קבלה לאונ' העברית

קבלה לאונ' העברית

שלום רב,
אשמח להתייעצות קצרה -
א. איך עובד תהליך המיון באונ' העברית? האם ציוני המו"ר משוקללים עם ציון הסכם (שלא ניתן לראות, אגב) או שהמיון 'מתאפס' ורק ציוני המו"ר נחשבים? באופן כללי, חיפשתי רבות גם בפורום וגם באינטרנט איזה שהוא מסמך שמפרט את תהליך המיון בכל האונ' לפרטי פרטים, ולא כל כך מצאתי.
ב. במידה ולפי הציונים שלי אני במצב 'המתנה' וכתוב ששנה שעברה זה היה 'מעל סף הקבלה' - האם יש טעם לגשת להרשם לאונ'? כלומר, ציון המו"ר לבטח יצטרך להיות מאד גבוה כדי להשתוות לשאר המועמדים, לא?
תודה רבה
אסלי
 

spdf

New member
נסיון מענה

א. (אלא אם כן זה השתנה ממש השנה) ציון המו"ר משתקלל עם הסכם לקבלת ציון סופי - מה שכן, המו"ר / מרק"ם תופס 70-75% והסכם רק 25-30%, ככה שבכל מקרה מו"ר גבוה זה המפתח.

ב. מעט אנשים בעלי ציון סכם שמאפשר להם זימון למו"ר מיד עם ההרשמה. רוב האנשים נכנסים ל"המתנה" ומחכה עד שההרשמה תיסגר וייקבע סכם מעבר/דחיה סופי, ורק אז מקבלים את הזימון למו"ר (כלומר, רוב האנשים שהתקבלו ללימודים עברו בהמתנה קודם). מה שכן, זה תלוי כמה אתה מעל לסף הדחיה הראשוני - אם אתה ממש מגרד את סף הדחיה מלמעלה, ייתכן שבכלל לא תקבל זימון למו"ר כי הרף שיסגר לאחר ההרשמה יהיה גבוה יותר. בכל מקרה, למעט (לא מעט) כסף שמתבזבז על ההרשמה, אין מה להפסיד (במיוחד אם אתה במקום ריאלי בהמתנה).
 
למעלה