קשה לבחור די-ג'י...

dalkolom

New member
קשה לבחור די-ג'י...

שלום לכולם,
קשה קשה לבחור די ג'י... למישהו יש עצות לאיך עושים את זה????
כמובן מישהו שנתחבר אליו בפגישה אבל קשה לפי זה לדעת עד כמה הוא יודע לקרוא את הקהל...
בנוסף ראיתי שהשרשור די ג'יים ומחירים היה לאחרונה ב- 2010, אז רציתי לשאול כמה הגיוני לשלם.
המון תודה!
 
בחירת דיג'יי

היי dalkolom,

בחירת דיג'יי הוא אכן שלב לא פשוט בתהליך תכנון החתונה.
ישנו תהליך ברור בכל הנוגע לבחירת דיג'יי, אנו מציעים את התהליך הבא ואנו בטוחים שימצא הדיג'יי הנכון בשבילך.
1. סקר שוק - יש לבצע סקר שוק לבחירת התקליטן האידיאלי עבורכם. סקר השוק צריך לכלול בדיקה ראשונית באינטרנט ובעיקר המלצות מבני משפחה, חברים ומכרים.
2. פגישת היכרות – בפגישה הראשונה עם התקליטן, תוכלו לעמוד על טיבו ולבחון אם יש ביניכם כימיה, אשר הכרחית להמשך שיתוף פעולה ביניכם. אם תקלטו שהוא זורם איתכם ו"בראש" שלכם, תוכלו להמשיך איתו לשלב הבא.
3. הערכה מעשית – באם הפגישה הראשונה עברה "בשלום", תוכלו להמשיך לבחון את ביצועיו של התקליטן, הלכה למעשה. בקשו ממנו לצפות בקלטות של אירועים קודמים ובנוסף, הקפידו להגיע לאירוע בו הוא מתקלט, על מנת שתוכלו לצפות בו בלייב.
4. חוזה – חשוב שיהיה לכם הסכם עבודה כתוב, מתועד וחתום. וודאו שכל מה שהובטח לכם מצוין בחוזה ובדקו ביחד את כל הסעיפים, עד לפרטים הקטנים (שעת סיום, מה כלול במחיר, אלטרנטיבות במקרה של מחלה ועוד)
5. סגנון מוסיקה – חשוב לעדכן את התקליטן בסגנונות המוסיקה המועדפים עליכם ולתת לו רשימה של שירים אהובים במיוחד. יחד עם זאת, לא כדאי להלאות אותו ברשימה ארוכה ובלתי נדלית. זכרו! כמות השירים שניתן להשמיע באירוע היא מוגבלת וחשוב לתת לתקליטן את חופש היצירתיות לגוון את המוסיקה, בהתאם לידע ולניסיון המקצועי שלו.
6. התאמת מוסיקה לקהל האורחים - אירוע מוצלח הוא אירוע בו יש איזון בין סגנון המוסיקה שאתם אוהבים לסגנון המוסיקה שמתאים לקהל האורחים שלכם. אם תבחרו תקליטן טוב, הוא כבר ידע "לקרוא" את האורחים שלכם ולבחור את אותם שירים, שילהיבו ויקפיצו אותם עד לשעות הקטנות של הלילה.
7. בחירת שירים לרגעי השיא בחתונה – ישנם כמה רגעי שיא מרגשים ביותר בחתונה. את השירים לאותם רגעים אתם צריכים לבחור ביחד על פי טעמכם האישי, חוויות שעברתם ביחד, נוסטלגיות וכו'. נקודות השיא האלו הן: כניסה לחופה, שבירת הכוס, ריקוד הסלואו הראשון ושיר הסיום של הערב.

בחירה של תקליטן טוב, איכותי ומנוסה ובחירה נכונה של שירים לחתונה, תבטיח לכם אירוע תוסס, אנרגטי ושמח, שייחרט בזיכרונכם לעד.

שיהיה המון מזל טוב!
צוות גן הפקאן
 
למעלה