שרשור מקומות

vpitzi

New member
היינו שם כאורחים

ולא התלהבנו כ"כ מהמקום. לדעתנו הוא היה מחולק לא הכי טוב, כי האורחים ישבו ב"קומות" נפרדות - ממש מופרדים זה מזה, והייתה יותר הרגשה של מסעדה מאשר חתונה. מאותה סיבה של ה"קומות" לדעתי המקום לא הכי מתאים לאנשים מבוגרים ולנכים הוא בעייתי. חשוב לשים לב שגם מי שיושב בקומה התחתונה, צריך לעלות במדרגות כדי לקחת אוכל. הסאונד, כמו שאמרו כאן, באמת לא טוב. ועוד דבר שהפריע לנו היה שהשירותים נראו זוועה בערך מתחילת הערב - הייתה שם שלולית אדירה שגלשה החוצה משירותי הבנות, ובניגוד לרוב המקומות שמחזיקים מנקה בשירותים לאורך כל הערב - שם לא הייתה מנקה, והשלולית נשארה כך ולמעשה גדלה וגדלה עד סוף הערב. האוכל היה בסדר, אבל לא ממש יותר מזה...
 

lilimi2

New member
היינו שם

בחתונה של חברים המקום מאוד יפה אבל האורחים שיושבים למעלה מאוד רחוקים מהרחבה ואני שמעתי התמרמרויות מצידם על כך שהם מבודדים מהחתונה בנוגע לקייטרינג- הבופה היה ממש,אבל ממש עלוב: מגשים של פטה על קרקרים וחתיכות פוקצ'ה שלוקחים עם הידיים מתוך קערה גדולה כי הם לא טרחו לשים מלקחיים או משהו האוכל עצמו היה טעים אבל שוב המגוון היה זעום ועלוב, וכל הזמן נגמרו הצלחות הנקיות בקינוחים היה רק פנקייק וגם לזה חיכינו בתור 10 דקות בקיצור הדבר היחיד שטוב שם זה היופי של המקום
 
הייתי שם בכמה חתונות וחשבנו להתחתן שם,אבל

המקום אכן מקסים ביופיו הטבעי והלא מצועצע. אותי אישית הכי הקסימה החופה הפורחת עם חמניות מסביב. שקלנו ברצינות להתחתן שם, אבל- 1. לא מצא חן בעינינו החלוקה למפלסים. אותו דבר שמעתי מחברים שמרגישים כמו סוג ב', אם מושיבים אותך למעלה. גם לא ממש רואים כלום מרחבת הריקודים וזה די מנותק מהחתונה. 2. בחתונה מקסימה שאני אישית הייתי, עלינו לעשות סיבוב במקום לפני שהכל התחיל וראינו חתולים עומדים על השולחנות ואוכלים מהמנות. למיותר לציין שלא אכלתי באותו ערב ואני ממש לא מהאסטניסטיות. לא רציתי להרוס, אז גם לא ממש אמרנו לאף אחד אחר. אני מניחה שזה עניין פתיר ויכול לקרות בכל מקום. אם היינו סוגרים שם היינו מדגישים שיש צורך שמלצרים שישימו עין על המנות או יפתחו אותם רק מאוחר יותר. 3. למרות הכל, נפגשנו עם ה"בעל בית" כדי לשמוע יותר והוא היה לא כל כך סימפטי. נתן תחושה שזה המחיר, אין מה לדבר ואם אנחנו לא רוצים, יש עוד הרבה שיעמדו בתור לסגור אצלו. בעיניי, כך לא ממש מגיעים ללקוחות מרוצים ואם זה מתחיל כך, לא ממש בא לי להמשיך. חייבת להוסיף בהקשר הזה שאחותי התחתנה בעין יעל, גם עם קייטרינג ליאב ולא היו לה תלונות מולם. אולי פרטתי יותר מדי, אבל לדעתי זה בדיוק המקום לתת חוו"ד נוספות למי שמחפש איפה לסגור. ודרך אגב - אם כבר גן באזור ירושלים - אנחנו התחתנו לפני כחודשיים בגן בנווה אילו והכל היה מדהים. כתבתי המלצה כאן ובאתרים אחרים והכל הלך כשורה. מומלץ מכל הלב!!! אה... ו-מזל טוב.
 

פושני

New member
לפני שנה

אנחנו היינו שם בחתונה לפני כשנה, המקום מדהים בעיניי. האוכל היה טוב. הקינוחים היו מדהימים, היה שפע של קינוחים והכל היה טעים. הבר גם היה טוב מאוד, אבל אני לא יודעת אם זה היה בר של המקום או חיצוני. לנו חלוקת הטראסות לא הפריעה ואני חושבת שלמבוגרים זה היה מעולה כי הם לא שמעו את הרעש מהרחבה. אם החתן ציינה בפני שהיה חבל שהרבה לא רקדו והיא חושבת שזה בגלל החלוקה לטראסות, שלאנשים היה ממש נוח וכיף לשבת שם.
 
אומנם לא הייתי בגן הזה ספציפית,

אבל הייתי החתונה בגן אחר שגם שם הייתה חלוקה למפלסים, והאורחים מאוד התלוננו מכמה בחינות - קודם כל, לא הייתה אפשרות לדבר עם אנשים משולחנות אחרים,ואנשים מאוד התמרמרו על זה. דבר שני, בגלל המפלסים היתה תחושה שהכל נורא רחוק אחד מהשני ואנשים התמרמרו על המרחקים שצריך ללכת, ושלישית האורחים המבוגרים ממש סבלו שם כי כדי לקחת אוכל היה צורך לעלות ולרדת מדרגות, כדי להגיע לרחבת הריקודים צריך לרדת, ולחזור לשולחן שוב צריך לעלות... כולם שם נורא התעצבנו וכל הדודות ניגשו אלינו וביקשו שלא נעשה את החתונה שלנו במקום שבנוי בצורה כזאת.
 

LullaBelle

New member
בדיוק הייתי שם בחתונה ביום שני האחרון

בן דוד שלי התחתן שם. המקום מאוד יפה. אבל מאוד. האמת היא שנורא דאגתי מהקטע הזה של לבוא לחתונה בגן כי הייתי באחת כזאת לפני חודש והיה פשוט נורא חם שם, אבל באיזור הזה, בשעה שבע וחצי בערב, ממש נעים. אפילו בנזוגי, שהוא מהאלה שתמיד חם להם וחייבים מזגן, היה בסדר גמור עם חולצה וגופייה. ומצד שני, כשעברנו לארוחת ערב וריקודים, לא היה קר, כי אותו האיזור מקורה ויש כל כך הרבה צמחייה מסביב שזה חוסם את הרוח. [אבל בכל זאת כדאי להביא ג'קט =)]. העליות והירידות דווקא היו בסדר. יש לנו כמה אנשים ממש זקנים במשפחה, והסבא של החתן - איש בן 80 לפחות ולאחר דלקת ריאות קשה מאוד - התמודד איתן בהצלחה. פשוט הלך לאט-לאט.
 

noit4

New member
בדיוק אתמול היינו בחתונה עם קייטרינג ליאב

ב"עין יעל", הבנתי שזה אותם בעלים כמו בוסתן אבו גוש. האוכל היה נחמד. לא מעבר לזה לדעתי. בקבלת הפנים היו שיפודי עוף שלא היו מבושלים - הגישו אותם כמעט חיים לגמרי, גם אחרי שהעירו למלצר שצלה אותם כמה פעמים. המנות העיקריות היו נחמדות, הסלמון והסטייקים היו טעימים מאוד. הקינוחים היו מצויינים, והיה מבחר מאוד מאוד גדול שלהם (ולא 5 או 6 כמו בקייטרינגים שאני רגילה אליהם במרכז).
 
התחתנתי שם בספטמבר אשתקד../images/Emo13.gif../images/Emo99.gif

המקום מהמם ביופיו, הצימחייה משגעת, מלא חמניות, פרחים צבעוניים, גפנים גדושי אשכולות ענבים. החופה טבעית ומדהימה. האוכל מושלם: היינו פעמיים בטעימות, אכלו באירוע וקיבלנו אוכל שנארז עבורינו ועבור המשפחות שהספיק לכמה ימים טובים. המנות העיקריות והתוספות מצויינות, הקינוחייןם אלוהיים (אך.. כמה אני מחכה לקבל הזמנה לחתונה במקום!! רק כדי לטעום מהעוגת שוקולד והגלידת קוקוס פסיפלורה). האורחים שלנו היו בהלם מהייחודיות של הבוסתן (רואים ושומעים וידאו את ההתרשמויות והרשמים שלהם... הסאונד קלט את הדיבורים). המחיר ממש לא גמיש אבל שווה כל שקל! יש מלא יתרונות למקום: 1. אצלינו הייתה מנקה צמודה לשירותיים. 2. המחיר כולל תשלום תשר למלצרים. 3. הסאונד מצויין והאוזניים לא כואבות ואפשר לשוחח סביב השולחן. 4. האוכל מוגש נקי ואסטתי. 5.המלצרים לא בני 16 שלא מבינים כלום מהחיים שלהם. מאוד אדיבים ולא ממורמרים כי השכר שלהם הוגן ביותר (כולם סטודנטים). 6. יהודה והצוות שלו אמינים, מקצועיים, יודעים את העבודה ואחראיים ביותר. למי שיש עוד שאלות מוזמנת לפנות במסר
 

mesh2001

New member
../images/Emo18.gif ג'ויה מיה - התאכזבנו ../images/Emo18.gif

הי, כמי שהתחתנה לפני 3 שנים ומאד נעזרה בפורום, וכמי שעוזרת היום לאחי ולחברתו לארגן את חתונתם, אני מרגישה צורך לשתף ולהזהיר במידת מה..... אחי וחברתו מאד התלהבו מהג'ויה מיה כמקום ולמרות העלות הגבוהה חשבו שזה המקום בו הם רוצים להתחתן. חברתו התקשרה בכדי לתאם טעימות למקום והתגובה לה הם זכו:
טעימות עושים אצלינו רק חודש לפינ החתונה בכדי לבחור מנות ולא ללקוחות פוטנציאליים.
אם חשוב לכם טעימות תשלמו 3000 שקלים ונארגן לכם משהו.
ציטוט של אשת המכירות: "הבקשה שלכם מאד מוזרה ובחיים לא בקשו ממני דבר כזה". אז אחרי השוק הנה כמה תובנות שלי בנושא: ג'ויה מיה מקום יפה ואני מבינה בכל הסלבס עושים שם ארועים אבל כזאץ גישה מגעילה שלאהולכת לקראת הלקוחות היא גישה שאני לא הייתי רוצה ממקום בו אני מתחתנת. מה יש לג'ויה מיה להסתיר שהם לא נותנים טעימות? האוכל לא איכותי כמו המחיר הגבוה שהם גובים? אולי זה לא המצב אבל זה בהחלט מעורר חשש... אני התחתנתי במקום אחר שבו נתנו לי להרגיש כל כך רצויה וכל כך מוערכת על זה שבחרתי להתחתן אצלם. יתרה מזאת ניסו באמת ללכת לקראתי בהרבה דברים ואם אי אפשר בטח שלא עלבו בי על הרצונות שלי וכינו אותם מוזרים... נשמח לשמוע מניסיונכם עם גויה מיה אבל מבחינתנו ג'ויה מיה הוא מקום יפה עם גישה מאכזבת שלא תומכת בלקוחות פוטנציאליים. בהצלחה לכולם
 

liraz202

New member
ג'ויה מיה

גם אנחנו התאכזבנו מאוד מג'ויה מיה. הוא היה המקום הראשון שראינו ומאוד התלהבנו מאיך שהוא נראה עד שישבנו לדבר עם אשת המכירות. היא היתה חסרת סבלנות גסה ופשוט לא נעימה, היא נתנה לנו הרגשה שיש לנו מזל שבכלל הסכימו להיפגש איתנו. אנחנו כבר באמצע הפגישה הבנו שזה הספיק לנו וקמנו והלכנו. המקום מאוד יפה השירות גרוע.
 

mesh2001

New member
מה אפשר לעשות כדי לגרום לג'ויה מיה להתנהג יפה

ללקוחות שלהם?
 
לסגור במקום אחר. זה תמיד עוזר

יש מספיק מקומות יפים בארץ, עם שירות יותר טוב, עם אוכל לא פחות טוב, ועם שירות יותר טוב.
 

mesh2001

New member
גם העצה שלי היתה לא לסגור עם ג'ויה מיה אבל

אני יודעת שהם התלהבו מהמקום וחבל לי בשבילם שהם קיבלו כזה יחס. שקלתי לחפש מי הבעלים או מנהל המקום ואז אולי לפנות אליו/ אליה. מה דעתכם?
 

Anique

New member
בסופו של דבר עם הם ממש רוצים את המקום

לא תוכלי לשכנע אותם אחרת. נכון שחבל שהם יקבלו יחס כזה אבל זאת בחירתם ואם הם סוגרים שם למרות הכל, זאת הבעיה שלהם עם לאוך הדרך צצים דברים נוספים. תני להם להתמודד עם זה לבד. כל מה שאת יכול לעשות זה לייעץ ולתמוך.
 

Indie62

New member
להיות סלבס כנראה

פשרות אחרת היא להציע להם להשאיר הרבה כסף לתשלום אחרי האירוע. הם כנראה לא יסכימו אבל אם הם יסכימו זו דרך טובה ללחוץ עליהם. בכל מקרה אל תסגרו בלי טעימות אלא אם כן החוזה תלוי טעימות, כלומר ניתן לבטלו אם לא מרוצים. אני חתמתי על חוזה אחרי שעשיתי מעין "מיני-טעימות" שלא באמת ייצגו את הדבר האמיתי. הצטערתי מאוד. הטעימות אחרי כן היו לא משהו ותורצו בכל מיני, השף בחו"ל וכאלה. עד היום אני לא יודעת איך היה האוכל באמת.
 
למעלה