תראה,
1. אף אחד לא חייב את תפוז לתת לנו כלום. 2. תפוז מצידה התחייבה לתת כסף על פי כניסות. 3. תפוז סופרת את מה שנוח לה. 4. תפוז יכלו להגיד מראש שהסכום שהם ישלמו יהיה 2 שקלים ל 100 כניסות ולא 8 ולחשב את בל הכניסות, התוצאה הייתה זהה אבל זה היה נראה הרבה יותר טוב לעין. המסקנה היא: תפוז כתבו 8 שקלים ל 1000 כניסות, כי זה נשמע הרבה יותר טוב מהצד השיווקי והפרסומי, ומהצד השני עדיין הם רוצים לשלם פחות ואז באו כל המסננים. ולגבי התהייה שלך, אתה אף פעם לא יכול לדעת איזה צופה יכנס והפרסומת תתפוס אותו. יכול להיות שהוא יכנס 50 פעם ורק בפעם ה 51 הוא ילחץ על הפרסומת ואולי היא גם תשפיע עליו, אבל זה רק בגלל שברקע הוא ראה אותה 50 פעם קודם... אז עכשיו נשאלת השאלה, צריך לשלם רק על הפעם היחידה שהוא לחץ, או גם על ה 50 הקודמות ששטפו לו את המוח? קח דוגמא מהטלוויזיה, יש פרסומות כל חצי שעה של אותו הדבר, המפרסם משלם על כל הפרסומות, לא רק על זאת שהצופה בסוף החליט לקנות בגללה, פה זה בדיוק אותו דבר, ככל שתכנס לאותה רשומה או בלוג יותר פעמים, ככה הסיכוי שהפרסומת תתפוס אותך בסוף עולה. מקווה שהצלחתי להעביר את מחשבותיי. קרמיט