שרשור מקומות

ענבר 23

New member
ג'ויה מיה-אכזבה גדולה

המקום יפה וזה הדבר היחידי שיש בו.... אשת המכירות הורידה לנו את כ החשק. היתה בוטה וגסה. העליבה אותנו ביחסה הקר והמנוכר. מכל המקומות שהיינו, הם היו הכי הכיייייי יקרים וללא הצדקה היה משהו סנובי באופי ובהתנהלות המקום ולא אהבנו את זה.. רק לידע כללי, בסוף סגרנו באולם אחר במאה!!!! ש"ח פחות מה שבג'ויה מיה רצו. וזה אולם מוכר ואיכותי...
 

ענבר 23

New member
ג'ויה מיה-אכזבה גדולה

המקום יפה וזה הדבר היחידי שיש בו.... אשת המכירות הורידה לנו את כ החשק. היתה בוטה וגסה. העליבה אותנו ביחסה הקר והמנוכר. מכל המקומות שהיינו, הם היו הכי הכיייייי יקרים וללא הצדקה היה משהו סנובי באופי ובהתנהלות המקום ולא אהבנו את זה.. רק לידע כללי, בסוף סגרנו באולם אחר במאה!!!! ש"ח פחות מה שבג'ויה מיה רצו. וזה אולם מוכר ואיכותי...
 
אני הייתי שם כאורחת ולא התלהבתי

בכלל מהמקום. אני יודעת שאני בדעת מיעוט בענין הזה, אבל לטעמי המקום לא ממש יפה. אהבתי את הגן, אבל האולם מצועצע הרבה יותר מדי לטעמי. מה שמאוד לא אהבתי זה האקוסטיקה הנוראית שלא איפשרה לשמוע אפילו כשהאיש לחש לי באוזן. הבר צעק חוסר מקצועיות, עם ברמנים שעמדו ופיטפטו כאשר אנחנו חיכינו בסבלנות שיתייחסו אלינו. מה שכן, האוכל היה טוב. לא טוב, מדהים, יוצא דופן. אבל בהחלט מוצלח. כך שאם לא קרה משהו מאז הפעם שהיינו שם, הם לא מחביאים כלום. הם פשוט מקום מאוד פופולרי, שנותנים שירות בהתאם (כלומר לא מתאמצים לצאת מגדרם לטובת הלקוח). מה שלא מתאים לכם - יתאים לעוד הרבה אנשים אחרים. אבל הרצונות שלהם לא מוזרים - הם המקום היחיד ששמעתי שלא נותן לטעום לפני הסגירה, וגם לא מוכן לבטל במקרה שהאוכל לא טעים. לזוג שהיינו בחתונה שלו היו הרבה תלונות עליהם, אבל במקרה הספציפי, אני לא בטוחה שהבעיה דווקא במקום ולא בזוג (עורכי דין מוול סטריט שחשבו שאף אחד לא יכול לסדר אותם בחתימה על חוזה).
 

יוני 2008

New member
סתם לידיעה- גם בגן הפקאן לא נותנים

לעשות טעימות לפני... ועוד בכל מיני מקומות.. המקומות שמחשיבים עצמם כטובים נראה לי לא נותנים את זה (לצערי... אני סגרתי ואין לי מושג איך האוכל... אבל אני מניחה שבסדר... )
 

mesh2001

New member
בגן הפקאן כן נותנים לעשות טעימות רק שראשית

סוגרים חוזה ומציינים שהתנאי הוא אם האוכל לא טעים ניתן להפר חוזה. בזה אולי יש הגיון כי אז הזוג מראה רצינות ומחוייבות לפני הארוחה.... אבל ככה לשלול לגמרי זה לא לגיטימי. אגב, יותר מפריעה לי הגישה והיחס המגעיל בג'ויה מיה כי על שאר הדברים אפשר למצוא פתרונות. ו - 3000 ש"ח לטעימו? לא הגזמנו????
 

יוני 2008

New member
נכון, את צודקת...

באמת חוצפנים בג'וינ מיה.. גם אני הייתי שם בפגישה והמקום מהמם אבל כאמור לא סגרנו שם בגלל המחיר
 

תחייכו

New member
גם בירוק על המים

נותנים טעימות רק אחרי החוזה, אבל יש סעיף שאומר שאם לא אהבנו את האוכל החוזה מבוטל והכסף יוחזר במלואו. חוץ מזה הם נתנו לנו טעימה לא רישמית ואין ספק שהאוכל מעולה!
 

mesh2001

New member
טעימות כתנאי לחוזה זה עוד לגיטימי אבל 3000 ש"

3000 ש"ח כטעימות??? זה חוצפה!
 

תחייכו

New member
מסכימה לחלוטין!

לדעתי לא לסגור שם בשום אופן. מקומות כאלה צריכים קצת לרדת מהעץ...
 
היי.. מדברייך משתמע

שהמקום לא ממש מכבד את לקוחותיו ומרשה לעצמו כנראה יותר מדי. מהזווית שזה אני רואה את זה, כמישהי שמתחתנת עוד פחות משבועיים וזהו בדיוק השבוע האחרון שבו אנחנו סוגרים דברים אחרונים עם המקום שלנו ( "כחול וירוק" בעמק יזרעאל ), עדיף להימנע מלסגור עם מקום כזה מכיוון שתמיד בהמשך הדרך מגיעות עוד דרישות ועוד מענות ועוד ועוד ועוד... לכן עדיף מלכתחילה לסגור עם מקום שמכבד את לקוחותיו ושקל לראות שיבוא לקראתם ויתגמש. בנוסף, נראה לי ממש מופרז טעימות שעליהן דורשים תשלום. אני מבינה שישנם גנים נוספים שבהם זה מתרחש ועדיין זה ממש לא מובן לי. איך הזוג יידע בכלל אם הוא רוצה לסגור עם המקום בלי טעימות? האוכל הוא מרכיב חשוב מאוד באירוע (חשוב מאוד עבור האורחים) ולכן הוא יכול להכריע אם סוגרים עם מקום כלשהו או לא. אם המקום היה דורש ממני דבר כזה הייתי אומרת יפה שלום ולהתראות.
 

Indie62

New member
בגן הפקאן טעים

עוגת התפוחים הטובה שאכלתי בשנה האחרונה, ואני מאוד אוהבת עוגות תפוחים. בכל מקרה חוזה מותנה טעימות זה כנראה הכרח אחרי שהישראלים אומרים "אה? אתם מתחתנים? עכשיו תוכלו לאכול על חשובון גני אירועים במשך חודש!" אבל חוזה בלי טעימות ובלי התניה בטעימות הוא על הפנים.
 

majela

New member
רשמים מג'ויה מיה

אז ככה. אצלנו הגיעו לקו הגמר ג'ויה מיה והבאר של סבא. כוווולם (הורים + בעלול) רצו את ג'ויה מיה. אני לא הסכמתי בשום פנים ואופן. אמנם זה גרר ריב משפחתי עם ההורים וגרם לנו לדחות את הסגירה עם האולם בהמון זמן, אבל בסוף כולם נכנעו. ראשית, עניין הטעימות - ברור שזה לא פעם ראשונה שהם שומעים את ההערה הזו. לי היתה סאגה שלמה איתם על זה. אמנם לא ביקשו ממני 3000 שקל, ואמנם הסכימו להתנות את החוזה בטעימות, אבל כאמור, הטעימות חודש-חודשיים לפני, ואם לא ימצא חן בעיני אני בודאי לא אחליף אולם בשלב הזה. ביקשנו לטעום מהאוכל של האירוע שהיה באותו יום ואמרו לנו שאסור כי - שימו לב - האוכל לא מייצג אותם" זה האוכל שבחרו בעלי האירוע באותו יום וזה לא קשור אליהם. אני בהחלט מבינה שזוגות יכולים לבקש לעשות יותר או פחות פיקנטי או כל מיני העדפות לגבי מנות אבל "האוכל לא מייצג אותנו" זה ממש עלוב. מעבר לזה, אכן אשת המכירות היתה מעצבנת ברמות קשות. בנוסף נאלצנו לחכות לה בערך שעה עד שהתייחסה אלינו. אבל בסופו של יום - הגן גם לא היה יפה בעיני. מטופח כן. חדש כן. מוקפד כן. אבל יותר מדי מוקפד בעיני. מסכי פלאזמה בשירותים? אנשים נפלו על השכל? כשאנחנו באנו לראות את המקום נכנסנו להסתכל בשירותים ונדהמנו לראות, שכבידור לבאי השירותים, על המסך רצה תמונה של הילדה (היתה בת מצווה באותו רגע) רוכבת על סוס (באמת זה מה שאתם רוצים שהאורחים שלכם יראו בזמן שהם ____נים?). מעבר לזה מזרקות המים מאחרי החופה היה טו מאצ' פור מי (במיוחד לאור התיאור הפומפוזי של אשת המכירות על איך שהן נפתחות ב-ר-ג-ע שנשברת הכוס וכמה חגיגי זה). חוצמזה אני מאוד רציתי שכל האירוע יהיה בחוץ. הגם שראינו אצלם תמונות של אירוע בחוץ, במקרה שלנו הם לא הסכימו (אנחנו כנראה לא סלבס מספיק). והדובדבן שבקצפת היה הריח של הפרות שיש בכניסה בתקופות שונות של השנה. אז סליחה על הקטילה המאסיבית אבל לסיכום - הרגשנו שלא הולכים לקראתנו בכלום, אפילו לא במינימום של המינימום, עושים טובה שנושמים לכיוון שלנו, ולזה נוספה העובדה שהמקום לא היה לטעמי (אבל כאמור הייתי במיעוט). בקיצור - מבחינתי המקום היה ביג נו נו. ולאיזון - אני בהחלט מבינה את הזוגות שמתחתנים שם - אין ספק שיש להם אירוע קלאסי ומוקפד (פשוט לא לטעמי).
 
האיש ואני כל כך צחקנו על המזרקה הזאת

זה כל כך נראה כמו השפריץ בסרטי הפורנו.
 

majela

New member
גם אנחנו התעלפנו מצחוק...

האמת שהמזרקה זה הדבר היחידי שהם הסכימו להתגמש לגביו, כלומר: באנו לשם יום אחרי שהיינו ב"אגם" ביקום. שם יש ברווזים קטנים שמסתובבים על הדשא עם האורחים. זה די הצחיק אותנו (חמוד אך הזוי בעיני). כשראינו את המזרקה בג'ויה מיה, מר בחור שאל אותי "מעניין אם אפשר להביא את הברווזים שישחו ליד המזרקה" (זה היה בצחוק, אבל אשת המכירות המעצבנת לא הבינה שהוא צוחק). מיד אשת המכירות ענתה לו "נראה לי שכן. אני אבדוק".
 

Anique

New member
דעתי!!!

אני לא רואה סיבה מדוע לא נותנים לערוך טעימות לפני סגירת החוזה. לנו לא היתה שום בעיה לעשות טעימות לפני סגירת החוזה. להפך הקייטרינג והמקום יודעים שהם מעולים, כך שאין מצב שלאחר הטעימות אנחנו נרצה ללכת למקום אחר. לדעתי זה ממש לא לעניין שזוג שהולך להוציא כל כך הרבה כסף על אירוע וכמובן שהאוכל לא פחות חשוב מהמקום, נאלץ לחתום על חוזה לפני שהוא טעם את האוכל. ומה קורה עם האוכל באמת לא טעים? הם מחזירים את המקדמה? ברור שיש כאלו שבאים סתם לגנים ואולמות כדי לאכול ולא באמת לסגור, אבל עדיין צריך למצוא דרך משותפת לבוא אחד לקראת השני. למה לגבות 3000 ש"ח ו"אנחנו ננסה לסדר משהו"... סליחה אבל זו גישה ממש פלצנית. אני לא הייתי מתחתנת במקום שעל ההתחלה מתייחס אלי ככה.
 
איזו תמימה אני.........

ממש לא חשבתי שיש כאלו אנשים שילכו אך ורק בשביל האוכל. אבל ת'כלס איך אפשר לסגור מקום מבלי לטעום ??
 

Anique

New member
זו בעיה רצינית

הטעימות היחידות שעשינו זה במקום שסגרנו ולא בשום מקום אחר (היינו ב10 אולמות - חלקם ממש מצאו חן אבל אמרנו שקודם כל נראה את הכל). כאשר ראינו את המקום שבו אנחנו מתחתנים, ישר ידענו שזה המקום. סגרנו סופית חוזה איתם לאחר הטעימות שהייו כל כך טובות שאמרנו שאין מצב שבחתונה אנחנו לא נישב לאכול. בכל אופן מה שרציתי לכתוב זה שבכמה מהמקומות שהיינו היו כל מיני זוגות שדיברו בינם לבין עצמם, מה לעשות שומעים אותם אפילו עם הם מתלחששים. למרות שהם ידעו בוודאות שהמקום לא בשבילם, הם עדיין יבקשו טעימות ויראו שהם "מתענינים" כדי שהם יכלו לבוא עם ההורים והאחים ל... במילים שלהם... ארוחה חינם!!! אז כן יש לצערי מספיק זוגות שעבורם ללכת לראות מקומות זה כדי לאכול חינם (למרות שהם כבר סגרו במקום אחר)- שיא החוצפה.
 

תחייכו

New member
זה ממש גורם לי להסמיק

מבושה בשבילם! אנחנו ראינו מקום אחד שמאוד לא היינו בטוחים לגביו בגלל המחיר. כשקבעו לנו טעימות הגענו קודם כדי לדבר עם המנהלת של האירוע ואמרנו לה שאנחנו מאוד מתלבטים ויש סיכוי טוב שלא נסגור אפילו שאנחנו אוהבים את המקום, ולכן אם היא מעדיפה שנוותר על הטעימות ונגיע שוב אם נחליט שכן אין לנו בעיה עם זה. האמת, היא היתה מאוד נחמדה ואמרה שבכל זאת כדאי לנו לטעום. בסופו של דבר הטעימות גרמו לנו להחליט שלא נסגור איתם, זה היה ממש נורא.
 

Anique

New member
אתם הייתם כנים עם המקום

ובהתאם קיבלתם יחס הוגן. עשיתם בסדר גמור שהודעתם למקום שאתם לא בטוחים. להפך ברור שהיא תגיד שאין בעיה שתעשו את הטעימות כי הרי היא צריכה לשכנע אותם להישאר. זה שהאוכל לא היה טעים זה כבר סיפור אחר.
 
למעלה