שרשור מקומות

נ ו ל י ק

New member
חייבת לספר שהייתי בחתונה של חברים בג'ויה

והייתה חתונה מקסימה! זו הייתה חתונת חורף והחופה הייתה באולם, ולכן לא היה את העניין התמוה עם המזרקות. הכל היה מוקפד, אוכל מעולה, האירוע תקתק ואני זוכרת שהתרשמנו מאד מאד לטובה מהכל.
 

tutiris

New member
../images/Emo41.gif אפשר לתת קרדיט גם אם עוד לא הייתה החתונה?

טוב, אז החתונה שלנו עוד שבוע, אבל אני פשוט לא יכולה להתאפק וחייבת לציין עד כמה שכיף שבחרנו להתחתן ב"מקום בים" בעכו. פשוט כרגע סיימתי שיחת טלפון עם מיטל, שליוותה אותנו מההתחלה (לצערם של כל מי שיתחתן אחרינו, היא כבר לא עוסקת במכירות). היא פשוט מדהימה! אחרי שיצאנו משיחה איתה בפעם הראשונה שהגענו לאולם, הסתכלנו אחד על השני וידענו ששם נסגור. חוץ מזה שהמקום מדהים- חופה על המים וכו'... ועכשיו יש להם שף חדש שבטעימות פשוט נדהמנו מהכשרון. טוב, די, אני אפסיק, אחרת עוד יחשבו שאני
, אבל אני חייבת לשתף, לטובת מתלבטים, אם יש. אני מקווה ששבוע הבא הכל ילך כמו שצריך ואנחנו לא נתבדה... אבל האמת שאני די רגועה בזכותה...
 

nowanowa

New member
למה אין קרדיטים מSTOA?

שלום לכולם, אף אחד לא מתחתן שם ?!?!? :) ובטוח שכן.. באחד השירשורים כתבו על תשלום של 208 שח רק בסטואה מבקשים מהלקוח ללכת ולשלם.פאסון.
 

sharon82

New member
רויאל גרדן

שלום לכולם, (שואלת בשם חברה שלי...) לגבי אולם רויאל גרדן בפתח תקווה, היא מעוניינת להתחתן שם אך היא שמעה שיש שם ריח מאוד לא טוב שמגיעה מהאזור בחוץ ושיש רעש של הרכבת בפתח תקווה שעוברת שם מידי פעם. ההתלבטות היא גדולה והייתי שמחה לקבל עצה ממי שמכיר והיה במקום. תודה מראש, ומזל טוב לכל המתחתנים.
 

galit3880

New member
הייתי שם בחתונה לא מזמן ...

הייתי שם בחתונה לא מזמן המקום נראה יפה - זה בגדר שאני לא התלהבתי יותר מידי !!! את הרכבת שמעו ממש חזק ואנחנו האורחים עד שהחופה היתה ראינו אותה לפני 3 פעמיים או אפילו 4 בקבלת פנים האכול היה בסדר אבל אחרי ... היה גועל נפש הסטייק היה על הפנים (ואחד שאוהב בשר בטרוף אמר את זה ) ובכלל לא היה משהו בגרוש ובכלל זה הזכיר לי את האירועים בשנות ה-80 זאת דעתי בלבד
 

bimba8

New member
מסכימה לגבי האוכל

אני הייתי שם בחתונה לפני שלושה חודשים. המקום נראה יפה ומושקע יחסית וגם לא שמנו לב לרכבת אבל האוכל ממש זוועה. במיוחד המנות המוגשות. אני ובן זוגי לא אכלנו כלום כמעט,וראינו שגם אלו שישבו איתנו בשולחן לא התלהבו.
 

shlolit20

New member
לא יודעת לגבי אוכל או הרכבת אבל

מה שלא מצא לן בעיני שם זה שיש 2 אולמות ככה שיכולים להיות 2 אירועים בערב אחד ואז יש פחות תשומת לב לאירוע שלך למרות שי 2 מנהלי אירועים זה שונה נאשר את האירוע היחיד של האולם והוא משקיע רק בך. לגבי דל וינו - הוא גם היה באופציה אצלנו..האולם גדול ומרווח, מאוד נחמדים שם.. אבל שוב לא הייתי שם באירוע. ככה שלא יודעת איך זה בפועל, הסיבה שלא הלכנו שם זה כי פשוט התאהבנו באיצטרובל בצומת גלילות.
 

יולי25

New member
אנחנו נסענו לשם

אך ורק בגלל לחץ של ההורים ,הגענו עד לשם,הרחנו ריח חריף של ביוב וכ"ו אפילו לא נכנסנו,פשוט חזרנו על עקבותינו.
 

dafnach

New member
../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gifארגונים אחרונים../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif

מחר יש לנו פגישת ארגון באולם.. ואנחנו צריכים עזרה עם נקודות חשובות לשאול / להבהיר / לבקש.. כל מי שיש לו רעיונות, זה הזמן לרשום אותם
 
../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif ----> משלוח הזמנות ?

החתונה ב 16/10/2007 אמא שלי טוענת שבגלל החגים יש לשלוח את ההזמנות כבר עכשיו כדי שאנשים יתכננו את עצמם .... מה דעתכם ???? זה לא קצת מוקדם ?
 
זה בסדר גמור לדעתי, כי עוד מעט ספטמבר, וכמעט

כל חודש ספטמבר זה חגים, כך שמאוד רצוי לשלוח את ההזמנות.
 

תחייכו

New member
מצטרפת לשאלה

אנחנו מתחתנים ב 12.10. אני גם חושבת שאולי בגלל החגים כדאי להתחיל לחלק הזמנות כבר עכשיו. מה גם שיש לנו עוד כלכך הרבה דברים להתעסק איתם ואולי זה יקל על הלחץ.
 
ושוב אני אומרת, כן!!! כי תמיד מחלקים בערך בין

3 שבועות לחודש לפני החתונה, ועוד עם החגים, אז עדיף להתכונן מראש, מקסימום ההזמנה תהיה קצת לפני, מאוד כדאי בייחוד אם יש לכם אנשים שגרים רחוק, ואתם צריכים לשלוח אליהם את ההזמנות.
 

תנשמת13

New member
תשלום למלצרים

בכל מקום שהיינו ציינו שיש תשלום למלצרים (מלצר אחד לכל 10 אורחים). מי משךם בפועל למלצרים? האם קיים סיכוי שבעל המקום לוקח לעצמו חלק מהכסף, כלומר משלם למלצר פחות מ250 שקלים (זה מה שדרשו מאיתנו למלצר)
 

תנשמת13

New member
גם אירועים כפר טרומן - מישהו שמע?

בתמונות באתר שלהם זה נראה פשוט יפה. מישהו גם נעזר בשירותים של מתחתנים בקליק? עכשיו ראיתי פרסומת שלהם.
 
למעלה