המדור לרישום וקבלה

Chenchookm

New member
על איזה מידע אישי אתה מדבר?

אצלי לא מופיע במידע אישי אף נתון רשמי של חתכי קבלה ,רק: ממוצע בגרות (שאינו מעודכן),פסיכו' ,סכם מעוגל ,סכם לפני מו"ר וכו'... אולי מדובר על חתך קבלה ישן לפני שנעשה מדרג שנה שעברה?
 

A S 2 1

New member
713.85 זה לא הסכם שלי הסכם שלי יותר גבוהה

זה מופיע מתחת תחת ציוני התאמה רפואה ורשום שזה יכול להשתנות יש באתר של את"א מידע אישי למועמד שנכנסים עם הקוד שמקבלים אחרי שנרשמים מקבלים מכתב עם הקוד
 

Chenchookm

New member
זה ארכאי

מדובר על חתך זימון י ש ן למו"ר. במידע האישי שלי באת"א הוא לא מופיע, יש רק
: " עונת רישום תשס"ט א' - 2008/1 ****** ממוצע בגרות מותאם *** 12/2007 ציון פסיכומטרי קובע תאריך בחינה אחרון *** ציון התאמה לפי בגרות+פסיכומטרי ****** ציון התאמה רפואה ציון זה מתעדכן עם קבלת נתונים נוספים: מכינה, השכלה אקדמית*****, המבחן המיוחד לרפואה (מור) רמות שפה פטור רמת אנגלית לא חייב רמת עברית " זה הכל:)
 

rw12

New member
../images/Emo106.gif המשך תחרות "מדור הרישום הכי פחות יעיל"

טוב אז אני ממשיכה בסגאת עדכון שיפורי הבגריות מול מדורי הרישום השונים. כנראה שאם זה לא יעבוד- אאלץ לסוע לאוניברסיטאות בעצמי... (מי שרוצה להצטרף לנסיעה בעתיד- מוזמן. אני גרה ברעננה..) מקום רביעי - ב"ש. עדכנו לי את הרוב. חסר להם ג"ג אבל הם כרגע מחמת הספק מקום רביעי כיוון שעדיין לא שלחתי להם את העדכונים. (אני אשלח את כל הקו"ח וכל מה שהם רוצים בהמשך) מקום שלישי - הטכניון, אמנם עדכנו אבל חלק. שכחו לי את ההרחבה בספרות, שלחתי להם את הטופס ברשום ועדיין הציון הישן עומד בעינו. מקום שני- ת"א - לא עדכנו כלום. שלחתי להם שיפורים ברשום וגם משם אין קול ואין עונה. הסכ"ם (המעפן) עדיין שם. מקום ראשון - ירושלים. לא עדכנו כ-ל-ו-ם. שלחתי להם ברשום והם עדיין לא הטריחו את עצמם לכלום. בנוסף, התקשרתי להגיד להם על זה והם הבטיחו שיחזרו אלי. כבר שבוע אני מחכה.... זהו לבנתיים. אמשיך לעדכן. אשמח לשמוע עדכונים\עצות כיצד לגרום להם להזיז את העכוז שלהם ולעדכן. (מאחר והפסיכומטרי כרגע לא מדהים, ני מתעסקת עם זה...) ושיהיה בהצלחה לכולם!
 

Chenchookm

New member
לדעתי לשלוח להם - זה סיכון

אם תהיה פאשלה קטנה תאלצי להנפיק ספחים חדשים. עדיף למצוא יום פנוי ו.... זה מה שאני אעשה, כשיהיו ציוני חורף (אמסור בעצמי כולל על הדרך את הקו"ח וההמלצות לבן גוריון )
 

rw12

New member
מאוחר מידי...

וחוצמזה שהלוואי היה לי יום פנוי. אני עסוקה בללמוד לפסיכומטרי... מקסימום, כמו שאושרית ייצעה, מוציאים באיזה 40 שקלים 4 עותקים מהשלוחות האקסטרניות של משרד החינוך. מה זה לסוע לבני ברק להוציא כמה טפסים לפני שתחרוש את הארץ לרוחבה ולאורכה ותריב עם כל מדור רישום בדרך :) אגב, חן, את ההמלצות אתה לא אמור לראות. אולי כדאי שמי שרשם לך אותם ישלח אותם? (כמובן אחרי שכן ראית אותם!!)
 

Chenchookm

New member
אני יודע

'הוא' שלח אותם...אלי! הסיבה היחידה שהן הגיעו אלי היא כוון שאני לא סומך על פקידים והתנהלות פקידותית, הטירחה וחוסר האונים שיכולים להגרם אם המלצה תלך לאיבוד לא שוים את הדקדקנות המיותרת ,ובכל מקרה, זה לא שניתן לעשות הגהה להמלצות אם מתאים-מתאים,לא מתאים-לא מתאים :) נ.ב אין לי כוונה ללבוש סרבל של שרות הדואר...
 

r o i 1 9

New member
אנקדוטה שZLP סיפר לי במפגשינו

בחורה אחת,בעומדה על סף כניסה לראיונות ,קיבלה טלפון. על הקו, אחת הממליצות . "רוצה לשמוע מה כתבתי לך"? "כן". איך שהיא נכנסת לראיון , המראיינים שואלים:" מה לדעתך כתבו עלייך הממליצים"? מרב הלם ופחד להפיל את עצמה היא התאבנה וחירבשה את כל הראיון...
 

sharonikov

New member
הרשמה לבאר שבע.

ערב טוב לחברי הפורום, ראשית, אני אבקש סליחה ממנהלי הפורום על כך שההודעה שלי תלויה באויר ולא קשורה לשום עץ אשכולות ייעודי. ולשאלה, האם ההרשמה שיש צורך להשלימה עד סוף החודש כרוכה רק ברישום אינטרנטי או שעד תאריך זה יש צורך בשליחת טפסים שונים. באם כן, אילו טפסים צריכים להישלח עד סוף החודש. אילו טפסים צריכים לישלח עד סוף אפריל. בתודה מראש, ובהצלחה רבה לכל הנרשמים, לא יודע מי מאיתנו יתקבל לשם, אני רק מקווה שמי שיעבור את כל התהליך הזה ויהפוך לרופא ביום מן הימים , לא ישכח את הלהט ששלח אותו למקצוע הזה, ולא יחטא בהתנשאות על פני החולים שלו, ושיהיה מודע לריחוק הלא מודע שלצערי נוצר בין הרופאים והחולים וינסה לבטלו. הגיע הזמן לשינוי גם בתחום זה, שנדמה שהופך לעסק כלכלי כמו כל עסק אחר. אני שומע על וחווה בעצמי מקרים שבהם ציפייה ארוכה לביקור אצל המומחה הופכת לחמש דקות שבהן מרבית תשומת לב הרופא מוקדשת למקלדת , ואותי הוא פוטר בכמה מרשמים או ב"אין לך בעיה" זהו, קצת מזה יצא החוצה. ושוב בהצלחה, שרון.
 
אל תבקש סליחה, תשרשר

בפעם הבאה ההודעה שלך פשוט לא תישאר בפורום. לגבי השאלה שלך, עד סוף החודש אתה רק צריך לשלם בעיקרון. אם אתה נרשם באינטרנט זה אומר לעבור את כל תהליך ההרשמה באתר, ואח"כ להדפיס ולמלא את הטופס שיש בסוף ההרשמה, ולשלוח אותו אליהם בדואר. אגב, בשרשור זה ממש, אליו שורשרה ההודעה שלך, יש דיון לא קטן על סוגיית הטפסים לב"ש (בדיוק הנושא שעליו שאלת), והיו דיונים על כך גם בהודעות קודמות בשבוע-שבועיים האחרונים.
 

n0 id3a

New member
אשמח אם מישהו יוכל להבהיר לי משהו -

ממוצע הבגרות והפסיכומטרי דרושים בכדי לעמוד בסף הקבלה, והקבלה לתואר בעצם תעשה ע"י מו"ר/מרק"ם?
 

איילפ

New member
אני אשמח להבהיר לך את המשהו הזה

משתני הקבלה אינם זהים בין המוסדות, ולכן אפרט: האונ' העברית: סכם ראשוני לצורך זימון למרק"ם מורכב 70% מציון הפסיכומטרי, ו30% מממוצע הבגרויות המשוקלל שלך. שים לב כי שיטת חישוב הממוצע בירושלים השתנתה, כרגע לא ברור מדוע או מה החשיבות של הנושא. לאחר זימון למרק"ם, לכל המועמדים מורכב סכם סופי ובו 25% משקל לסכם הראשוני, ו75% משקל לציון המרק"ם. רק על פי הסכם הסופי, ולעתים נדירות על פי ראיון אישי, האוניברסיטה מחליטה אם תתקבל או לא. את"א: סכם ראשוני לצורך זימון למו"ר מורכב מציון הפסיכומטרי וממוצע הבגרויות המשוקלל, במשקל שווה. לאחר זימון למו"ר, סכם לצורך דיון בקבלה מורכב מ40% הסכם הראשוני ו60% ציון במו"ר. טכניון: סכם ראשוני לצורך זימון למו"ר מורכב מציון הפסיכומטרי וממוצע הבגרויות המשוקלל, במשקל שווה (למרות ששיטת החישוב שלהם קצת מוזרה), כאשר שיטת חישוב הממוצע של הטכניון שונה, ונותנת משקל גדול יותר למתמטיקה ובונוס גדול יותר למקצועות מדעיים מסוימים, כמו פיזיקה. לאחר המו"ר, החלטה על קבלה או דחיה תתבסס על ציון המו"ר בלבד, ללא משקל לציון הסכם הראשוני. לעתים, יזמינו את המועמד לראיון אישי שיקבע האם מועמד יתקבל או ידחה. באר שבע: סכם ראשוני לצורך זימון לראיון ראשון מורכב מציון הפסיכומטרי וממוצע הבגרויות במשקל שווה. לאחר זימון לראיון ראשון, אין כל חשיבות לציונים, והקבלה היא רק על בסיס מעבר של ראיון שני בהצלחה. זהו!
 

GreenArbuz

New member
אייל, בקשר לאת"א...

אני זוכר שבשנה שעברה היחס של הסכם והמו"ר היה 40/60 כמו שכתבת. אולם, בידיעון של השנה לא פורסם היחס בסכם הסופי בין סכם ראשוני למו"ר. מצאת איזה פרסום שאני לא ראיתי? <אם כן, תוכל לצרף קישור?> פשוט ניסיתי גם להתקשר למרכז למרשם ולפקולטה לרפואה ולא הצלחתי לצאת מהם ראש (קיצר, לא נתנו תשובה). תודה מראש
 

איילפ

New member
הממ

לא ידעתי שזה השתנה. אני לא יודע יותר ממך, אם הם לא השאירו את היחס זהה, אז אין לי מושג.
 

Chenchookm

New member
לא אופתע אם יחליטו לתת למו"ר את מלוא המשקל

השנה... קרי :100%.
 

איילפ

New member
אולי, אבל אני בספק

בת"א אמרו שאם תפתח התוכנית הארבע-שנתית, המשקל בין הציונים למו"ר יהיה שווה (50% לסכם הקוגניטיבי ו50% לציון האישיותי מהמו"ר). קשה לי להאמין שיהיה הבדל כה דרסטי בין קבלה לארבע-שנתית לקבלה לשש-שנתית, ולכן אם מה שאמרו על הארבע-שנתית מהווה איזשהו סנונית, אני לא חושב שיתנו את מלוא המשקל למו"ר.
 

Chenchookm

New member
לא ידעתי את זה

לאור זאת, אכן הגיוני* שישאר אותו דבר (ויתרתי על היום הפתוח ). ושוב ,לא אהיה מופתע אם יהיה שינוי דרסטי ,ישנה מגמה של תואמתנות בין הפקולטות בשנים האחרונות.
 
למעלה