צילום- 13.1.2012

ני3ו3ות

New member
צילום- 13.1.2012


היי אשמח אם תוכלו להמליץ לי על צלמים (התקציב שלנו הוא גג 8,500 ש"ח)... ובבקשה לא צלמים שעובדים עם איזיווד. (פשוט כבר בדקנו את כל הצלמים שלהם)
תודה רבה ושבת שלום!
 

ayala221

New member
שלוש המלצות

שי שחר- הוא צלם סטילס ומאוד אהבנו את הסטילס אבל אישית לא אהבנו את הוידאו. תום ברטוב ואיתי מדר- פגשנו את תום שהוא צלם הסטילס, הוא ממש חמוד וגם הסטילס וגם הוידאו שלהם טובים. עמרי אילת ואילן כהן- דיברתי עם עמרי בטלפון, הוא צלם הסטילס. הוא היה ממש חמוד בטלפון. שלושתם בתקציב ואפילו פחות. *אנחנו בסוף החלטנו להגדיל את התקציב ולקחת את הצלם שהיה בחתונה של אחותי בעיקר בגלל הוידאו שהוא מאוד מיוחד.
 

may may2

New member
ג'ינגר צלמים

היי, הם היו הצלמים בחתונה של אחותי ועכשיו בשלנו- פיטר ורוני. שניהם ממש מקסימים. כשבחרנו צלמים- לי אחד הדברים שהיה ממש חשוב שתהיה אווירה נעימה איתם, שיהיה לי כיף להעביר איתם את היום. היום עבר לנו ממש בכיף (אני שונאת להצטלם) ומהר. התמונות והווידיאו היו מקצועיים מאוד. בסוף לקח לנו משהו כמו חודש לבחור תמונות והם אחרי שבועיים הביאו לנו גם את הוידיאו וגם את האלבומים. הם מתאימים לסכום שאת מחפשת אפילו פחות. נמצאים בראשל"צ. אם יהיו לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול אותי בכיף.
 

Bobbachka

New member
אההההה! מה יהיה?

הי, התקציב ההתחלתי שלי היה 8000 עבור 2 צלמי סטילס, וידאו+עריכה, אלבום דיגיטלי גדול לנו+2 קטנים להורים. הבנתי שכנראה זה לא ראלי ועליתי ל-9000, אבל! עדין, כל הצלמים שמוצאים חן בעיני רוצים מעל 10,000?!? אוףֱ!
בבקשה מניסיונכם בשטח (הצעות שניתנו לכם פיזית), תוכלו להמליץ על מישהו בכיוון?
 
סטודיו בלבן

יש להם תמונות ממש יפות ואני חושבת שזה עומד בתקציב שלך.. אני לקחתי את החבילה הזו כולל רחף ב10,500 אלף ש"ח. מה שכן אותי לא מצלם הראשי אלא צלם המשנה שלו.
 

Bobbachka

New member
טוב... המצב פחות גרוע ממה שחשבתי

מצאתי כמה צלמים לא רעים בכלל שהציעו לי מחירים הגיוניים. אחרי פגישת "בקרת איכות" איתם, אשמח להמליץ עליהם בפורום לדורות הבאים.
 

may may2

New member
אני המלצתי על ג'ינג'ר צלמים למעלה

המחירים שלהם מאוד סבירים בעיני והם עשו עבודה נפלאה. אנחנו היינו מאוד מרוצים. חוץ מזה, שהם גם צוות מקסים שכיף להעביר איתו את היום. אני סתם ממליצה עליהם שוב לא כפרסומת פשוט באמת לא מכירים אותם כאן בפורום וחבל. תכננתי לעלות קרדיטים אבל לבנתיים זה מתעכב :)
 
ממליצה בחום!!! על....

ינאי רובחא שחר פרידמן אריאל אריכא כולם מדהימים ועומדים בתקציב שלך פחות או יותר הצלחה רבה!!!
 

sleep10

New member
אנחנו סגרנו עם רותם ברק

מאוד התרשמנו מהתמונות שלו ומצורת העבודה שלו. וחוץ מזה הוא ממש קסם של בחור.
 

sleep10

New member
שכחתי להגיד

שהוידאו שלו ממש ריגש אותנו ועשוי בצורה מדהימה. והוא בתקציב שלכם. חוץ ממנו, יש את "שלוש צלמות"- הייתי באירוע שהן עשו, הן כיפיות ונעימות והתמונות שיצאו מאותו אירוע היו מאוד מיוחדות! וגם הן בתקציב שלכם.
 
למעלה