מרפאת עור למושתלים בבילינסון

1951eli

New member
מרפאת עור למושתלים בבילינסון

לפני מספר ימים נפתחה בבילינסון מרפאת עור למושתלים. מושתלי כליה אשר נמצאים במעקב בבילינסון יכולים לתאם ביקור לביקורת עור באמצעות מזכירות מרפאת מושתלי כליה.
 

ארסנד

New member
תודה על המידע . מה בדיוק מיוחד במרפאה זו ?

האם רופאי העור במרפאה מודעים יותר מרופאי עור אחרים לבעיות המיוחדות של מושתלים ? בד"כ אם יש לי בעיה אני מזמין תור לרופא עור שברשימה של קופ"ח כללית . האם אתה ממליץ על מרפאה זו מנסיון אישי ?
 

1951eli

New member
אני רק על תקן מדווח, לא ממליץ ולא מייחצ"ן.

כשהגעתי לביקורת במרפאת מושתלים, ראיתי מודעה בה מבשרים על פתיחת מרפאת עור למושתלי כליה בבית החולים בילינסון - פרטים במזכירות. שאלתי במזכירות, בו ברגע נחמה קבעה לי תור, הלכתי למרפאת עור בבניין מרפאות חוץ, המתנתי 4 - 5 דקות והרופאה קראה בשמי. כשנכנסתי לחדרה, הרופאה הסבירה לי בפרטי פרטים על הסיכונים הקיימים, לחלות במחלות עור כתוצאה מנטילת התרופות לדיכוי המערכת החיסונית בעת חשיפה לשמש, המליצה לי להגן על העור באמצעות קרם הגנה ולהמנע משהיה בשמש, היא בדקה את עורי מראש ועד כף רגל, כתבה מכתב סיכום והמליצה לי לבקר שוב בעוד שלושה חודשים, ואמרה שאת התור אפשר לתאם באמצעות מזכירות מרפאת מושתלים, ולשלב את שתי הביקורות באתו היום, ע"מ לחסוך בנסיעות. יחסה של הרופא היה מקצועי, אדיב, אישי וחביב. עוד נאמר לי שבקרוה הרופאה תקבל מטופלים באותו מבנה שבו המרפאה והדיאליזה. ארסנד, מקוה שהתרשמת. כעת תוכל לנסות, זה לא עולה כסף ורק השקעה של מעט זמן והליכה לא רבה. הרבה בריאות ושבוע טוב.
 

ארסנד

New member
אכן התרשמתי

שכנעת אותי . המסגרת הזו עדיפה על סתם רופא עור שמופיע ברשימת רופאי עור של קופת החולים בפעם הבאה בהחלט אזמין תור לשם תודה לך
 
למעלה