המדור לרישום וקבלה

GreenArbuz

New member
אני אוסיף עוד משהו קטן...

אני נוטה לחשוב שהיחס לא השתנה. במהלך שיטוטי הטלפוניים במרכז המרשם של את"א, העבירו אותי, בין היתר, לאחראית המחשוב שם (או משהו בסגנון). בכל אופן, היא אמרה לי שהפקולטה לא ביקשה ממנה לשנות את התוכנה של חישוב הסכם, כלומר, שהיחס ישאר אותו דבר. העניין הוא: א. שאני לא יודע אם זה השתנה. ב. שכל חוסר השקיפות מאפשרת לפקולטה לעשות "מה שבראש שלהם" (ציטוט מדוייק של אחראית המחשוב). הם הרי לא מחוייבים לשום פרסום כלשהו!
 

n0 id3a

New member
תודה רבה!

להבהרה - בב"ש נדרשים שני ראיונות, ולא מו"ר/מרק"ם? תודה.
 

לומינגו

New member
זימון למיונים

האם מישהו כבר קיבל הודעת "מעבר לשלב הבא"? מתי בערך אמורות לפרסם האוני' תשובות לגבי רפואה? תודה!
 

wolfv

New member
תגידו, מישהו זוכר מה "בטיפול" אומר בי-ם?

משמע אני עובר למבחני המרק"מ..? טנקס. אילן.
 
לא. כבר כתבתי פה שלא יתכן שכבר נקבע סף הזימון

ההרשמה לא הסתיימה, ואנשים ניגשים לפסיכו באפריל, שהוא המועד האחרון שנחשב לשנה"ל הבאה.
 

rw12

New member
שאלה לגבי הסכ"ם בתא.

יש!!!!! עידכנו לי את הבגרויות בת"א. 1is down,3 to go!! שתי שאלות: למה הציון התאמה לפי בגרות+פסיכומטרי (סכ"ם) הוא 711 אבל הציון התאמה רפואה הוא 110.92??? בנוסף, מה היה הסכם הכי נמוך ללא מו"ר שזומן שנה שעברה למור? תודה!!
 

איילפ

New member
תשובה

ברפואה, הסכם נכנס לחישוב יחד עם ציון המו"ר, ולכן הוא לא "מעוגל" כלפי מעלה - לכל עשירית נקודה יש משקל בהחלטה של האוניברסיטה. בתארים אחרים, הסכם זה הדבר היחיד שקבוע, ולכן מעגלים כלפי מעלה.
 

rw12

New member
תודה. בעסה. שאלה נוספת..

מה הסיכוי שלי לקבל זימון למור, במידה ואני לא משפרת את הפסיכומטרי באפריל? וכמה אני אצטרך להוציא..250?
 

איילפ

New member
שנה שעברה היית מקבלת זימון

השנה, אם שום דבר לא ישתנה, יש סיכוי טוב שתעמדי בסף, אבל אי אפשר לדעת. כמו כן, על מנת להתקבל ללימודים עם סכם התחלתי כזה, צריך להצטיין במו"ר - לא בהכרח 250, אבל לא מאוד רחוק מזה.
 

rw12

New member
תודה. נקווה שפסיכו אפריל ילך טוב :)

ומה לגבי סכם עלוב למדי בטכניון 91 נקודה משהו.. אין לי אפילו סיכוי להכנס למור שם נכון?
 

rw12

New member
ככה חשבתי.

חולי נפש. איך אני אמורה להגיע לסכם 94+?? יש לי ממוצע בגריות 111.62. מה הם רוצים שאני אעשה, 40 יחידות אקבל 100 בכולם וגם אוציא 750 בפסיכומטרי??? (לא יקרה)
 
../images/Emo45.gif

אכן חולי נפש. גם לי יש ממוצע קרוב לשלך. 12 שנות לימודים נזרקות לפח- ועם 760 את מלכה בלי לפחד משום דבר. פשוט חולי נפש, אבל ברומא התנהג ברומאי ואין ברירה אלא להיכנס למירוץ המטורף של השגת 750+. ואז את תוהה: "אם פסיכומטרי כ"כ משנה סכם, למה השקעתי לעזאזל 12 שנה אם עדיין אני צריכה פסיכומטרי לא אנושי"? (ותחסכו לי את ה"זה אנושי ואפשרי", שונאת את הרעיון הזה ואת המבחן).
 

lidaka

New member
זה אנושי ואפשרי

אבל המבחן הזה לא מתאים לכל אחד.
 
בתוספת קורס מתאים וכמה אלפים טובים

ישיבה על התחת וכושר חרישה יוצא מגדרו, המבחן הזה שווה לכל נפש. חבל שהוא לא בודק את מה שהוא מתיימר לבדוק- כרגע הוא יותר בודק מי שילם יותר וכמה קורסים הוא לקח. לא בקטע של לנסות לפתוח דיון על זה כי נראה לי שטחנו כבר את הנושא הזה מכל כיוון. ולא, זה לא אנושי. מצטערת.
 
למעלה