרה. לא כולם יסכימו איתי.
*המחיר לא כולל יין, בירה וקאוות.
* יין -קונים לבד. הם יכולים להשיג מחירים ממש טובים מייקבי תישבי (שהם מעולים)
* בירה - תוספת תשלום
* קאוות - דורש מהם השכרת כוסות, אז זה גם תוספת תשלום
* אני לא יודעת איזה ספקים חיצוניים אפשר לעבוד. לא ביררתי לגבי הקייטרינג (שלהם מעולה), אבל אם מביאים מעצבת שהיא לא שלהם הם דורשים עמלה מאד גבוהה.

פטי ומושיק מקסימים. זה נכון שלא כולם יתחברו אליהם אבל הם סופר מקצועיים ומאד כיף לעבוד מולם. המקום והמיקום מהממים. שאר הדברים אוכל לדעת רק בדיעבד.
 

aluma83

New member
פיצ'ונקה

התחתנתי שם באוגוסט, ואפילו כתבתי כבר קרדיטים ששוכבים אצלי מוכנים במחשב, אבל בסוף החלטתי לגנוז אותם בגלל חוסר הרצון להיחשף. אז זו הזדמנות מעולה מבחינתי להעתיק לפה מה שכבר כתבתי על המקום:

היתרונות של המקום:
1. נוף מהמם של הרי ירושלים, ואווירה כללית מאוד רגועה וטבעית.
2. אוכל ברמה של מסעדה טובה.
3. יחס מצוין והתנהלות מאוד נעימה מול בעלי המקום.
4. התנהגות הוגנת לאורך כל הדרך – היתה הרבה גמישות מצידם בשלב החתימה על ההסכם ולא היו הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון.
5. מזג אוויר נח יחסית, זה פתרון טוב למי שרוצה לעשות אירוע שכולו בחוץ ופוחד מהלחות והחום במרכז.
חסרון אחד וכמה נקודות ששווה לשים אליהן לב אם שוקלים לערוך שם אירוע:
1. אין במקום חדר חתן כלה. יש אפשרות לקחת חדר בצימרים שנמצאים ממש צמוד למסעדה. אנחנו לא עשינו את זה, וזה לא מאוד הפריע לנו, אבל בכל זאת קצת מציק שאין איפה לשים את כל הדברים במהלך החתונה.
2. מבחינת מיקום – נס הרים נמצאת במרחק של בערך שעה נסיעה מתל אביב וחצי שעה נסיעה מירושלים. הנסיעה משני הכיוונים כוללת קטע של כביש צר ומתפתל. באור יום זה לא בעייתי, בלילה זו עלולה להיות נהיגה קצת קשה למי שלא מכיר את האזור.

טווח מחירים: אחנו שילמנו 230 ש"ח לאירוע של 100 איש. כולל מע"מ, לא כולל שכר מלצרים.

מבחינת מספר אנשים – אין להם מינימום מוגדר. אמרו לנו שגם ל 70 איש אין להם בעיה לעשות אירוע. מבחינת מקסימום אני חושבת שמשהו כמו 300 איש. אנחנו עשינו אירוע של 100 איש, וזה היה בדיוק מתאים. המקום הרגיש מרווח, פתוח, והיה מקום לכולם להתרווח וליהנות. יצא לנו להיות שם בכמה אירועים, וכמעט כולם היו של בערך 250 איש, או אפילו יותר, ואז המקום מרגיש צפוף ומאבד הרבה מהיופי שלו. אם עושים אירוע מעל מספר מסוים של אנשים חלק מהאורחים יושבים בחלק הפנימי של המסעדה, ואז יש הפרדה בין האורחים, וגם מי שיושב בפנים לא זוכה ליהנות מהנוף והאווירה המקסימה בחוץ. מצד שני, צריך לשים לב שאם עושים אירוע קטן שמתקיים כולו בחוץ, המסעדה ממשיכה לפעול. בחתונה שלנו היו כמה אנשים שישבו ואכלו במסעדה. לנו זה בכלל לא הפריע וזה אפילו שעשע אותי בכמה הזדמנויות (כל פעם שהלכתי לשירותים אנשים מחאו לי כפיים, וכשהתכוננו לצאת לחופה הרגשתי שכולם מסתכלים עליי), אני מניחה שיש אנשים שזה יכול להפריע להם.

אין בעיה להביא ספקים חיצוניים, ובאופן כללי, לא היתה בעיה עם אף בקשה שלנו, הם היו מאוד גמישים ונוחים.

אם זה לא היה מאוד ברור עד עכשיו - אנחנו היינו מאוד מרוצים מהמקום, ומאוד שמחנו שבחרנו בהם. אם יש שאלות על המקום אני אשמח לענות
 

noya66

New member
פיצ'ונקה - עוד כמה דק

אז הלכנו לראות את פיצ'ונקה גם. בסוף לא בחרנו את המקום אבל זה הרושם שלנו:
* המקום מהמם והבעלים מאד נחמד, המקום והמיקום מהממים ברמה אחרת
* נכון לאוגוסט2012, המחירים לקיץ 2013 מתחילים ב250 שח (כולל מע"מ)
* צריך להביא בר חיצוני
* לא כולל שכר מלצרים

הנקודה שהכי הפחידה אותנו זה הנסיעה לשם. הדרך לנס הרים מאד מאד מפותלת והכביש צר. תכננו חתונת שישי בצהרים אז לפחות האורחים לא היו אמורים לנהוג לשם בחושך, אבל בדרך חזרה ככה או ככה הם נוהגים מדושנים ושבעים ושלא לדבר על אלו שכן שתו... אותי הפחידה המחשבה של האנשים שהם הכי קרובים אלי נוהגים בדרך שכזו.

בסוף למה לא הלכנו על המקום? גם כי אהבנו מקום אחר הרבה יותר, אבל בעיקר כי הצד של החצי השני ברובו מהצפון המאד רחוק אז החלטנו שאולי עדיף מקום יותר באמצע.
 

noya66

New member
אנחנו?


בחרנו בקיסר-ים.
אחרי שהסתובבנו במקום ונפגשנו עם הבעלים הבחור אמר "ככה דמיינתי את החתונה שלי", אז הבנתי שלא יהיו התלבטויות...
 

עקשנית25

New member
אנחנו לא הלכנו לשם בגלל

שבאמת כמו שקודמתי כתבה פחות ממאתיים איש המסעדה פתוחה.

וזו מסעדה לא קטנה, ובקיץ עלול להיות שם לא מעט אנשים...
ואני לא יודעת את סדרי העדיפות של המטבח אז...

לא חייבים בכח :)
 

aluma83

New member
אכן בעייתי


החתן רוסי, ואני בכלל צמחונית.
סיפרתי לאמא שלי שהמשמעות של זה זה "קטנה" בפורטוגזית
 

m a y a n a

New member
מבחינת צל: יש ציליות?

אני מבינה שעשיתם את כל האירוע בחוץ, היו לכם ריקודים?
אשמח לתמונה של המקום ערוך לחתונה (אפשר בפרטי)
 

aluma83

New member
יש הצללה מלאה

כל האירוע שלנו היה בחוץ, ולא היתה שום בעיה מבחינת ההצללות.
באזור של הקבלת פנים יש שתי שמשיות גדולות שמכסות את השטח, ובאזור של האוכל יש ציליה גדולה.
יש רק שני אזורים שהם בלי הצללה - אחד מהם זה האזור של החופה, שרק החופה עצמה נותנת צל, אז יוצא שחלק מהאנשים עומדים בשמש. ואזור שני זה מין פינת זולה קטנה שיש להם שם, ששם אין הצללה בכלל. אנחנו דאגנו להביא לאזור הזה שתי שמשיות קטנות בעצמנו, וזה נתן פתרון לא רע.
הריקודים מתקיימים בדרך כלל באזור של הקבלת פנים. אצלנו זה היה שלב די קצר.

מצרפת תמונה אחת של האזור של האוכל. התמונה הזו צולמה עוד לפני שהאירוע התחיל, כשהשמש היתה בזוית, ולכן נראה שיש אזורים שהם קצת בשמש. עד שהאירוע התחיל השמש הגיעה בדיוק מלמעלה, ככה שהכל היה מכוסה בצל. ומאחורה רואים את הפינת זולה שדיברתי עליה, כנ"ל גם כאן זה עדיין לגמרי בשמש, במהלך האירוע היה צל חלקי בזכות שתי השמשיות שהבאנו.
 

Virginia Gal

New member
פיין קלאב?

מישהו יכול להמליץ?
אנחנו מחיפה ורוצים מקום פתוח ל- 200 מוזמנים, לא אולם. מאוד מאוד אהבנו את פיין קלאב.
לתחילת ספטמבר נתנו לנו הצעה של 270 ש"ח למנה אבל זה לא כולל תאורה והגברה.
האם זה יקר? ממוצע?
אני לא מהאנשים המתמקחים. אתן חושבות שאם נתמקח זה יוכל לעזור?
 
למעלה