קרדיטים - רק למי שמגיע

TheBestCarma

New member
קרדיטים - רק למי שמגיע

נעים מאוד בנות! אני עוקבת כבר מספר חודשים אחר הפורום הזה וחיכיתי בסבלנות לשתף אתכן בחוויות מהיום המקסים הזה. אז הינה כמה תמונות ופרטים על האנשים המקסימים שליוו אותנו. הוא - סטודנט להפקה מוסיקאלית וסאונד. אני - מהנדסת מערכות מידע. הכרנו עוד בצבא, ואחרי 3 חודשים התאהבתי עד מעל הראש. הוא נבהל ואחרי חצי שנה עזב לארה"ב (לא בגללי...). אחרי שנה וחצי החלטתי שאני נוסעת לחפש אותו. קניתי כרטיס טיסה וטסתי לחודשיים הכי מדהימים שיכלו להיות. אחרי שחזרתי לארץ לא הצלחנו לשמור על קשר וכל אחד המשיך בחייו. שנתיים אחרי שוב מצאנו את עצמנו זו בזרועותיו של זה, הפעם בארץ, ומאז אנחנו ביחד - כבר 3 שנים.
 

TheBestCarma

New member
השמלה

אחרי ש"חרשתי" את ת"א וחיפה ואחרי שכבר ידעתי איזו שמלה אני רוצה, הגעתי לסטודיו של אלינור לרמן בחיפה בעקבות המלצות חמות. כל מדידה הוספנו עוד אלמנט לשמלה (קמאו, כתפיות משובצות, אבנים, הינומה) עד שנתפרה לה השמלה לשיא תיפארתה. אלינור זרמה איתי באותו ראש והכבירה לעשות כשייצרה לי במיוחד סיכת ראש משובצת באבנים, במקום שאצטרך לקנות (חיסכון של איזה 300 ש"ח). אין ספק שהבחירה בה הייתה מצויינת.
 

ששת22

New member
כשקראתי את ההודעה הראשונה ישר ידעתי שאת

השמלה עיצבה אלינור. היא מעצבת מדהים. אני בקרוב סוגרת אצלה גם, היא פשוט אמרה שכדאי לחכות קצת שאולי יהיו עוד דגמים עד סוף הקיץ.
 

TheBestCarma

New member
אני ממליצה

לך ללכת עם מה שאת מרגישה ועם מה שאת מתחברת אליו. אלינור מאוד זורמת - היא תעצב לך בדיוק מה שאת רוצה. אם אין לך וויז'ן אז את כמובן יכולה לחכות לעיצובים שלה - אבל אני ממליצה לך לחפש דגמים באינטרנט ולעשות את השילוב שאת רוצה. ככה אני עשיתי וזה עבד לי מצויין. תוך כדי תפירת השמלה הוספנו אלמנטים שלא חשבתי עליהם קודם.
 

ששת22

New member
יש שמלה שמדדתי אצלה והיא מדהימה

ממש התאהבתי בה, אבל בגלל שיש עוד מלא זמן אז עוד שבועיים - שלושה אני אלך לסגור כנראה דרך אגב זה הדגם שעל הכרטיס ביקור שלה
 

Nooossh

New member
../images/Emo8.gif השמלה מהממת! מאוד מחמיאה

אם אני לא טועה אלינור מדדה לי משהו דומה
 

TheBestCarma

New member
השמלה בסגנון ברזילאי

אז אולי זו השמלה שלי? עיצבנו אותה יחד אז לא היה משהו מוכן... הייתה לה שמלה דומה, בחדר הראשון, בצבע ורוד. אבל היא יותר בסגנון ברזילאי. את מתכוונת אליה?
 

TheBestCarma

New member
איפור

לעפרה הגעתי בהמלצת אלינור לרמן (מעצבת השמלה). לפני כן התנסתי אצל מאפרת אחרת ויצא ממש לא לטעמי. עם עפרה לעומת זאת היה לי קליק כבר בהתחלה. נפגשנו בסטודיו שלה בחיפה ותיארתי לה איזה צבעים אני רוצה, איך אני מתאפרת בד"כ ומה לא אהבתי באיפור ניסיון הקודם שהיה לי (עם המאפרת הקודמת). עפרה אמרה לי שהצבעים שאני רוצה לא מתאימים לי (צללית ירוקה לעיניים ירוקות) אבל היא תאפר אותי בכל זאת רק עין אחת ואת השנייה - היא תאפר איך שהיא חושבת שצריך להיות. אין ספק שהבחורה שייכת למקצוע ויודעת מה היא עושה. הצבעים שהיא בחרה התאימו בול, והאיפור לא נראה או הרגיש "כבד" מידי. כל מי שראה אותי לא הפסיק לבהות ולהגיד כמה מדהים אני נראית. בנוסף היא איפרה את אימי וחמותי - על שתיהן הרעיפו מחמאות כל הערב. אני ממליצה עליה בחום - אין מה להתלבט אפילו שניה.
 
את נראית מקסים! האיפור משהו!

ואגב, הפתעת אותי לגבי אלינור- היא לא תמיד ממליצה על ענבר שפר?
 

TheBestCarma

New member
עפרה המאפרת

ענבר עובדת עם אהוד, מעצב השיער. כבר סגרתי עם ספר אחר ואישתו הייתה אמורה לאפר אותי אבל יצא ממש לא לטעמי. למדידה הגעתי עם שיער ואיפור וכשאלינור ראתה את האיפור היא ממש הזדעזעה. היא ידעה שענבר תפוסה לתאריך הזה. מזל שהיא המליצה לי על עפרה. בפוקס עפרה הייתה פנויה, וטוב שכך כי הייתי ממש ממש מרוצה.
 

einatrafi

New member
הכל נראה מושלם, השמלה מחמיאה לך ומאוד מיוחדת

גם אני תפרתי שמלה אצל אלינור. הופתעתי לקרוא שאלינור המליצה לך על עופרה כי בדרך כלל הדיל אצלה כולל את ענבר שפר ואהוד אלבז. בכל מקרה המון מזל טוב והרבה אהבה ואושר.
 

TheBestCarma

New member
כללי הפורום

אני מנסה לשמור על כללי הפורום - להעלות תגובה פעם בשעתיים - בגלל ההקפצות. יכול להיות שאני לא בעניינים
 

ששת22

New member
תמשיכי את מדהימה!!!!

הכללים אומרים לא להקפיץ סתם בשביל לקבל עוד תגובות
 

ט ו ש ה

New member
חמודה../images/Emo6.gif

זה לא נחשב הקפצה
הקפצה שאנחנו לא מעודדות היא מצב שבו כותבים הודעה, ואחרי שלוש דקות (שלא הגיעו תשובות...) כותבים ישר עוד הודעה בסגנון "מקפיצה לעוד תגובות", "למה לא עונים לי????", "זה לא יפה שלא מתייחסים"... וכו' קרדיטים אפשר להעלות חופשי
 
למעלה