שרשור מקומות

ככה

המקום מאוד יפה ומאוד כיף שמרבית האירוע הוא במבנה ממוזג, בזמן החופה פשוט נמסתי. לגבי איזור החופה - היתה חופה די פשוטה - לבנה ולא הרגשתי בחוסר תאורה חשוב לוודא שמנקים את השירותים. כשנכנסתי סביב השעה 11:20 לשירותים היה לא מספיק נקי לטעמי יש לי הערות על הקייטרינג אבל זה משתנה מאירוע לאירוע.
 
../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

את יודעת איזה קייטרינג זה היה? ואשמח לדעת מה היו הערות עם הקייטרינג, כי את זה עוד לא סגרנו
 
ביער

היי זה המקום הבא אליו אני מתכוונת להגיע חשוב לי שיש שם רשיון עסק קבוע, דבר נדיר מאוד באזור השרון שם אני מתכוונת להתחתן ושם אני כרגע גרה האם תוכלי לתת לי רשמים קצת יותר מדויקים , אפילו במסר, כמה יצא האירוע, כמה אנשים הגן המקורה מסוגל לאכלס, הייתי שם מזמן וקשה לי לראות המתמונות , האם זה גן מקורה או ממש אולם עם קירות בטון ? (אני בקטע של גן מקורה, דוחה אותי לץחתן בתוך בניין . יש לי מן סלידה לא מובנת מזה .... בקיצור אני רוצה פרטים פרטים פרטים איזה קיטרינג הם לקחו , האם היה אוכל תמיד ללא מחסור? האם יש חדר התייחדות.....
 

נינה333

New member
חוות דעת על היער את יכולה לקבל גם מעוד כמה...

היער מקום מדהים. נכון יש שם גם גן וגם אולם, אבל האולם נראה כאילו שהוא בחוץ, וזה אחד המקומות הכי יפים ומושקעים שיש לדעתי. אני מצרפת לך את את הקרדיטים שלי, ואם תרצי עוד מידע תשלחי מסר. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=153&msgid=103024256 וגם מיקהמוני התחתנה שם ויכולה לתת לך חוות דעת.
 
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

 
מישהי כאן סגרה אם איזיווד ?

בגלל שהחתונה שלנו קטנה מאוד, החלטתי לנסות לסגור עם איזי ווד. נתנו לי מחיר (לא סגור עדיין) שכולל: מקום קיטרינג של המקום DJ תאורה והגברה צלם מלצרים הזמנות מעוצבות איפור שיער רציתי לשאול: איך מתנהל תהליך סגירת מקום ? האם הם מגיעים איתי לראות את המקום ? אם אחד מהספקים לא נראה לי , האם ניתן להחליף אותו באחר ? אם סוגרים איתם אז רק אחר כך אני הולכת לראות את הספקים ? האם באיפור שיער דרכם עושים גם ניסיון ?
 

rshpitzer

New member
איזי

היי, אנחנו סגרנו דרך איזיווד ובינתיים מאד מרוצים. אז ככה, את כל המקומות הספקים וכו' את הולכת לפגוש בעצמך. בשלב ראשון אתם בוחרים מקום ואז איזי נותנים לכם דיל שכולל את כל מה שאמרו לך אבל עם ספקים מוגדרים. חתימת החוזה נעשית במשרדים של איזי כאשר אתם חותמים על חוזה מול איזי וחוזה נוסף מול הגן. במקרה שלנו גם עמדנו באותו יום בקשר עם נציג הגן בטלפון לעוד שאלות והבהרות. לאחר מכן הספקים יוצרים איתכם קשר ואתם הולכים להיפגש עמם. בכל שלב אתם יכולים להחליף ספק.. אבל (ותמיד יש אבל) ישנם ספקים שתצטרכו להוסיף עליהם כסף וישנם כאלה שיתנו לכם דיל מעט אחר ממה שהוצע בהתחלה. מומלץ מאד לשאול כבר בשלב הסגירה מי הספקים הנוספים האפשריים ובאילו מחירים ודילים. במידה וספק לא מצא חן בעיניכם, טלפנו לאיזי אימרו את השם הבא והוא כבר יצור איתכם קשר. בסה"כ עד היום כבר סגרנו כמעט הכל והיה ממש ממש בסדר. ישנם עוד דברים לסגור מול הגן ואת זה עושים באופן עצמאי. מקווה שעזרתי. שיהיה בהצלחה ומזל טוב
 

kanivi

New member
הראשונים שנפגשנו איתם היו איזיווד

שתדעו לכם, שהצלחנו בהתמקחות אישית להוריד בשלושים אלף את עלות החתונה הכוללת ממה שקיבלנו באיזיווד. אני לא יודעת, אבל לדעתי הם לוקחים עמלה ממש גבוהה! תנסו קודם להוריד בעצמכם. באיזי הם מאוד נחמדים וחייכנים ונראים מקצועיים אבל עובדה. אפשר בלעדייהם ובהרבה יותר טוב. ואני מדברת על החתונה שלי שתהיה בע"ה באפריל בתחילת עונה באולם יוקרתי במרכז הארץ.
 

heily1

New member
כמה קטנה החתונה שלך?

לנו יש 200 וחשבתי שזה ממש קטן .. עדיין לא מצאנו מקום, יש לך המלצות באיזור צפון?
 

kanivi

New member
זה לא כל כך קטן...

וגם הסכום של 200 אנשים יכול להסתכם להרבה כסף. יש את ביער בחדרה, כוכב הים בקיסריה, יש את גן הפסלים בקיסריה, בורג' בנימינה... כמה צפון?
 

heily1

New member
כיוון חיפה

אנחנו גרים בחיפה אז רצינו משהו קרוב.. את צודקת זה באמת יוצא יקר.. נראה לי שכמה שיותר אנשים המחיר יוצא יותר זול יש לך מושג לגבי מחירים פחות או יותר ? כי אתמול למשל היינו בפיין קלאב ונתנו לנו מחיר שנראה לי יקר יחסית לחורף וליום שישי..
 

kanivi

New member
תשלחי לי במסר פרטים אני אגיד לך מה דעתי.

אנחנו סוגרים דיל של הכל כלול: צלם,דיג'י,האולם,העיצם, תאורה הגברה והקייטרינג.
 

Givonit

New member
מקומות עם גן בצפון

הי... מספר מקומות לא ענקיים עם קבלת פנים בחוץ: פיין קלאב (שהייתם שם בעצם...) בקתה ביער אולמות עם קבלת פנים בחוץ: מקום בים (בעכו, החופה עם הנוף לים, ומהחלונות בפנים רואים את הים) כחול במרידיאן - בכניסה הדרומית לחיפה, אבל אני לא בטוחה לכמה אנשים שם... כינורות - יש גם קטן וגם גדול. הקונגרסים. שיהיה המון מזל טוב...
 
קטנה זאת אומרת עד 200 איש

לא חושבת שנגיע ליותר מזה. אני אמורה לקבל מהם הצעה ל - 150, והצעה ל - 200.
 

heily1

New member
../images/Emo214.gif כחול בעד או נגד?

היינו אתמול בכחול ומאוד אהבנו.. כנראה שנסגור איתם. יש המלצות?
 

numi70

New member
בחוף הכרמל בחיפה

מתחת למלון מרידיאן על הים. יש להם רשיון, גם אנחנו מתחתנים שם. מזל טוב!!
 
למעלה