רפואת שיניים

  • פותח הנושא TFNM
  • פורסם בתאריך

TFNM

New member
רפואת שיניים

אהלן אני מעוניין ללמוד רפואת שיניים.

יש לי פסיכו 724 וממוצע בעברית של 10.56 ת"א 104 וזה מספיק על מנת לעבור לשלבים הבאים.

כרגע לשפר פסיכומטרי זה לא בעיה (אני מדריך פסיכומטרי) אבל השאלה היא האם יש לי איזושהי סיבה להשקיע בזה שש מאות שקלים?

בתל אביב יש את המבחן של המת'-כימיה/מת'-פיזיקה. לא למדתי כימיה או פיזיקה בתיכון,איך אתם ממליצים לי ללמוד? הבנתי שכימיה יותר קל (ולדעתי גם יותר מעניין),לאיזו רמה בדיוק אני צריך להגיע? אשמח להמלצות על ספרי לימוד

דיברתי עם סטודנט לרפו"ש והוא המליץ לי לקחת קורס בכימיה אורגנית או פיזיקה וכימיה כללית,יש פה מישהו שעשה קורס כזה בפתוחה לפני שהתחיל לימודים?

אגב,אם למישהו יש את הספר "הכימיה שבינינו" למכירה אשמח לקנות
 
היי

מנסיון, יש לך אחלה פסיכומטרי שמאפשר להתקבל לרפו"ש , אני מכירה אנשים עם 700 והתקבלו לרפו"ש בתלאביב השנה.. לגבי מבחן הכניסה של הידע, אני ממליצה לך ללכת על כימיה, כימיה זה יותר מעניין ומאתגר ונדרש ממך ידע של 3יח"ל ,כמו שכן ממליצה על ספר האנקורי בכימיה 3 יח"ל, אחלה ספר שיש בו הסבר+תרגול+חומר לימוד. מקווה שעזרתי במשהו:) בהצלחה.
 
קבלה ללימודי רפואת שיניים

אז ככה:
1. ציוני הפסיכומטרי וממוצע תעודת הבגרות יפים מאוד ויכולים לאפשר לך קבלה, אבל לא מבטיחים לך (כי לא רק על פי הם הקבלה נמדדת).. לכן אם מבחינה כלכלית אתה מחליט שאתה לא רוצה לעשות עוד פסיכומטרי, זה בסדר גמור אבל כך בחשבון שיש מועמדים עם הנתונים שלך שלא התקבלו. אגב, בתור מדריך פסיכומטרי, אם אתה מדריך במכון הכנה ולא באופן פרטי ייתכן שתוכל להיבחן על חשבונם (כדאי לברר). כמובן שאם ההיבט הכלכלי לא משחק תפקיד ופשוט נמאס לך מהפסיכומטרי, יש אפשרות גם לשפר בגרויות. בנוסף לדעתי האישית יותר פשוט לשפר את ממוצע הבגרויות מאשר את הפסיכומטרי, אבל זו כבר החלטה שלך. השאלה היא גם באיזו שנה אתה מעוניין להתחיל ללמוד, 2017?

2. הכימיה היא ברמת 3 יח"ל, אם אתה מכיר מישהו שנבחן בכימיה בבי"ס ויש לו את כל החומר, זה אמור להספיק. בקשר לפיזיקה - הרבה מועמדים למסלול של בי"ס לרפואה עושים את המכינה בקיץ אבל אנחנו כבר בספטמבר כך שאין לי מושג.

3. קורסים אוניברסיטאים הם מעל הרמה הדרושה, כך שבשלב זה נראה לי מיותר שתעמיס על עצמך, במיוחד אם תחליט לשפר פסיכומטרי/בגרויות.

4. אין לי את הספר, אבל ידוע לי שהוא לא מוצלח במיוחד אז לא בטוח ששווה לך לקנות אותו.

בהצלחה
 

TFNM

New member
למען הסר ספק


מעוניין להתחיל ללמוד ב2017,די איחרתי את הרכבת עם להתחיל ב2016
&nbsp
שאתה אומר כימיה ברמה של 3 יח"ל אתה מתכוון ל37303 נכון?
&nbsp
לשפר פסיכומטרי זה לא משהו שיכביד עלי כלל וכלל,פשוט הבוס לא מוכן לעזור כלכלית עם הבחינה ולכן יוצא ששת מאות השקלים נופלים עלי. זה לא כזה נורא ואם יש איזשהו ייתרון בלשפר...כרגע אני נוטה לרעיון של לשפר
 
למעלה