שרשור מקומות

adiduar

New member
קצת הזוי לא?

להגיע במיוחד ל"ארוחה בחינם", מה גם שלפעמים להגיע לטעימות זה ממש מסע, וצריך לצאת מוקדם מהעבודה בשביל זה, ובזמן שאוכלים יושב איש מכירות וטוחן את המוח למה כדאי לנו לסגור... אין ספק שזה נחמד, אבל אנחנו לא היינו עושים את זה...
 

LullaBelle

New member
וואו, זה נורא

גם אני לא ידעתי שיש אנשים שעושים את זה... זה נוראי בעיניי. גם רמאות ושקרים, וגם הורסים לזוגות שבאים אחריהם.
 

draiad

New member
מסתבר שכולם חווים שם סיפור דומה...

הגענו, נפעמנו מהיופי של המקום. אני ואבא שלי ממש ממש רצינו לסגור שם. הבחור ואמא שלי הרגישו שהמקום טיפה נובו-רישי, אבל עדיין התלהבו מאוד מהגן ועד כמה שהכול מוקפד. אבל כולנו הסכמנו פה אחד שהם לא יראו מאיתנו שקל לאור: 1) מחירים מופקעים המלווים ב - 2) יחס מתנשא, קר ופטרוני מאשת המכירות לא היתה לנו בעיה להשקיע בחתונה ואפילו לשלם את המחירים המופקעים שלהם, אבל לא כשהם מתייחסים אלינו בצורה כ"כ לא מכובדת. אגב, אנחנו גם העלינו בפניהם את סוגיית הטעימות. לא ביקשו מאיתנו 3000 ש"ח אבל הסבירו שאין בעיה לערוך את הטעימות לקראת סגירת החוזה, אבל לא נקבל טעימות נוספות לקראת הארוע. משמעות הדבר היא שנצטרך לסגור תפריט בעת סגירת המקום, חודשים לפני הארוע.
 

draiad

New member
כמעט שכחתי - משפט המחץ ששכנע אותנו לא לסגור!

אשת המכירות אמרה לנו את המשפט הבא, בלי להניד עפעף: "מי שלא סוגר איתנו, זה רק בגלל עניין כסף. כל מי שרואה את המקום ויכול להרשות לעצמו, מתחתן כאן." כמה גועל והתנשאות באמירה אחת!
 

liraz202

New member
היא אמרה לנו את אותו הדבר!!!!

בנוסף אחרי משהו כמו שבועיים היא התקשרה אלינו ושאלה מה החלטנו! מה זה לא היה ברור שאנחנו לא רוצים לשמוע על המקום אחרי שקמנו באמצע הפגישה??? הבן זוג שלי היה עדין ואמר שאנחנו לא מעוניינים אז היא בשיא החוצפה אומרת לו שזה בטח בגלל המחיר והיא יודעת שהם יקרים אבל אין מה לעשות!! אנחנו נשארנו עם פה פתוח פשוט חוצפה!!
 

Anique

New member
איזה חוצפנית

מזל שלא סגרתם שם. מה לעשות לא כולם נולדו עם כפית זהב בפה. וכן יש אנשים שלא רוצים/ לא יכולים להוציא כל כך הרבה כסף על מקום. איזה יופי להם שרק מי שמתחתן שם יכול להרשות לעצמו אבל אני אישית הייתי ממש נפגעת מאמירה כזו. ואולי המקום והיחס פשוט לא מוצאים חן בעיני בלי שום קשר לכסף!!! סנובית מתנשאת.
 
היא יכולה להרגע. אנחנו ראינו את המקום

ויכולנו להרשות אותו, וחמותי עוד לחצה. אבל הוא לחלוטין לא היה לטעמנו. ועם כל הכבוד לאוכל שלהם, אצלנו היה אוכל יותר טוב, יותר מוקפד ואיכותי והרבה יותר אסתטי. שלא לדבר על בר הרבה יותר מקצועי.
 

draiad

New member
ברור - גם אצלנו לא הכסף הוא שהכריע

אלא היחס שלה... ואחרי שראינו את אגדתא, כבר שכחנו שרצינו כל מקום אחר.
 
גם לנו עושים טעימות רק חודש לפני האירוע

אני מתחתנת בגן הפקאן, והם עושים טעימות רק ממש חודש חודשיים לפני, ולא הסכימו שנעשה עכשיו. אבל מצד שני שמעתי מהרבה אנשים שהיו שם שהאוכל היה מעולה, אז אני לא חוששת.
 
בדר"כ אני סמויה פה אבל בשרשור כזה על הג'ויה

אני מרגישה צורך להגיב. אז ככה - אנחנו סגרנו דווקא בג'ויה מיה לדצמבר, ללא טעימות. מה שכן, הייתי בחתונה במקום לפני חצי שנה וביררתי תגובות של אנשים והתגובות כולן היו מעולות כך שלא חששתי לרמת האוכל. לגבי היחס - בהתחלה היה נדמה לי שיש תחושה של קרירות מצד אשת המכירות עימה ישבנו אבל זה דווקא התפוגג מהר מאוד והם אפילו באו לקראתנו בהרבה דברים והיום לאחר החתימה עם מאוד נחמדים אלינו ועוזרים גם עם בעלי מקצוע אחרים. חבל לשמוע שזה הרושם הכללי שנוצר אצל רוב האנשים. אני מקווה שמישהו מהם נכנס מידי פעם לפורומים ומברר מה כדאי לשפר.. כמובן שליופי המקום תפקיד חשוב בהבלגת היחס הקריר שהיה בהתחלה כי היינו ממש מאוהבים.. בכל מקרה - כמו כל דבר בחתונה - תלכו עם הרגש. אם זה לא מרגיש טוב, אל תסגרו!!
 

adikush09

New member
אנחנו סגרנו ב"שדות" אחרי הטעימות

ולא היתה שום בעיה...אפילו לא היינו צריכים לבקש זה היה להם ברור...מה עוד ש"שדות" עובדים עם 5 קטרינג ויכולנו ללכת לאיזה שאנחנו רוצים...._אפילו לכולם)...אז היינו בשלושה (וזה גם היה לפני חצי שנה)..והשבוע הלכנו שוב לטעימות ולסגירת תפריט...
 
רק שתדעו שאני עובדת קשה על החברה של הבחור

ובקרוב היא תצטרף אלינו לפורום... אז פתיתוש - בבקשה!!!!!!!! אני לא עונה לשאלה כי הם כבר יודעים את דעתי
אבל אין ספק שאת אחות מקסימה, שמעתי כ"כ הרבה מחמאות!!!
 

mesh2001

New member
סחטיין על הזיהוי!!!

שמעתי כל כל הרבה על החתונה שלך ואת פשוט מ-ה-מ-מ-ת!!!!! אגב, שחר היה הצלם גם בחתונה שלנו והוא שיחק אותה לגמרי (כמובן שגם שילמנו בהתאם). מזל טוב על החתונה שללא ספק הותירה רף מאד מאד גבוה!!
 
לא יכולתי לפספס סיפרו לי הבקר

שאת מתכוונת לכתוב את ההודעה
שמעתי ששחר צילם אצלכם כי בדיוק ניסיתי לשכנע אותה לראות אותו אז היא מיד נזכרה שהוא היה שלכם
אני סומכת על הזוג הצעיר שיהיה מדהים ואיכותי
הרעיון עם הכלבים - אדיר!!!
 

mesh2001

New member
אני התחתנתי לפני 3 שנים באחוזה בבית חנן

ובאמת היה מדהים. הן מבחינת תחזוקת המקום ובעיקר היחס של אנשי המכירות והבעלים. פלג שהיה פיק הארוע מטעם אחוזה דאג לנו מאד ועשה מלאכה מדהימה בארגון החתונה.
 

בלונד23

New member
מה שאתם מספרים על הג'ויה מיה פשוט מזעזע

אני הייתי מתרחקת ממקום כזה מייד!!!! לסגור בלי טעימות?? בחיים לא!
 
למעלה