רעיונות: שיר לשבירת הכוס- בעברית!

מדליק

 
אחלה חמודה של בני בשן?

זה שיר חמוד, שאמנם הושמע הרבה לאחרונה אבל לנו תמיד מעלה חיוך על השפתיים...
 

fluppster

New member
נצל"ש - שיר כניסה לחופה

מחפשת רעיונות לשיר כניסה לחופה, גם שיהיה כיפי ומוצלח, ולא משנה לי עברית או אנגלית. חשוב שיהיה יחסית מקורי, לא מאלה ששומעים בכל חתונה שנייה. ושאלה - מה דעתכם על "אצלך בעולם" בביצוע של היהודים לכניסה לחופה? אנחנו חולים על היהודים אבל לא סגורים אם זה שיר מתאים... תודה!
 

Bobbachka

New member
השיר מעלף בעיני

אם כי אני מעדיפה את המקור אבל, אני חושבת שמאחר בגרסה של היהודים יש הרבה יותר אנרגיה- היא אכן יותר מתאימה לכניסה לחופה.
 

fluppster

New member
לגמרי אנרגטית

וכבודו של המקור במקומו מונח, אבל כמו שאמרתי, יש לנו חולשה קשה ל"היהודים".
תודה!!!
 

ayala221

New member
אחותי נכנסה

עם אצלך בעולם בגירסא של אביתר ומאיר בנאי. זה היה כל כך מרגש...
 
הנה כמה רעיונות.

THE FOO FIGHTERS-THIS WILL BE OUR YEAR קאוור מ ד ה י ם לשיר של הזומביס (כמדומני). DAVID GRAY-BE MINE תקשיבו למילים של השיר הזה ותגידו לי שזה לא נכתב על חתונה
. ANYTHING BOX-ALL YOU NEED IS LOVE ביצוע מגניב סמי אלקטרוני לשיר הידוע. LUCIE SILVAS-NOTHING ELSE MATTERS ביצוע ב"נשית" לשיר מטאליקה, LISA HANNIGAN-PLAYGROUND LOVE ביצוע מקסים לשיר של air. אורי בנאי-את גורמת לי(מקסים,מקסים מקסים!) כנסיית השכל-האביב הנצחי(מתוך האוטוביוגרפיה) גירסה שהולכת ומתפחת ומקבל שיר לקראת הסוף. שלומי שבן וערן צור-אהבה למוות יכולה,תרגום לשיר של אדית פיאף ז"ל,יש קטע קצת מוזר באמצע השיר שרצוי לערוך כדי ליצור התאמה מושלמת. בועז בנאי -מרוב אהבה שותק,ביצוע מקסים לשיר של יוסי בנאי ז"ל. מוניקה סקס -מספיק בן אדם,סוג של דואט ששר אותו בן אדם אחד(יהלי סובול). מקווה שזה יתן כיוון. התמקדתי יותר על עומק מילים ומשמעות ןפחות על "דרמטיות",מדובר בשירים ראויים אחד אחד שעל מנת להתחבר קצת ראוי לשבת ולהקשיב ולהתעמק קצת במשמעות המסתתרת. בהצלחה ואם תצטרכי עוד ,אפשר במסרים.
 

fluppster

New member
מודה שלא מכירה פה את רוב השירים...

אבל זה נראה ששווה לנסות לפחות להכיר אותם. תודה רבה!
 

Nooki80

New member
יכולה להציע לך את שלנו

Crazy Love בביצוע של מרינה מקסימיליאן בלומין ורד בנד. לנו המילים והסגנון המוזיקלי התאימו בול (לא דרמטי מדי, קצת שונה), מחוץ לזה, מרינה פשוט אלוהית! http://www.youtube.com/watch?v=I-3kA1lfdSo
 

Nooki80

New member
זו גם דעתי


עכשיו מסקרן אותי גם לשמוע אותה שרה את i put a spell on you... אין לי ספק שהברכיים ירעדו לי (בצורה טובה כמובן!). ממש ממליצה לראות אותה בהופעה אגב. אין מילים לתאר את התופעת טבע שהיא.
 

fluppster

New member
זה גם מה שאנחנו מתכננים, כנראה....

בדיוק אתמול חשבנו על זה. תגידי, זה לא שיר עם משמעות קצת שלילית? אנחנו מאוד אוהבים את הלהקה ויש לשיר וייב מאוד מתאים, אבל הוא שר "אני שמח סתם פתאום", וזה לא ממש סתם, וגם בהמשך זה לא לגמרי אופטימי. לא הפריע לכם?
 
לא ממש הפריע וגם לא ייחסנו לזה יותר מידי

חשיבות גם בסופו של דבר נדמה לי שלא היה כל השיר במלואו ובלי קשר אף אחד לא הקשיב וגם לא אנחנו....
 
למעלה