המדור לרישום וקבלה

oshratush

New member
../images/Emo45.gifוואו מבלי לקרוא את

התגובה שלך פשוט כתבנו אותו דבר! מדהים........
 

oshratush

New member
סליחה שאני מתערבת

אבל מאין לך לדעת שהרמה נמוכה ברוסיה, בפולין ובסלובקיה?, את היית שם? את למדת שם? קודם כל אני לומדת בסלובקיה, ודי יקר פה השכ"ל ממש דומה להונגריה, שנית שכ"ל הוא קרוב ל40 אלף שקלים בשנה, לא יודעת מאיפה את ממציאה מחירים.. ורק שתדעי לך שלדוגמא ברוסיה, במוסקבה, זו אחת הפקולטות הכי נחשבות וברמה מאוד גבוה. פולין גם נחשבת טובה, וסלובקיה אני לומדת פה, אני רוצה לומר לך שבלימודים הפרה קלינים הלימודים פה ממש לא נופלים מרמת הלימוד בארץ ואף יותר קשים! יקירתי האנטומיה פה , וההסטולוגיה כאן הרבה יותר קשה ממה שלומדים בארץ, ואנשים יכולים להתווכח איתי, ועדיין אני אעמוד על דעתי, בנוסף כאן לא מחלקים את בחינת הפיינל את נבחנת על הכל!. ודבר נוסף היום בכל אירופה, במזרח והן במערב, מקבלים לפחות אצלנו תעודה של האיחוד האירופאי ככה שכולם צריכים להיות ברמה מאוד גבוה, וליישר קו. שיהיה לך המון בהצלחה, אבל פעם הבאה לשקול את מה שאת כותבת.
 

lidaka

New member
משהו לא מסתדר לי

את כותבת "אבל מאיפה לך לדעת שהרמה נמוכה ברוסיה......? את היית שם? את למדת שם?", ומצד שני מעיזה לכתוב "אני רוצה לומר לך שבלימודים הפרה קלינים הלימודים פה ממש לא נופלים מרמת הלימוד בארץ ואף יותר קשים". במקום להתאמץ פשוט אעשה copy paste: "את היית שם? את למדת שם?" (הכוונה היא ללימודים בארץ). הייתי מציע לקחת את עצתך ולשקול בפעם הבאה את מה שאת כותבת.
 

oshratush

New member
משהו לא מסתדר לי בתגובה החצופה שלך.....

אצלנו פיינל באנטומיה לדוגמא הוא על הכל, לעומת הארץ שאני מודעת לעובדה שזה מחולק... וזה מקהל משמעותית את הלמידה לזה. אז כן אני מודעת לזה, לגבי השנים הקליניות אני גם מודה ומתוודה שבארץ אתם מקבלים וצוברים הרבה יותר ניסיון, ולכן הדגשתי בפרה קליני, כנ"ל בהסטולוגיה, אני יודעת שבארץ יש שני קורסים א+ב פה אתה נבחן על הכל, אז אני בהחלט מציעה לך לא לבוא לאנשים מגבוה, ויש לי את הערכה לכל אחד.. ואני גם יודעת איפה להגיד, שהרמה פחות טובה ויותר טובה, אז כאן בשנים הקליניות לא נהיה כמו הסטודנטים בארץ שבאמת צוברים הרבה ניסיון.לגבי פולין ,רוסיה והונגריה אין לי שמץ של מושג לגבי הרמה של השנים הקליניות למען האובייקטיביות. שיהיה לך שבת שלום.
 

lidaka

New member
את בכלל לא התייחסת לנקודה

קל לך לצאת בצורה של "אוי אוי אוי, מתקיפים אותי, אני המסכנה פה". תרגעי, תנשמי עמוק ותגיבי על מה שכתבתי לך - איך את מסוגלת, אחרי שרשמת (בצורה מוצדקת) לאנשים אין זכות להשוות בין שתי סיטואציות לפני שהן חוו את שתיהן (במקרה הנדון - לימודי רפואה בארץ לעומת סלובקיה) לכתוב שהלימודים בסלובקיה קשים יותר? את למדת בארץ? קשה יותר להגיב לגופו של עניין או רחמנא ליצלן להגיד "טעיתי, יש משהו במה שאתה אומר" מאשר לכתוב "תגובה חצופה...", "לידיעתך..." ובלה בלה בלה. כל מה שכתבת אולי נכון, אבל לא רלוונטי למה שכתבת. את מוזמנת להמשיך ולסתור את עצמך, ואת התסכול שלך להוציא בשופינג מטורף ברחובות ברטיסלבה - לא עלי.
 

oshratush

New member
אתה פלצן ומעלה רחמים תסלח לי.

וגם אם ימחקו לי את ההודעה אני מקווה שתראה אותה...
 

lidaka

New member
אין שום דבר פלצני

בלדעת לכתוב "מעורר רחמים" ולא "מעלה רחמים". שוב, את מסרבת להתייחס לנקודה שהעליתי, וזה, לכשעצמו, מעורר רחמים.
 

oshratush

New member
אני מתייחסת לכל הנקודות

ואני מאוד אובייקטיבית, התגובות הציניות שלך והלכלוך והתנשאות על אנשים, קל מאוד לכתוב תגובות מגעילות כאלה, יש אנשים כמוך שצריך להרחיק מידיהם ובדחיפות מקלדת ועכבר...כי זה קל להם לכתוב פה בפורום, בצורה מלוכלכת כמוך. אגב זה לא רק כלפיי תסתכל מה כתבת כמה שרשורים מעל. פה אני לא מעוניינת יותר להגיב כי התגובות שלך לא שוות את ההתייחסות.
 

lidaka

New member
אני אשמח לראות

ציטוט שלך שמתייחס לנקודה שהעלתי. אני אזכיר לך את הנקודה - איך את כותבת מצד אחד "אל תחווה דיעה על מה שלא עברת" ומצד שני חווה דעה בעצמך. ד"א, קראתי את השרשור "שלנו" שוב ושוב - לא ראיתי שום ירידה לפסים אישיים (עד התגובה האחרונה), או כמו שלמדנו להגיד בגן חובה: "את התחלת!"
 

kontsy

New member
בכל אופן תדאגי שיהיו לך ציונים מאוד גבוהים

גם בתואר וגם בבגרות. שמנסיון זה לפעמים בעיה. בהצלחה!!
 

the new L

New member
למה גם בבגרות??

אני גם עשיתי תואר ובגרות ביחד, וכתוצאה מכך - מעולם לא השתמשתי בתעודת הבגרות שלי לשום מטרה.
 

kontsy

New member
זה גם מה שאמרו לנו

בפועל הרבה (כ 50%) פרשו באמצע המסלול ללא סיום התואר ויצאו מגולחים משני הכיוונים.
 
../images/Emo22.gifהמדור לרישום וקבלה../images/Emo33.gif

הודעות בנושאי סיכויי קבלה, תנאי קבלה, מיונים (מו"ר, מרק"מ, ראיון), המתנה, בגרויות, מכינות, רקע אקדמי וכו' נא לשרשר להודעה זו. לחדשים שבינינו, וסתם למי שצריך תזכורת, כללי השרשור בפורום בפרט ובתפוז בכלל מופיעים בתקנון הפורום: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1523&a=74890&c=7627&sc=0&ssc=0
 

לומברדו

New member
מבחן מו''ר ומבן מרק''ם

היי! מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה ההבדל בין המבחנים והאם ניתן להשיג דוגמאות לשאלות שמופיעות בבחינות אלו?
 
ברוך הבא לפורום ../images/Emo140.gif

קודם כל, להבא אנא הקפד לשרשר את הודעותיך למקום הנכון. הסבר על כללי השרשור תמצא בתקנון הפורום (בסגול בצד שמאל). לגבי שאלתך, אכן כמו שאמרו מעלי, מידע ראשוני על מו"ר ומרק"מ תוכל למצוא באתר המרכז הארצי לבחינות והערכה, שהוא זה שבעצם עורך את המבחנים. מו"ר: http://www.nite.org.il/scripts/txt.asp?pc=764528334&selFol=858736097&flag=1 מרק"מ: http://www.nite.org.il/scripts/txt.asp?pc=106684708&selFol=858736097&flag=1 בנוסף לכך, תוכל למצוא חוויות אישיות ממבחנים של שנים קודמות ע"י הרצת חיפוש מתקדם ישן בפורום. בכל מקרה, המון מידע נוסף על הליך הקבלה לרפואה והסברים על מונחים שונים הקשורים לכך, תוכל למצוא במילון המונחים ובשאלות הנפוצות של הפורום.
 

A S 2 1

New member
מה הציון התאמה של רפואה בת"א?

שאני מסתכל באתר מפורסם 706.83 אבל במידע אישי שלי רשום 713.85
 

blastx

New member
ציון התאמה זה לא סכם

סכם = ציון ההתאמה הכי נמוך שאיתו אפשר להגיע למיונים ציון התאמה - הציון האישי שלך, אם אתה מעל הסכם - תזומן למיונים לפי ציון ההתאמה שלך יש לך סיכוי להגיע למיונים, אבל הכל בערבון מוגבל - הסכם עוד יכול לעלות השנה, הוא יקבע אחרי שיגיעו ציוני הפסיכומטרי של מועד אפריל. יש עוד זמן.
 
למעלה