תהרגו אותי אם אני מבינה..(בוקר טוב)

lemony snickets

New member
זה לא עיניין של כסף

זה עיניין של עיקרון. טפו טפו טפו , אני לא צריך את הכסף שלהם...
 
הם מונים 'כניסות אמת'

תראה. כדי לשמח את העין רוב הבלוגרים משאירים רק כותרים של רשומות. כדי לבדוק את עצמי, אתמול, שמתי את הלוג שלי באוה דרך על כותרים בלבד וזה בהחלט הקפיץ מספר כניסות. החזרית אותו למצב הקודם. זה אומר בעצם, בתאוריה, כי אם יש לך 1000 כותרים. יכול היכנס לבלוג שלך אדם אחד ולקרוא את כולו. במונה הרגיל הוא יראה לך לכאורה כאילו היו לך 1001 כניסות אבל במונה-כסף הוא יהיה רק אדם אחד. אני דוקא חושבת שזה הוגן. לא משלמים על קריאת הרשומות אלא על הכניסות, כך זה הוצהר.
 

siv30

New member
את בטוחה? אולי מישהו צריך להגדיר

"כניסות אמת" ועדיף שזה יהיה מישהו מההנהלה כי אחרת יש אלף דרכים לחשב כניסה אמיתית.
 
מבחינה הגיונית

הם הולכים לפי אותו סטנדרט של בלוגי-אתרים לנוע שהם מרוויחים על כל כניסה. התחרות הזאת היא לא על הכיס שלך אלא על הכיס של המפרסמים. אותם שקלים בודדים שהם יתנו לכניסות יעלו את הריטינג שלהם מבחינת חשיפת פרסומות והם ירוויחו הון עתק. לכן, עם כל הכבוד לחשדנות הישראלית (שלרוב יש לה שורשים במציאות), נראה לי כי תפוז ישמחו להצהיר בפני המפרסמים על תשלום לכניסות רות של המוני בלוגרים במקום ההפך. אבל זה כמובן ההגיון הריאלי
שלי - והיגיון ראלי אישי לא בהכרח ריאלי
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifדווקא לא "כניסות אמת"

תמיד הצגתי בבלוג שלי את הרשומות במלואן וזה קורה גם אצלי
 
הורדת את מספר המגיבים?

אם לדוגמה אני נכנסת אליך ורוצה לקרוא מה הגיבו אחרים - אני עושה זאת מדי פעם מתוך סקרנו בריאה
כל הקלקה וחזרה הן כאילו שתי כניסות. תראי נוי/יובל המדיניות של תפוז היא להוכיח למפרסמים כי בבלוגים יש המון כניסות וכדאי להם לפרסם גם בבלוגים. הבלוגים הם מקום יחסית עם מעט כניסות ולכן עם אוריאנטציה מועטה למפרסמים. כפי שכתבתי, מבחינה הגיונית הם ירצו מהר מאד להראות כי הרבה אנשים מגיע להם כסף - זאת אורת שלמפרסמים תהה חשיפה גדולה. לאחר מכן, לפי כלכותר אב, הם יאפשרו למפרסמים להגיע אל 'קהל היעד' שלהם. סך הכל זה מערך שיווק מאד חכם עם אוריינטציה למפרסם - הבלוגרים מרוויחים מזה. קודם לא הציעו לך כסף כך שאין לך מה להפסיד אלא רק להרוויח.
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifאפשר לחשוב כמה מגיבים יש../images/Emo163.gif

הורדתי אותם, וגם לאחר שהורדתי אותם יש פער של 150-200 כניסות. נו מילא, אפשר לחשוב
 
כתבתי על זה רשומה בבלוג -בקיצור:

לא מהמחשב שלך, גם אם אלו אנשים אחרים. לא ממחשב מחו"ל או שרת חו"ל. לא לפי מספר עמודים שמדפדפים אלא לפי הכניסה הראשונה - מקסימום עשר כניסות ליום למחשב. ללאתגובות. באשר לתגובות...אני אופטימית, לעיתים יש תגובות.
 

naama tapuz

New member
מאמי יקרה

ההבדלים בין הנתונים במסך הסטטיסטיקה בבלוג ובין הנתונים במסך הדוחו"ת נובעים מכך שבספירת התשלומים אנו מבצעים את הסינונים הבאים: איננו סופרים כניסות המתבצעות מחו"ל וכמו כן אם גולש נכנס יותר מעשר פעמים לאותו עמוד ביום הוא יספר עשר פעמים בלבד. יכול להיות שהרשומה שלך כל כך מצאה חן בעיני מישהו שהוא נכנס אליה מספר רב של פעמים.
 
תגידו לי, אתם עושים צחוק מאיתנו?

על 243 כניסות קיבלתי 84 כניסות יום אחרי על 248 כניסות קיבלתי 94 באמת נראה לכם שכל הצופים בבלוג שלי נכנסו מעל 10 פעמים ביום לאותה הרשומה??? במקרה הכי טוב, הם אולי קראו סיפור בהמשכים ועברו מרשומה אחת לשנייה, היות ומזה בנוי הבלוג שלי, לצורך העניין כל פרק הינו רשומה נפרדת או דף נפרד, אז גם על זה אתם מגבילים כל קורא ל10 עמודים? ואם הוא קורא סיפור שלי עם 150 פרקים? אני אקבל רק 10 כניסות? מה זה הדבר הזה? אני מציע שתשקלו שוב את המסננים שלכם, כי משהו שם בהחלט לא עובד. לפי המצב הזה אני אקבל 2 שקלים לכל 1000 כניסות ולא כמו שאתם מתגאים להגיד שאתם מצ'פרים את הבלוגרים ב 8 שקלים. אם זאת הייתה הכוונה מלכתחילה, הייתם צריכים להגיד זאת!!! העובדה בשטח היא, שזה קורה אצל כל הבלוגרים. ותחשבו על זה. קרמיט
 

דנטל

New member
מה פתאם כולם?

אם זה היה כולם, אז זה היה לפחות 940 לעומת 94 ולא 248/94. במספרים שאתה מציין, 17 אנשים עשויים היו להכנס יותר מ- 10 פעמים, ולצורך הענין - מספיק שחלק מהצופים נכנסו רק פעמיים ועוד חלק נכנסו רק 3 פעמים בשביל שיהיה פער של 248/94.
 
שתי שאלות:

1. את ישנה לפעמים? 2. יש לך שם חיבה לניק שלך? ואם אין , מרשה להמציא לך?
 

דנטל

New member
1. לא בלילה

2. דנטל זה שם החיבה שלי במציאות. ככה קוראים לי עוד מימי החטיבה ועד היום, ואפילו אמא שלי קוראת לי כך לפעמים (כי אני פשוט הרבה יותר נסבלת כשקוראים לי דנטל, מאשר כשקוראים לי דנה ואז אני לא תמיד טורחת לענות). דנטל זה עיוות של השם שלי והתחברנו לזה בחטיבה במיוחד בגלל האופי האגרסיבי והמחוספס שלי והניגודי כל כך לדנטל = תחרה. בתכלס, עובדה שהכינוי הזה מרכך אותי. על גבי הפורומים כבר קראו לי דנטלוש ודטי ואין לי בעיה שימציאו עוד כינויים, אבל דנטל זו מלה שפשוט מחוברת אלי יותר מחצי מהחיים שלי.
 
אני מדבר

פנ על העיקרון, ואם מישהו נכנס רק פעמיים לפי הספירות שלהם זה עדיין היה נספר פעמיים. אבל לא זאת הנקודה, תראה את הפערים בין השניים, וזה כמובן לא רק אצלי. תפוז מצאו דרך להגיד מצד אחד שהם משלמים על הכניסות, אבל מצד שני לא לשלם באמת את כל מה שמגיע אלא רק שליש בערך. וכמו שמישהו כתב פה, אם מישהו מגיע אליך דרך מנוע חיפוש, זה כאילו הוא גלש מחו"ל, כמה נוח לתפוז, לא???
 
אני מדבר

פנ על העיקרון, ואם מישהו נכנס רק פעמיים לפי הספירות שלהם זה עדיין היה נספר פעמיים. אבל לא זאת הנקודה, תראה את הפערים בין השניים, וזה כמובן לא רק אצלי. תפוז מצאו דרך להגיד מצד אחד שהם משלמים על הכניסות, אבל מצד שני לא לשלם באמת את כל מה שמגיע אלא רק שליש בערך. וכמו שמישהו כתב פה, אם מישהו מגיע אליך דרך מנוע חיפוש, זה כאילו הוא גלש מחו"ל, כמה נוח לתפוז, לא???
 
למעלה