סקר שמלות כלה

המרחפת

New member
שמלת כלה

לא חלמתי על שמלת כלה מסויימת בילדות. כשהתחלתי לחשוב על השמלה הזו היה לי בראש משהו אחר, עם מחשוף נשפך שאני כבר יודעת שמחמיא לי. יום אחד חברה איחרה מאד לפגישה שלנו, היות והיא גרה ליד דיזינגוף עשיתי לבד סיבוב וראיתי באמת שבכל מקום אני חוזרת לאותו סוג שמלה.
ביקשתי מסבתא של הבנזוג לתפור לי לפי חולצה שהבאתי לה. זה לא כל כך הלך, זה לא יצא מספיק חגיגי ובסוף הלכתי עם ההצעה שלה. אני מאד חששתי מההצעה שלה כי הייתה אמירה שחיתוך מתחת לחזה מבליט את הבטן, וגם ככה יש לי בטן.
השמלה מורכבת מטורסו שנחתך מתחת לחזה. מחשוף מרובע לבקשתי וכתפיות עבות, כי היה ברור לי שאהיה עם חזיה. אין מחוך, אבל יש מחטב מלא (ירכיים עד החזיה) שחובר לחזיה בעזרת לולאות וכפתורים.


אני חושבת שזה נקרא סגנון קלאסי. כאמור, תפרה לי אותה סבתא של הבנזוג (תופרת שמלות כלה במקצועה) והיא מאד מאד התרגשה.
 

המרחפת

New member
פרטים בחזית השמלה

הטורסו היה מתחרה, החצאית מסאטן, שיפון ותחרה.
הסבתא עשתה המון משחקים עם תכולת התחרה והאימרות שלה, אפשר לראות את זה בתמונה.
 

המרחפת

New member
סיומת השמלה

כך נראתה סיומת השמלה. זו לא האמרה של התחרה, הסבתא גזרה עלים מהדוגמה של התחרה וחיברה אותם ביחד.
מדי פעם היא הראתה לי מה היא עושה, עבודה פסיכית שבהחלט הסבירה לי למה תפירה של שמלה עולה 2500-3000, כאשר החומרים עולים 400-600 ש"ח.
 

hp1986

New member
השמלה שלי

את האמת, אני תמיד חלמתי שהשמלה שלי תהיוה נשפכת משיפון... אבל אז הגעתי לסטודיו של ג'ולי וינו, ולאחר שמדדתי כמה שמלות, ודיי אהבתי את כולן, עדי, מנהלת החנות ביקשה ממני למדוד את החצאית טול הנפוחה (לא נפוחה בטירוף...אבל לא ראיתי את עצמי עם נפח בכלל), אז אמרתי לה :"סבבה, אני אמדוד, אבל תשדעי לך שאין מצב שאני אהיה בחתונה שלי עם נפוח...זה פשוט לא אני", ואז מדדתי את החצאית הנפוחה, והיא שמה לי פפיון קטן מאחורה, וישר אמרתי לה "טוב, אני רוצה אותה!!!"
ואז בתחילת הערב, בצילומים, חופה ובסשן הראשון של הריקודים, הייתי עם החצאית הנפוחה, ובהמשך החלפתי לשיפון...
ולגבי המחוך, בנינו את השמלה עליי מאפס אז היו לי התלבטויות רבות בקשר לחלק העליון, כי על החצאיות הייתי סגורה ב 100%, ואז רק כחודש לפני החתונה נסגרתי על איך אני רוצה שהמחוך שלי יראה, ראיתי אצל ג'ולי בד מדהים וידעתי שאני רוצה לשלב אותו במחוך.

** דרך אגב, מכיוון שזה בד מיוחד שצריך להיות בול על הגוף, בלי תיקונים, אז הם התחילו לתפור אותו, בהסכמתי כמובן, רק שבועיים שלושה לפני החתונה :) אני סמכתי עליהן במליון אחוז אז לא חששתי בכלל, וכך יצא שרק יומיים לפני החתונה ראיתי את השמלה שלי בשלמותה פעם ראשונה


השמלה היא מהסטודיו ג'ולי וינו- מומלץ בחום!!!

לא היה לי מחוך, זה מעין בגד גוף... השתמשתי במהלך התיאור על השמלה במילה מחוך רק בשביל הנוחות


את כל המדידות עשיתי עם אמא שלי ושתי אחיותי
 

fashionlp

New member
יש לנו אותו טעם כנראה!! מאוד דומה לשמלה שלי |

..שבקרוב מאוד אלבש... מחכה לזה כבר
 
אז ככה...

אמנם החתונה רק עוד 3 חודשים בערך, אבל את השמלה כבר יש (בלי תיקונים ותוספות).

בעיקרון לא היה לי חלום על שמלה ספציפית, תמיד נדדתי בין קלאסי לבין טיפה נסיכותי אבל עדין ביותר, ראיתי כמה סגנונות שאהבתי אצל מעצבים שונים או אפילו שמלות של בנות שהעלו לפה קרדיטים.
ידעתי מה בטוח לא יהיה.. לא יהיה נצנצים וקצפת (אין לי בעיה עם מעט נפח, זה יפה מאוד, אבל כל עוד זה נפח שמאפשר לי ללכת לשירותים בלי עזרה...).
מדדתי 3 שמלות סה"כ, כל אחת בסגנון אחר - הראשונה בסגנון קלאסי, גזרת A, השניה צמודה מאוד עם קולר- נראית כמו שמלת ערב בלבן, השלישית שמלת סטרפלס קצת יותר נסיכותית, עם טיפה נפח ומחוך.
כולן היו יפות והייתה התלבטות, אבל בסופו של דבר הרגשתי בשמלה ה"נסיכותית" בתחפושת. אמנם זו עדיין חתונה, אבל הרגשתי צורך לקחת את השמלה שהיא הכי "אני", ולכן הלכתי על השמלה הקלאסית עם תחרה.

סגנון השמלה: קלאסי

השמלה מסטודיו שנסגר, השמלות היו למכירה ולכן לא כוללות תיקונים ותוספות.

בלי מחוך.

את השמלה הלכתי לבחור עם אמא שלי ובעלי לעתיד. הוא פחות התעניין והעדיף לשבת ולחכות...
את השמלה הסופית אמא עזרה לי לבחור :)

עכשיו אלך לתופרת כדי לעשות בה תיקונים...
מצ"ב תמונה מהמדידה הראשונה.

נ.ב
בעוד כמה זמן אני טסה לחו"ל (נקרא לזה ירח דבש לפני החתונה, רק כי אחרי החתונה לא ממש מתאפשר), ואם אראה שם שמלת כלה במחיר לא מופקע, אשקול לקנות, אולי בכל זאת אתן לעצמי להיות בשמלה נסיכותית (אול דגם אחר יגרום לי להתאהב בו)

 

fluppster

New member
איזה שרשור כיפי! השמלה שלי....

השמלה היא לא מה שחלמתי. כשהייתי קטנה יותר חלמתי על שמלה נפוחה, ממש כמו של נסיכה. מאז התבגרתי והשתנה הטעם שלי, ובשנים האחרונות כבר התחברתי יותר לשמלות הנשפכות והקלילות. ועדיין, כשהלכתי לחפש שמלה, לא הייתה לי תמונה בראש של איך אני רוצה שהיא תיראה - וטוב שכך! כך נשארתי עם ראש פתוח והייתי מוכנה למדוד כל מה שנראה בעיניי עם פוטנציאל, ובאמת ניסיתי המון דגמים והמון סוגים עד שמצאתי את האחת. וגם איתה, על הקולב לא הייתי בטוחה שהיא מיוחדת מספיק, אבל על הגוף היא פשוט נראתה מושלמת - כאילו היא נתפרה בדיוק למידותיי! ובכל פעם שחזרתי למדידה נזכרתי למה היא כל כך מושלמת עבורי. פשוט ישבה עליי בול, טשטשה מה שצריך לטשטש והדגישה מה שצריך להדגיש, וכמובן שהייתה יפהפייה, עדינה וסופר נוחה.
לא יודעת להגדיר בדיוק את סגנון השמלה, לדעתי היא נחשבת לקלאסית.
השמלה היא מהמעצב ואדים מרגולין, שהוא בוודאות היה הספק הכי מוצלח שלנו בכל ההכנות לחתונה. לא רק שהוא אדיב ונעים הליכות, יש לו פשוט ראייה מעולה ומדויקת של הגוף הנשי, והוא יודע בדיוק מה מחמיא ומה לא, ואומר את כל האמת בפרצוף (באופן מאוד מעודן, כמובן). והמחיר - לא יקר בכלל! פשוט תענוג.
בלי מחוך! אחד התנאים (הבודדים) שהצבתי בעת חיפוש השמלה, הוא שאני לא רוצה מחוך. רציתי שמלה נוחה, לא רציתי להחליף לשמלה ב', ורציתי להיות מסוגלת לרקוד ולקפוץ עם השמלה, ואפילו לשבת איתה קצת, בלי לסבול. לכן נאלצתי לוותר על שמלת סטרפלס, למרות שכל "יועצות השמלה" שלי אמרו לי שסטרפלס הכי מחמיא לי, אבל לא הייתי מוכנה להרגיש חנוקה בתוך השמלה. לשמחתי, השמלה שלי, שגם הייתה מהממת ומחמיאה, לא כללה מחוך ולא בגד גוף. הכי פשוט והכי נוח!
עשיתי כמה סיבובי שמלה, אחד עם אמא שלי ואחותי, אחד עם אמא שלי, אחותו של בעלי וחברה הכי טובה שלי, ולבסוף מצאתי את ה-שמלה בסיבוב עם אמא שלי ואחותו של בעלי (שהגיעה אז לביקור בארץ מברלין). ידעתי שאני רוצה שיהיו איתי נשים שאני יכולה באמת לסמוך על הטעם שלהן, שלא יפחדו להגיד לי את האמת, שיידעו מה באמת מחמיא לי. ואני יכולה לסמוך בזה ב-100% על אמא שלי ועל אחותי, והתמזל מזלי שבדיוק אחותו של בעלי (שגם עזרה לו למצוא חליפה) קפצה לביקור בארץ. לצערי אחותי לא יכלה להגיע לסיבוב השמלות שבו מצאנו את השמלה שלי, אז כעבור כשבועיים חזרתי איתה לסטודיו של ואדים כדי להראות לה את השמלה ולקבל אישור.
ותאמינו לי, היא אישרה ובגדול.
 
למעלה