שרשור מקומות

raheli1985

New member
מה עלות המנה בנסיכה או בדאור?

יער הפקאן לא מתאים לנו לכיס... מחיר בקיץ שנה הבאה הוא 230 ש"ח!!!
 

ששת22

New member
טוב אז ככה

יער הפקאן ממש נסחפו - כשאנחנו היינו שם דיברו איתנו על 170 שח לאוקטובר. יש שם בעלים חדשים עכשיו לפי מה שהבנתי, אז יכול שבגלל זה. דאור - זה תלוי כמובן בכמות האורחים אבל אני ושבת שמדובר על בערך 180 שח, לא ביום חמישי נסיכה - בסביבות 170-180 שוב תלוי בכמות האורחים ובכמה אתם יודעי להתמקח שני המקומות האל לדעתי מקסימים, גם מבחינת היופי שלהם וגם מבחינת האוכל שלהם.
 

TheBestCarma

New member
כחול וירוק

שם אנחנו התחתנו. הגן מקסים, היחס מעולה והכל דפק כמו שעון. הקייטרינג הוא טנדו וזה יצא 200 למנה לפני מע"מ. שווה כל אגורה לדעתי. התלבטנו גם עם גן החותרים אבל החלטנו לוותר. יש גם את החורשה ביגור - מקום נחמד וגם הבעלים. כולם פחות או יותר סביב אותם המחירים, אבל ממה שהבנתי פה בפורום אם סוגרים שנה מראש אז אפשר להוריד במחיר.
 
איזה כיף לשמוע על כחול וירוק ../images/Emo140.gif

אנחנו מתחתנים שם עוד שבועים.. המקום פשוט מדהים ביופיו וממה ששמנו לב עד כה הם סופר מקצועיים. הייתם מרוצים מטנדו? גם אנחנו לקחנו אותם ועושה רושם שהם באמת מוצלחים.. בכל אופן, ראיתי את התמונות שלכם בדיוק עכשיו והכל נראה פשוט מדהים ויפיפה, היית כלה מהממת!! שיהיה המון מזל טוב ואשמח לשמוע טיפים ועיצות על הגן והקייטרינג..
 

TheBestCarma

New member
טנדו וכחול וירוק ? את מסודרת!

היינו מאוד מרוצים מהדר והילה וביום האירוע ירון (מנהל האירוע) פשוט שיחק אותה. היה קטע כ"כ קורע- יש שם את שביל ההליכה לחופה. אנחנו סיכמנו עם ההורים שהם הולכים בשביל אחרי האחיינים (אחיינית שמפזרת עלי ורדים ואחיין שאחראי על כרית הטבעות) ולהם יש מנגינה מסויימת. אבל ההורים לא הכירו את המנגינה. בקיצור אנחנו עומדים ליד החדר התארגנות (לחוצים כמו 4 טמפונים) ופתאום רואים את ההורים שלנו הולכים בשביל... לפני שהתחילה המנגינה... איזה פרצוף עשיתי לירון - נכנסתי להיסטרייה כי זה משבש כל מה שקבענו עם הדי.ג'יי. ירון שם כזה ספרינט בשביל להחזיר את ההורים לתחילת השביל עד שתתחיל המנגינה. ומה מסתבר? ההורים סתם "טיילו להם", חייכו לאורחים. בסוף הכל בא על מקומו בשלום
לגבי טנדו - הם אחלה!! השירות מעולה, האוכל טעים בטירוף! לא קרה שביקשו תוספת ואמרו "נגמר". את בידיים טובות - תהני מהתקופה שלפני החתונה, כי כשנגמר ההיי הכל שונה.
 

mekoosh1

New member
גם משבחת את כחול וירוק!

התחתנו שם לפני שבועיים- היה מדהים- המקום משגע והצוות והאוכל של טנדו נ הדר- קיבלנו תגובות מעולות!!
 

שיינה2

New member
דוקא הייתי באוגוסט לפני שנה במול השקיעה

ומאוד אהבתי את המקום, יפהפה. והחופה מעל המים מטריפה (אם כי בתור אורחת היה קשה ממש לראות את כל מה שהתרחש שם כי זה מוגבה בצורה לא כ"כ מתחשבת באורחים). בכל מקרה - חשוב שתהיי שלמה עם ההחלטה, על כך אין ויכוח. אם זה לא זה - מומלץ להמשיך לחפש. יש מקום מטמטם בעכו (שבו אחותי מתחתנת), אבל אני לא בטוחה אם זה טווח המקומות שאת מעוניינת.
 

ט ו ש ה

New member
../images/Emo203.gif../images/Emo203.gifשרשור מקומות../images/Emo203.gif../images/Emo203.gif../images/Emo203.gif

המלצות/השמצות על מקומות "מחפשים מקום לאירוע" איפה לחפש מה לחפש כל שאלות המקום - כאן בבקשה
 

heily1

New member
../images/Emo53.gif ארוע של 200 איש בחורף

אנחנו רוצים להתחתן בחורף השנה בארוע קטן של 200 איש. חשבנו על יום שישי בצהריים. האם יש הבדל במחיר בין יום שישי ליום רגיל באמצע השבוע? וגם אשמח להמצלות למקומות קטנים באיזור חיפה.. רצוי עם גנים (כי אני רוצה חופה בחוץ) בדקנו בפיין קלאב, מישהי מכירה? יש המלצות?
 
האם יש ביקוש לביקורת על חתונה ביער חדרה?

אתמול הינו כאורחים וכבוגרת הפורום אני יודעת כמה הביקורות יכולות לתרום פרטים במסרים
 

shirushse

New member
כן!!!

אמנם כבר סגרנו שם אבל תמיד טוב לשמוע.. יש משהו ספציפי שלא הייתם מרוצים ממנו או שאם היה נעשה אחרת הייתם יותר מרוצים? חוץ מזה- איזור החופה היה מואר מספיק לטעמך? (שפוט בכל הפעמים שבאנו לשם היה נראה מעט חשוך). תודה!!!
 
למעלה